مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

اثر نظرها در با صرفه‌سازی نرم افزار استور زیاد میباشد و به آن نیاز دارید؛ اما نمی‌توانید فارغ از اپ جلو بروید. حتی‌د‌ر یکی ایده‌ها هم به‌این زمینه اشاره کردم: به نظرها وزن دهید. خب، برای اینکه بتوانید مثل حرفه ای‌ها شغل نمایید، خوب میباشد استراتژی مشخصی برای اخذ نظرها و ارتقا امتیاز داشته باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد چطور؟ بدین مورد ها جواب دهید:

۱. چطور به نظرها منفی جواب دهیم؟

لحن جواب اساسی میباشد و از طرفی، نوع پیام هم مداقه داراست. به عنوان مثالً قرار میباشد از یک الگوی یکسان برای جواب‌دادن به ایده ها منفی استعمال نمائید یا این که خیر، برای هر نقص‌، یک جواب مخصوص بنویسید؟

۲. درخواست خویش را چه هنگامی و کجا مطرح کنم؟

اینکه در چه وقتی و کدام شیت درخواست تصویب امتیاز و لحاظ را اکران دهید، می بایست از گذشته معلوم گردد. حتی ممکن میباشد متوجه گردید یوزرها فعال دارای مسئولیت متعددی دارید و اکران درخواست تنها به یک وقفه سبب می‌گردد.

پس تصمیم میگیرید نوع درخواست را تغییر و تحول دهید؛ برای مثالً دکمهٔ برخورد اضافه میکنید تا خویش آنها در شکل رغبت لحاظ دهند.

۳. آیا می خواهیم محرک دهیم؟

دادن مشوق به‌ازای امتیاز بالا یکی ترفندهایی میباشد که بایستی خودتان برای آن تصمیم بگیرید. چرا؟ زیرا برای مثالً در صورتی‌که به گوش دیگر یوزرها رسد که شما به‌ازای امتیاز ۵ از جملهً ۵۰۰ هزار تومان کادو می‌دهید، اعتبارتان خیلی معدود می‌گردد.

دیگر امتیاز شما آن اثر مثبت را نخواهد داشت. آری، فراتر گفتم تشویقی در حیث بگیرید؛ البته تشویقی را به امتیاز گره نزنید. از طرفی، ابداً نیاز میباشد جایزه دهیم؟ مجموع این موردها را بایستی در استراتژی بیاورید.

۴. لحن و متن درخواست چه باشد؟

این قضیه را با تجزیه‌وتحلیل یوزرها نرم افزار و همینطور بازار معلوم فرمائید که میخواهید با چه متن و لحنی از یوزرها بخواهید به شما امتیاز دهند.

۵. هر یک‌سری وقت یک توشه درخواست کنیم؟

قضیه انتها هم این میباشد که معین فرمائید چنددفعه در یک برهه زمانیٔ وقتی از یوزرها درخواست نمایید.

در‌این نوشته‌ی علمی، ۷ ایده برای اخذ ایده ها و امتیاز را ضمن نظارت اثر ایده ها در باصرفه‌سازی برنامه استور نظارت کردم. شادمان می شوم لحاظ شمارا دربارهٔ نوشته‌ی‌علمی بشنوم؛ همینطور میتوانید گرفتاری‌های خودتان را درین قسمت با ما دربین بگذارید.
 

  • ۰۳/۰۶/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی