مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در جواب به پرسش تبلیغات موبایلی چیست؟ می بایست بگوییم: تبلیغات موبایلی به تمامی شغل‌های تبلیغاتی گفته میگردد که در بستر تلفن همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و بقیه دستگاه‌های یار و همدم ایفا می‌گردد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این نوع تبلیغات از روش شبکه‌های مختلفی مانند نرم افزار‌ها، اینترنت‌وبسایت‌های گوشی، پیامک، کانال‌های اجتماعی و بازی‌های موبایلی به یوزرها اکران داده می گردد.

غرض اساسی تبلیغات موبایلی، تولید تعامل با یوزرها و هدایت آن ها به سمت جاری ساختن اقدامات متبوع مانند کلیک روی تبلیغ، دانلود نرم افزار، خرید مال یا این که سرویس میباشد.تبلیغات موبایلی قادر است مشتمل بر پیشنهادات پیامکی، تبلیغات بنری در اینترنت‌تارنما‌ها، تبلیغات در اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های‌مردمی متعدد و بازی‌های دانلود گردیده و مفاد دیگر باشد. مقصود بازاریاب در اینجا اعتقادوباور از تعامل مداوم با مصرف کنندگان از خط مش های متفاوت ارتباطی میباشد. پس همانگونه که در ابتدا هم گفته شد با ابزارهای ارزیابی سوشال مدیا به خیر و خوبی می اقتدار در موضوع تبلیغات موبایلی به توفیق دست یافت.

تبلیغات موبایلی از روش دو طرز اساسی کار می‌نماید:
تبلیغات داخل اپلیکیشنی (In-App Advertising)
تبلیغات موبایلی در نرم افزار به صورت بی واسطه در درون نرم افزار‌های تلفن همراه اکران داده میشود و میتواند دربرگیرنده اشکال مختلفی از تبلیغات باشد:

تبلیغات بنری: بنرهای تصویری یا این که متنی که در بخش‌های متفاوت یک نرم افزار اکران داده میشوند.
تبلیغات ویدیویی: ویدئوهای کوتاه تبلیغاتی که پیشین، حین یا این که بعداز محتوای اساسی نرم افزار پخش میشوند.
تبلیغات در میان‌نرم افزار‌ای (Interstitial Ads): تبلیغاتی که به طور کل کاغذ و پیش از ورود مخاطب به نصیب آینده نرم افزار اکران داده میشوند.
تبلیغات جایزه دار (Rewarded Video Ads): تبلیغاتی که استفاده کننده با ایفا برخی اقدامات، قادر است مشوق‌هایی مانند سکه یا این که جان مازاد در بازی اخذ نماید.
تبلیغات ساکن (Native Ads): تبلیغاتی که به صورت یک دست با پیاده سازی و ظواهر نرم افزار هماهنگ گردیده و تحت عنوان بخشی از محتوای مهم نرم افزار به حیث می‌رسند.
یوزرها در هنگام به کارگیری از نرم افزار‌ها معمولاً تمرکز بیشتری دارا‌هستند و در سود احتمال تعامل آنها با تبلیغات بیشتر میباشد. همینطور می‌اقتدار تبلیغات را برای مخاطبان خاصی که از یک نرم افزار خاص به کار گیری می‌نمایند، مقصود‌گیری کرد. با استعمال از تبلیغات مستقر نیز می‌قدرت تجارب کاربری را بهبود اعطا کرد و از مزاحمت برای مخاطب پرهیز کرد.

تبلیغات اینترنت تلفن همراه (Mobile Web Advertising)
این نوع تبلیغات در اینترنت‌وب سایت‌هایی که برای اکران در دستگاه‌های تلفن همراه باصرفه‌سازی گردیده‌اند، اکران داده میشود. این تبلیغات تشابه متعددی به تبلیغات اکران داده گردیده در دسکتاپ داراست، البته برای اکران در کاغذ‌های خرد‌خیس و با دقت به خوی یوزرها تلفن همراه پیاده سازی شد‌ه‌است. اشکال تبلیغات اینترنت گوشی عبارت‌اند از:

تبلیغات بنری: بنرهای تصویری یا این که متنی که در بالای، تحت یا این که گوشه‌های شیت اینترنت اکران داده میگردند.
تبلیغات بین‌اپلیکیشن‌ای: تبلیغاتی که به طور کل ورقه و پیش از ورود مخاطب به ورقه متبوع اکران داده میگردند.
تبلیغات ویدئویی: تبلیغات ویدیویی کوتاه که پیش از استارت محتوا یا این که در طول آن پخش میشوند.
با استعمال از این نوع تبلیغات می‌قدرت به یوزرها بخش اعظمی که از روش مرورگرهای گوشی از اینترنت‌وبسایت‌ها به کارگیری می‌نمایند، دسترسی داشت. همینطور می‌اقتدار از اشکال گوناگون تبلیغات در اینترنت تلفن همراه به کار گرفت و آنان‌را با اعتنا به نیازهای کمپین تبلیغاتی تهیه کرد.
 

  • ۰۳/۰۶/۲۵
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی