ترکر نصب نرم افزار چیست؟
همان گونه که گفتیم، هر کمپین تبلیغاتی نیاز به رهگیری داراست. تبلیغات در نرم افزار نیز از این مسثتنی وجود ندارد. ترکر چیست؟ ترکر نصب نرم افزار تحت عنوان یک فرد ثالث ولی در پوسته پیوند، وارد کمپین میگردد و آن را ردیابی می نماید. ترکرها هم از طرف ناشران تبلیغ و هم از طراحی اپلیکیشن در مشهد طرف تبلیغ کنندگان آیتم پذیرش میباشند. التفات ترکر در تبلیغات باطن طرحی چیست؟ تبلیغاتی که باطن نرم افزار ها اجرا میشوند اکثر زمان ها با مقصود نصب نرم افزار میباشد و تبلیغ دهندگان آنها، رغبت متعددی به رهگیری نصب ها دارا هستند.
گزارشی که ترکرها ارائه میدهند مشتمل بر اطلاعاتی مانند نرخ کلیک، بازه فرصت حضور مخاطب در نرم افزار، تعداد نصب ها و … میباشد که به یاری خدمت آنالیتیکس و اتریبیوشن تصویب میگردد. شاید بپرسید لامپ داده ها فوق را از همین دو خدمت استحصال نکنیم؟ البته بایستی بگوییم که اکثر وقت ها زمان ها داده ها تصویب گردیده برای ناشران و تبلیغ کننندگان باهم هم خوانی ندارد و از همین رو نمی اقتدار تصمیم گرفت که گزارش کدام یک درست میباشد.
در واقع ترکر نصب نرم افزار فقط رویکرد دسترسی به داده ها آماری از کمپین های تبلیغاتی میباشد که در اکنون انجام میباشند. با استعمال از ترکرها می اقتدار شبهه هایی که در گزارش ناشران و تبلیغ کنندگان پیش میاید را کمرنگ کرد.
التفات ترکر برای دیجیتال مارکترها چیست؟
برای استعمال از ترکر نصب نرم افزار، تبلیغ دهنده بایستی پیوند ترکر را در نرم افزار قرار دهد تا بتواند خلال داده ها آماری مانند تعداد نصب ها، تعداد یوزرها و … اطلاعاتی از خلق مخاطب در نرم افزار نیز گردآوری نماید. در دست داشتن اینگونه اطلاعاتی برای دیجیتال مارکترها، به آنها در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین یاری می نماید.
دیجیتال مارکترها با نظارت خوی مخاطب در حین یک کمپین تبلیغاتی، میتوانند مسیر مشتری را آنالیز نمایند و از این نحوه قیف فروش و بازاریابی خویش را سئو کنند. همینطور ناشران تبلیغ با به کار گیری از ترکر نصب نرم افزار میتوانند کمپین جاری ساختن گردیده در نرم افزار خویش و واحد سنجش توفیق آن را آیتم نظارت قرار دهند.
طرز سعی شمارش گر نصب نرم افزار
گفتیم که ترکرها همه اطلاعاتی که برای نظارت یک کمپین تبلیغاتی مایحتاج میباشد را گردآوری می نمایند. سوالی که پیش میآید این میباشد که چهگونه؟
ترکرها برای گردآوری اینگونه اطلاعاتی از یک کیت پیشرفت نرمافزار (Software Development Kit – SDK) جاری ساختن میدهند. کیت پیشرفت نرمافزار مشتمل بر کدها، توابع و ابزارهایی میباشد که هر گسترش دهنده برای ایجاد کرد نرم افزار متبوع خویش در بستری خاص از آن به کار گیری می نماید.
در واقع این SDK میباشد که مسیر مخاطب را، از اولِ کلیک روی تبلیغ تا نصب نرم افزار، دنبال می نماید و داده ها استحصال کرده را به ترکر جابجایی میدهد. ترکر هم این داده ها را گزینه محاسبه و تجزیه و نظارت قرار میدهد. اطلاعاتی که SDK به ترکر ارسال می نماید دربرگیرنده چه مواقعی میباشد؟ ترازو دانلود اپ، تعداد نصب های غالب و ناموفق، تعداد دانلود نرم افزار و … که هر کدام به طور نموداری مشخص و معلوم، اکران داده میشوند.
آنالیتیکس چه نقشی در ترکر نصب نرم افزار دارااست؟
میدانیم که آنالیتیکس ابزاری میباشد برای رسیدگی خوی یوزرها. ولی نقش آنالیتیکس در ترکر چیست؟ در اینجا آنالیتیکس گوشی، وظیفه بازاریابی نرم افزار بعداز نصب را بر ذمه دارااست. بهاین شکل که داده ها مرتبط با خلق مخاطب را بعداز ورود به نرم افزار گردآوری می نماید.
آنالیتیکس تلفن همراه که بوسیله ترکر تلفن همراه نیز ارائه می گردد، اطلاعاتی از قبیل اتفاقات داخل نرم افزار، نرخ برگشت به نرم افزار، شیوه نصب نرم افزار به وسیله یوزرها (از تبلیغ یا این که نرمافزار استورها)، داده ها دموگرافیکی یوزرها، دوران فرصت حضور استفاده کننده در نرم افزار و مواقعی از این دست را گردآوری می نماید.
براین اساس می قدرت اعلام کرد آنالیتیکس گوشی خیر صرفا برای پژوهش کاربرد نرم افزار بلکه برای اجرا پژوهش ها بازار و پژوهش اخلاق مخاطب در نرم افزار کاربرد دارااست. از همین رو برای نرم افزار مارکترها و دارندگان نرم افزار به کار گیری از آن موردنیاز میباشد.