مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

پوش نوتیفیکیشن، پیغام یا این که اعلانی میباشد که در دسکتاپ و موبایل همپا شما اکران داده میشود. پوش نوتیفیکیشن در دسکتاپ از روش مرورگر و در تلفن همراه همپا هم از روش نرم افزار‌های نصب گردیده و هم از روش مرورگر ارسال می گردد. طراحی اپلیکیشن در مشهد پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی پوش نوتیفیکیشن ممکن میباشد بسته به هدفی که دنبال می‌نماید با شیوه‌های مختلفی آیتم استعمال قرار گیرد. روشی که درین مقاله گزینه رسیدگی قرار میگیرد، پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی میباشد که برای کمپین‌های تبلیغات نصب نرم افزار (نرم افزار) گوشی کاربرد داراست. درین طریق، استحصال‌وکارهایی که قصد دارا هستند برنامه خویش را معرفی کرده و استفاده کننده را به نصب نرم افزار یا این که برنامه متبوع ترغیب نمایند؛ باطن محتوای پوش نوتیفیکیشن که دربرگیرنده عکس، متن و تیتر میباشد، محتوایی می‌نویسند که متناسب با حوزه کاری‌شان بوده (به‌طور نمونه، در حالتی‌که نرم افزار مسیریاب دارا‌هستند،  در مورد امکان‌های نرم افزار متبوع حرف می‌نمایند). در‌حالتی که محتوای متبوع بتواند دقت استفاده کننده را جلب نماید، وی روی اعلان کلیک کرده و وارد خدمت‌های نصب نرم افزار (کافه بازار، گوگل پلی، اپلیکیشن استور، سیب نرم‌افزار و غیره) می شود و  در شکل میل، نرم افزار متبوع را نصب می‌نماید. (فعلا، به جهت خطاها سیستم‌دلیل iOS، قابلیت و امکان ارسال نوتیفیکیشن در دستگاه‌های آیفون نیست و این خدمت تنها در سیستم‌دلیل اندروید قابل استعمال میباشد.)

یک کدام از هدف ها مهمی که استحصال‌وکارهای دارنده نرم افزار برای به کار گیری از خدمت پوش نوتیفیکیشن دارا هستند این میباشد که اشخاص بیشتری نرم افزار آنها‌را نصب کرده و از آن به کارگیری نمایند.

کیفیت امداد کمپین پوش نوتیفیکیشن برای نصب نرم افزار
پوش نوتیفیکیشن برای نصب نرم افزار، فقط روی موبایل همپا ارسال می گردد. استفاده کننده در‌این خدمت بعد از کلیک روی اعلان به‌طور بی واسطه به برگهٔ نصب نرم افزار هدایت میگردد. به همین خیال و خاطر، استحصال‌و‌امور خیلی سریع‌خیس میتوانند به کاربر گزینه نظرشان دست پیدا نمایند و نرم افزار خویش را به راحتی پروموت نمایند.

استحصال‌وکارهایی که کمپین تبلیغات نصب نرم افزار خویش را با پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی یکتانت اعمال داده‌اند، از خدمت‌های دیگر نیز سود کرده‌اند تا درصد توفیق خویش را فراتر ببرند.

تجربیات‌ای که در کمپین‌های قبل برای اکثر استخراج‌وکارها نتیجه ها گردیده، نشانه داده میباشد که محتوای مستعمل، اثر متعددی در توفیق یا این که عدم توفیق کمپین متبوع داشته میباشد. به این ترتیب این نکته بسیار اساسی میباشد که محتوای کمپین به صحت و متناسب باشد، در غیر این شکل استفاده کننده ناامید گردیده و حتی نسبت به مارک بدبین می‌گردد.

در تبلیغات نصب نرم افزار، برخلاف دیگر تبلیغات اینترنتی، کاغذ لندینگی از آن استخراج‌وکار نیست و او‌لین چیزهایی که استفاده کننده در خدمت‌های نصب اپ با آن روبرو می‌گردد مشتمل بر اسم اپ، آیکون اپلیکیشن، توضیحات اپلیکیشن و تصاویر مصرف شده در شیت نصب نرم افزار میباشد.
 

  • ۰۳/۰۶/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی