مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

چطور از ارسال پوش نوتیفیکیشن فیض بگیریم؟ طراحی اپلیکیشن در مشهد در حالتی‌که اذن دهید، این قسمت را به ۲ نصیب تقسیم کنم: پوش نوتیفیکیشنی که برای ارتقاء نصب می‌فرستید و پوشی که برای رابطه با استفاده کننده ارسال میکنید. نکات اساسی برای تبلیغات پوش نوتیفیکیشن پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی از ۴ عنصر تشکیل‌شده میباشد: تصویر لوگو متن تیتر
خوب میباشد از ۴ عنصر به شایسته ترین صورت استعمال فرمایید. به عنوان مثالً میتوانید روی تصویر، کال‌تواکشن بگذارید تا مخاطب را به نصب نرم افزار تشویق فرمائید.

طبق داده های عددی یکتانت، نرخ کلیک پوش نوتیفیکیشن‌ تبلیغاتی عکس‌دار ۵۶ درصد بیشتر از پوش بی‌عکس میباشد. اما می بایست از تصاویر نادر‌وسعت (حداکثر وسعت ۱ مگابایت) استفاد و کیفیت عالی را به عمل ببرید؛ تصویری مربوط به پیشنهادتان هم که باشد، شانستان بیشتر میگردد.

متن شما هم می بایست کوتاه باشد و با کمترین معیار ممکن، منظورتان را برسانید؛ فراموش نکنید در حالتی که استفاده کننده تک تک پیام را در یک نگاه ببیند، شانس بیشتری خواهید داشت. این هم واپسین داده های عددی نرخ کلیک مبنی بر تعداد کلمه ها:

در پایان اینکه پوش نوتیفیکیشن در دستگاه‌های متفاوت، ممکن میباشد متعدد اکران داده خواهد شد. مسلماً آزمایش فرمایید تا مطمئن گردید متن شما خوانده میشود.

نکته: استفاده کننده بعداز کلیک‌کردن روی تبلیغ به ورقهٔ نرم افزار در مغازه‌ میرسد؛ پس حتمآً صاحبخانه خیر و خوبی باشید. مواقعی مثل اضافه‌کردن کلیپ به برگهٔ نرم افزار، تایپ کردن متن دیسکریپشن عالی برای نرم افزار، اشاره به رکوردها و جوایز، ایده ها یوزرها و امتیاز نقش بی واسطه در تبدیل مخاطب دارا‌هستند.

 مهم ترین نکات برای نگهداری مخاطب با پوش نوتیفیکیشن چیست؟

در شرایطی که می خواهید فیض بگیرید، تعدادی نکتهٔ اصلی را در لحاظ بگیرید:

از ارسال زیاد پوش نوتیفیکیشن پرهیز کنید؛ این فعالیت صرفا منجر میگردد استفاده کننده خسته خواهد شد
مطابق هدفی که دارید، ارسال را فردی‌سازی فرمایید یا این که به سراغ ارسال انبوه بروید
مراقب ساعت ارسال پوش نوتیفیکیشن باشید؛ صدای آن نباید منجر گردد استفاده کننده آزار ببیند
داده‌های خودتان را همیشه تجزیه‌وتحلیل نمائید تا سود را خوب و خوب نمایید
در صورتیکه مبنی بر جنسیت، خوی استفاده کننده در نرم افزار و… فردی‌سازی نمایید، عالی میباشد
مطلقاً کال‌تواکشن داشته باشید و از کاربر بخواهید کاری را اجرا دهد؛ حتی «به مسیرت ادامه بده!» در پوش‌های تشویق‌کننده هم کال‌تواکشن میباشد
پیامتان بایستی بدیهی باشد و خیلی سریع، استفاده کننده آن را بفهمد؛ از اصطلاحات تخصصی و نا مفهوم خودداری کنید
در صورتی پیشنهادی ویژه دارید، به طبعً آن را پررنگ فرمایید؛ از جملهً تخفیف را به عدد بنویسید
توصیه خیر و خوبی به استفاده کننده دهید که به شما اذنٔ ارسال پوش دهد
یک‌سری مثال تا اینجای فعالیت دیدیم که در قسمت انتها، آن‌ها‌را کامل شدن میکنیم و پروندهٔ نوشته ی علمیٔ «پوش نوتیفیکیشن چیست» را با هم می‌بندیم.

۴ مثال پوش نوتیفیکیشن نرم افزار‌های تلفن همراه
در بخشی که گفتم سود پوش نوتیفیکیشن چیست، به گونه های پوش نوتیفیکیشن هم اشاره کردم که در اینجا یکسری مثال را با هم پژوهش می کنیم.

 ۱. خوشامدگویی

ولی برخی نرم افزار‌ها مثل نرم افزار‌های فروشگاهی یا این که نرم افزار‌های رژیم غذایی زمان دیگری هم برای خوشامدگویی دارا‌هستند.

از جملهً پس از اینکه مخاطب رژیم غذایی یا این که نرم افزارٔ تمرینی خویش را خرید، می توانید به وی خوشامد بگویید. در اینجا، این زمان را دارید که حالت رجوع و برگشت و خریدهای آتی را هم آماده نمائید؛ برای مثال، به مخاطب کد تخفیفی دهید یا این که بگویید کمی از خرید به اکانت وی برگشته میباشد.

برویم سراغ ۳ مثالٔ دیگر از پوش نوتیفیکیشن نرم افزار‌های تلفن همراه!

۲. اگاهی‌رسانی مسابقه
مسابقه‌ای برگزار کردید و میخواهید یوزرها موقعیت آن را بخوانند؟ از پوش استعمال نمایید! بلو خزانه برای اینکه یوزرها از قابلیت و امکان‌های گوناگون نرم افزار بیشتر به کارگیری نمایند و همینطور کاری نماید واریزی بیشتری به‌سمت اکانت بلو بیاید، مسابقه‌های متفاوت خویش را به آن ها گره می زند.

برای استحضار‌رسانی هم از شبکه‌های گوناگون مثل پوش نرم افزار استعمال می‌نماید. مثالٔ آن و همینطور پیام بدیهی، کوتاه و ترغیب‌کنندهٔ آن ها را مشاهده کنید:

  • ۰۳/۰۶/۲۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی