مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

ایده‌ای به ذهنیت شما رسیده میباشد که از نظرتان زمان خیر برای کسب درآمد میباشد؛ البته چه مسیری را بایستی از ایده تا لانچ نرم افزار در نوردید؟ فرایند لانچ نرم افزار با نگاه‌کردن بدین داده های عددی اصلی‌خیس هم می شوند: ۲۵ درصد عموم پس از او‌لین نصب نرم افزار، آن را منزه می‌نمایند! طراحی اپلیکیشن در مشهد در ماه هزاران نرم افزار در دکان‌های نرم افزار منتشر می‌گردد و عموم هم با با کمبود مورد مواجه نیستند؛ پس عالی میباشد کل فرآیند تشکیل داد و عرضهٔ نرم افزار را به‌خیر و خوبی و با تمرکز طی فرمائید تا مکان خیر و خوبی در‌این بازار اشغال فرمایید.

قدم اولیه: جاری ساختن‌دادن پژوهش ها پهناور با غرض آشنایی حوزه و رقبا
ایدهٔ شما هرقدر هم دیدنی و وسوسه‌انگیز باشد، سوای پژوهش نپخته میباشد. شاید همین ایده به ذهن اشخاص دیگری هم رسیده باشد و اپلیکیشنی را به بازار عرضه کرده باشند.

خیر، نگران نباشید؛ این به‌معنای تسلیم‌شدن وجود ندارد! اتفاقاً‌ استیناف به شما امداد می‌نماید مشاهده کنید چطور می توانید به عبارتی ایده را عالی و متعدد پیاده نمایید که عموم به‌سمت شما بیایند و خیر دیگر نرم افزار‌های شبیه.

از طرفی، بازرسی در صنعت و نظارت نرم افزار‌های چیره و ناکامی‌خورده به شما یاری می‌نماید از تکرار خطا‌ها در پناه باشید. درحال حاضر در‌این پژوهش، قرار میباشد چه چیزهایی را پژوهش نمائید؟ به‌طور کلی، شما بایستی داده‌ها و اطلاعاتی دربارهٔ نقاط قوت، ضعف، زمان‌ها، تهدیدات و همینطور نیازهای بازار بالقوهٔ نرم افزار گردآوری‌آوری فرمائید.

اطلاعاتی مثل مال‌هایی که حریف شما به اکانت می آیند، ترازو تقاضای بازار، مقر مشتری و همینطور استراتژی‌های ارزش‌گذاری میباشد.

به‌طور کلی، شما بایستی ملاحظه کنید آیا اپلیکیشنی که می خواهید پیاده سازی فرمایید، نقص‌ مهمی را حل می‌نماید یا این که یک عمل تکراری و خسته‌کننده‌ را معمولی می‌نماید؟ در‌حالتی که جواب آری میباشد، چطور و چه مشکلی را؟

از طرفی، بایستی مشاهده کنید آیا شکافی را قرار میباشد لبریز فرمایید؟ آری؟ آن‌گاه بایستی مشاهده کنید به هیچ عنوانً چه لزومی دارااست این سوراخ مالامال خواهد شد و به چه مشکلاتی این گپ باعث گردیده است؟

با آشنایی بازار و رقبا متوجه خواهید شد چه جایی رقبا کوتاهی کردند و چه راه و روش‌هایی برای متمایزکردن خویش دارید.

دربارهٔ رقبا هم می بایست ۴ گزینه مهم را در حیث بگیرید:

خصوصیت‌ها و امکاناتی که دارا‌هستند
واحد سنجش رضایت یوزرها و اینکه چه چیزی از نرم افزار را بیشتر دوست دارا‌هستند
چه کارهایی را جاری ساختن نمی‌دهند یا این که بد اعمال میدهند
چه جایگاهی را در بازار اشغال کرده‌اند (به چه چیزی شناخته می شوند)
نکته: پژوهش ها بازار و تحقیق رقبا شایسته ترین طریق برای نظارت و اعتبارسنجی ایدهٔ شماست؛ یعنی آیا به هیچ عنوانً قیمت دارااست روی آن وقت گذاشت یا این که خیر.

 

قدم دوم: استفاده کننده نرم افزار شما کیست؟
کاربر غرض نرم افزار به عبارتی کسی میباشد که قرار میباشد به وی سرویس فرمائید؛ یعنی وی هم برای شما سودآور میباشد و هم نرم افزار‌ شما نیاز او‌را برطرف می‌نماید. برای شعور بدون نقص استفاده کننده غرض نرم افزار خلال داده ها جمعیت‌شناختی (سن، جنسیت، محل معاش و درآمد) می بایست موردها دیگری هم در حیث بگیرید:

آشنایی استفاده کننده غرض نرم افزار به شما اذن می دهد اپلیکیشنی پیاده سازی فرمائید که وی نیاز و دوست داراست. یادتان باشد قرار میباشد با استراتژی‌های بازاریابی مبلغی نرم افزار اشخاص بیشتری را جذب نمایید؛ هنگامی بدانید چه کسی کاربر شماست، میدانید کجا چه چیزی را تبلیغ نمایید تا پیروز گردید.

در نوشته‌ی‌علمیٔ «۵ روش آشنایی استفاده کننده مقصود نرم افزار» دربارهٔ شیوه‌های متفاوت گردآوری‌آوری داده ها سخن کردیم که سفارش میکنم آن را بخوانید.

پیش از اینکه به سراغ قدم سوم برویم، اذن دهید به‌این زمینه اشاره کنم: روزگار اعلام کردن عبارت‌هایی مثل «این نرم افزار برای جوان‌هاست» قبل میباشد و درحال حاضر راهی به‌غیر از آشنایی و فهم و شعور صحیح کاربر احتمالی ندارید.

نکته: از داده ها قدم نخستین برای بدون نقص‌کردن و تجزیه‌وتحلیل داده ها قدم دوم به کار گیری فرمایید؛ هنگامی رخنه‌‌های بازار را شناسایی نمایید و استفاده کننده خویش را هم بشناسید، آن گاه می بینید نرم افزار می بایست چه خصوصیت‌هایی داشته باشد که به وسیله بازار پذیرفته خواهد شد. یک سفارش هم اینجانب به شما کنم؟ کوشش نکنید همگی‌چیز برای همگی‌کس باشید!

قدم سوم: قرار میباشد با چه مدلی درآمد استخراج نمائید و چقدر میزان دارایی دارید؟
چه دلیلی داراست پروسه لانچ نرم افزار را به‌ترتیب پشت راز بگذارید و به درآمد نرسید؟ آحاد غرض شما این میباشد که ایدهٔ خودتان را به راهی برای کسب درآمد تبدیل نمایید. غیر از این میباشد؟

پیش از لانچ نرم افزار بایستی بدین موضوع حسابی تصور کنید؛ از جملهً‌ قرار میباشد با اکران تبلیغات در نرم افزار درآمد داشته باشید یا این که قرار میباشد چیزی را در آن بفروشید؟ حتی شاید بخواهید نرم افزار مبلغی بسازید و بابت هر دانلود درآمد دستیابی فرمایید.

چه مدلی منفعت بیشتری دارااست؟ این مورد به پارامترهای مختلفی مثل معیار رقابت در بازار، گنجایش حوزه، خوی استفاده کننده و… بستگی دارااست. به‌طور کلی، می‌اقتدار مجموع طرق درآمدزایی از نرم افزار را در ۳ گروه قرار اعطا کرد:

بدون پول: خویش نرم افزار بدون‌پول عرضه می‌گردد و به‌دنبال با امداد طریق‌هایی مثل اکران تبلیغات و پرداخت باطن‌نرم‌افزار‌ای درآمد استخراج میکنید
مبلغی: مخاطب برای دانلود و نصب نرم افزار پول پرداخت می‌نماید و به کل تجهیزات آن بعداز پرداخت پول دسترسی داراست
فری‌میوم: استفاده کننده میتواند نرم افزار را مجانی دانلود نماید و به بعضی خصوصیت‌ها دسترسی داشته باشد؛ البته برای دسترسی به آحاد تجهیزات آن می بایست پول پرداخت نماید (هزینهٔ هر ساله یا این که ماهانه)

  • ۰۳/۰۶/۲۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی