مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

چک رقبا، تعداد ایریتیشن‌­ ها را کاهش داده و  طراحی اپلیکیشن  به شما امداد می‌ نماید که آن برهان منحصربه‌فرد را، که شما‌را از سایر آیتم ‌­ها جداگانه کرده و سبب ساز می‌ گردد که به دیده کاربر غرض خویش بیایید، بشناسید.

 

«ولی چطور استفاده کننده مقصود خویش را بشناسیم؟» خوشحالم که پرسیدید.

 

مرحله 3: آشنایی استفاده کننده مقصود

فرض فرمائید که یک فروشنده کیم می‌باشید، مسلم میباشد که هیچ­وقت کنار دارای شهرت­ترین بستنی قیفی فروشی شهر فروشگاه نمی­زنید! نمی‌ توانید تنها تصور کنید که: «عموم برای کیم به اینجا می ‌آیند. ما بستنی قیفی می ‌فروشیم … بدین ترتیب این بایستی ایده خیر و خوبی باشد». خیر، این شیوه فعالیت وجود ندارد.

 

به شکلی شبیه، نمی­توانید صرفا نرم‌افزار خودتان را روی نرم افزار استور و در یک تیم خاص قرار دهید و آنگاه دعا نمائید که همگی ­‌چیز خوب پیش برود.

 

برای ساخت و ساز یک نرم‌افزار غالب، می بایست یک جمعیت غرض مشخصی را تعریف و تمجید فرمایید که قصد دارید خدمتی در اختیارش قرار دهید. بعضا معیارهای اثر گذار دراین مورد عبارتند از: سن، جنسیت، حالت، سرگرمی‌ ها و غیره.

 

یکی‌از دیگر از معیارهایی که اکثر زمان ها نادیده گرفته می ‌گردد، مارک موبایل گزینه به کارگیری کاربر غرض میباشد. می­پرسید چرا این قضیه اینقدر اصلی میباشد؟

 

زیرا تلفن‌ ها (صحیح مانند هر دستگاه دیگری) دارنده خصوصیات و محدودیت ‌هایی می‌باشند که شما‌را ناچار می‌ نمایند عواملی را در لحاظ بگیرید، مانند وضوح شیت، اشباع رنگی و دیگر دست اندرکاران فنی­خیس مانند کارایی دشوار ‌افزار، قدمت باتری و اسباب و اثاث جانبی ما یحتاج (از جمله نرم افزار­های وب شی ها).

 

مرحله 4: کسب درآمد از برنامه

آه مورد پول … درحال حاضر که تصمیم گرفتید که استفاده کننده مقصود شما چه کسی است، می بایست معین کنیم که چه‌طور کسب درآمد نمائید.

 

لطفا یکی‌از آن اشخاص نباشید که به آسانی این نصیب را رد می ‌نمایند و آن را با یک برهان مسخره و ریاکارانه توجیه می ‌نمایند که «اینجانب این عمل را برای پول انجام نمی‌ دهم». خبر اصلی: این فعالیت را برای پول انجام می­دهید.

 

شما صرفا دارید خودتان را فریب می­دهید و از این کلام تحت عنوان یک عذر محافظه­‌کارانه استعمال می ‌فرمائید تا در حالتی که نرم‌افزار شما هیچ درآمدی نداشت، بدون چاره نباشید با خودتان رو به رو گردید و بگویید “اپ اینجانب هیچ درآمدی برایم نداشت، پس به وضوح یک ناکامی بوده میباشد”. و صرفا با بیان کردن “خوب … اینجانب به خیال پول این عمل را نکردم” آن را توجیه فرمائید.

 

ولی، درصورتی که یک مقصود مالی انتخاب کرده و چهت نیل به آن اپ­­‌ ریزی فرمایید، چنین اتفاقی نخواهد زمین‌خورد.

 

ترجیح می­دهم این قدم را با تیتر «طرز متقاعد کردن نا آشنا‌ ها برای صادر کردن پول برای شما از روش وب» تعریف کنم. مقداری صریح میباشد، ولی دشواری عمل را به خیر نشان می­دهد.

 

این یک راهنمای کسب درآمد وجود ندارد، بدین ترتیب خیلی به آن نمی­پردازیم، البته به یک سری طریق اشاره می­کنم که برای درآمدزایی نرم افزار شما مطلوب خواهند بود: خریدهای داخل اپ­ای، حامی مالی دریافت کردن، درآمد تبلیغاتی، جذب سرمایه جمعی، سبک فریمیوم، و تبلیغات سنتی.

 

گشوده هم می­گویم این یک راهنمای کسب درآمد وجود ندارد، ولی تحت عنوان اشاره­ای کوچک، کوشش نمائید بفهمید که مخاطبین مقصود شما معمولا برای چه چیزهایی آنلاین پول پرداخت می ‌نمایند و از آن تحت عنوان نقطه استارت استعمال فرمائید.

 

مرحله 5: انتخاب MVP

آخری قدم از مرحله اکتشاف، تعریف‌و‌تمجید نقشه رویکرد برای پروژه میباشد، ولی خیر کلیه چیز آن، تنها دستکم متاع پذیرفتنی. هرچند این می ‌تواند معانی متعددی داشته باشد، البته معمولی‌ ترین رویه برای توضیح MVP یک کالا قابل تست میباشد که بدون نقص وجود ندارد.

 

چرا قابل تست؟ زیرا به شما امداد می‌ نماید در فرآیند اول داده ها و برخورد یوزرها را عده ‌آوری فرمائید. براساس این برخورد، پیشرفت­ های تدریجی را برای ویرایش­های بعدی در لحاظ خواهید گرفت.

 

پباده سازی UX ــ پباده سازی تجربه کاربری برای برنامه

مشتری: چه وقتی خواهیم توانست برخی از صفحه ها نرم‌افزار را ببینیم؟ ما تحت عنوان رنگ اساسی رنگ آبی رنگ را تعیین کرده ‌­ایم.

 

اینجانب: همم … پست وبلاگم را ملاحظه کنید، نصیب “پباده سازی UX، پباده سازی تجربه کاربری برای نرم‌افزار شما”

 

حتی یک نرم افزار با شایسته ترین پباده سازی ظاهری هم، در شکل نداشتن فهم شهودی و همت، ممکن میباشد به خیر و خوبی در نرم افزار استور چشم نشود.

 

تحت عنوان یک مخاطب، شما می‌ خواهید وقتی که یک نرم‌افزار را گشوده می­فرمایید، حس فرمائید که از قبلی کلیه چیز را به طور شهودی میدانید اینکه کجا می بایست کلیک فرمایید، چه اقداماتی برای انجام وجود داراست، چطور به مکان مشخصی از نرم افزار بروید و غیره.

 

لحظه ‌­ای که در مسیر شناخت با نرم‌افزار گیر فرمائید، آن را کنار گذارده و برنامه دیگری را آزمون می­فرمائید. به حیث جنبش شناخت میباشد؟

 

پس می بایست چه عمل کنیم تا مطمئن شویم این حادثه برای یوزرها احتمالی، که‌این تمامی وقت صرف تحقیق در رابطه ­شان کرده ‌­ایم، نمی‌ افتد؟ از UX به کار گیری می­کنیم.

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • دیزاین اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی