اگر قصد طراحی اپلیکیشن دارید این مطلب میتواند برای شما مفید باشد، پس تا انتها همراه ما باشید.
مرحله 1: ایده پردازی ــ یک ایده پیدا نمایید.
اکثر اوقات این عبارت را می شنوید که: «ایده ها ارزشی ندارند، کلیه چیز در ارتباط جاری ساختن میباشد». درحال حاضر فرض میکنیم یک ایده مضحک و بی مفهوم داریم مثل “هی”. شما هنوز هم می توانید این پروژه را پر اسم و رسم نمائید و از حیث مالی به توفیق برسانید، درحالتی که چه یک نزاع سخت خواهد بود.
البته مطلقاً درصورتی که با یک ایده خوب آغاز فرمائید، عمل شما شل خیس و بهتر خواهد بود. درصورتی که قصد دارید از این نرم افزار درآمدی به دست آورید (و درضمنً بهتر میباشد اینگونه قصدی داشته باشید به این دلیل که شما دارید فرصت و پول خویش را صرف این فعالیت می فرمایید)، در این حالت بایستی با یک ایده اپلیکیشنی آغاز نمائید که پتانسیل منفعت آوری در زمان بربرهه زمانی را داشته باشد.
معمولا ایده از مشکلی ناشی می خواهد شد که خویش شما با آن مواجه می باشید، یعنی تولید کننده نرم افزار. گهگاهوقت ها می تواند مشکلی باشد که کسانی که میشناسید، با آن روبرو می باشند.
در اصطلاحات عامیانه تکنولوژی بهاین عمل “خاریدن خارش خویش” می گویند. با این هم اکنون مراقب باشید؛ به این دلیلکه ممکن میباشد تصور کنید زیرا خودتان استفاده کننده می باشید، هر چیزی که نیاز میباشد درباره ی یوزرها بدانید را می دانید. این حدوداً هیچ گاه صحیح وجود ندارد.
البته در صورتیکه به هرحال می خواهید این مسیر را گزینش فرمائید، یک لیست از مشکلاتی که دوست دارید حل شوند تنظیم کرده و مشکلی را تعیین نمایید که خواب را از چشمتان میگیرد. این خلل دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که می خواهید با آن گام بعدی را بردارید. تهنیت! حال یک ایده برای نرم افزار خودتان دارید.
هم اکنون وظیفه شما این میباشد که خودتان را کاملا در کشف انگیزه این ایراد غوطه ور نمائید و آن گاه محاسبه نمایید که چطور یک نرم افزار تلفن همراه می تواند آن را حل نماید.
صرفا به خیال و خاطر داشته باشید که مجال و پول متعددی صرف توسعه و گسترش یک نرم افزار می خواهد شد، براین اساس “ایده پردازی” هنگامی برای نظارت سختگیرانه اعتبار و دوام ایده شما میباشد.
مرحله 2: رقابت ــ رده سازی توفیق آمیز نرم افزار
فرض کنیم شما به برنامه استور رفته و مجموعه بندی زیبایی را گزینش میفرمائید. همان گونه که احتمالاً تصور میفرمائید، آیتم های بی شماری به شما ارائه شود.
دیده پوشی از این واقعیت بسیار راحت میباشد که اساسی وجود ندارد شما چه گروه بندی هایی را برای نرم افزار خویش تعیین می نمایید، دقیقاً همین رخداد برای آن خواهد به زمین خورد.
امروزه، هزاران نرم افزار برای یک مقصود شبیه وجود دارااست. به همین ادله میباشد که بررسی رقبایی که پیش رو دارید، خط مش خیر میباشد برای دست به عمل شدن و شرایط یابی نرم افزار تان برای ارائه عملکردی بهتر نسبت به بقیه نرم افزار ها در تیم بندی هایی که تعیین مینمایید.
برای تحقیق در رابطه نرم افزار های دیگر، این معیارها را در حیث بگیرید: تعداد نصب، تاریخچه کمپانی سازنده، تعداد ستاره ها، و نظرها یوزرها.
ولی … اساتید به ما گفته اند که یک چیز را سریع تعیین کنیم و آن گاه صرفا از ایتریتور به کار گیری کنیم.
اما. البته این فعالیت صرفا به خواسته تکرار کردن به نوعی هدر دادن منابع میباشد. ایتریشن های خوب، ولی وقتگیر، هزینهبر و صادقانه بیانکنم گهگاه ناامیدکننده می باشند.
محاسبه رقبا، تعداد ایریتیشن ها را کاهش داده و به شما یاری می نماید که آن دلیل اختصاصی را، که شمارا از سایر مورد ها غیروابسته کرده و منجر می خواهد شد که به دیده کاربر مقصود خویش بیایید، بشناسید.
«ولی چطور کاربر مقصود خویش را بشناسیم؟» خوشحالم که پرسیدید.
مرحله 3: آشنایی استفاده کننده مقصود
فرض فرمائید که یک فروشنده بستنی قیفی میباشید، مسلم میباشد که هیچوقت کنار دارای اسم و رسمترین بستنی قیفی فروشی شهر فروشگاه نمیزنید! نمی توانید صرفا تصور کنید که: «عموم برای کیم به اینجا می آیند. ما کیم می فروشیم … به این ترتیب این بایستی ایده خیر و خوبی باشد». خیر، این طرز عمل وجود ندارد.
به شکلی شبیه، نمیتوانید تنها نرم افزار خودتان را روی نرم افزار استور و در یک تیم خاص قرار دهید و سپس دعا نمائید که کلیه چیز خوب پیش برود.
برای ایجاد کرد یک نرم افزار برنده، بایستی یک جمعیت مقصود مشخصی را تمجید فرمائید که قصد دارید خدمتی در اختیارش قرار دهید. بعضی معیارهای اثرگذار در این مورد عبارتند از: سن، جنسیت، حالت، سرگرمی ها و غیره.
یک کدام از دیگر از معیارهایی که اکثر زمان ها نادیده گرفته می خواهد شد، مارک موبایل آیتم استعمال استفاده کننده غرض میباشد. میپرسید چرا این مسئله اینقدر اصلی میباشد؟
زیرا تلفن ها (صحیح مانند هر دستگاه دیگری) دارنده ویژگی ها و محدودیت هایی میباشند که شمارا ناچار می نمایند عواملی را در حیث بگیرید، مانند وضوح برگه، اشباع رنگی و دیگر کارداران فنیخیس مانند کوشش دشوار افزار، قدمت باتری و اثاثیه جانبی ما یحتاج (مثلا نرم افزارهای وب شی ها).
مرحله 4: درآمدزایی از نرم افزار
آه مسئله پول … اکنون که تصمیم گرفتید که کاربر مقصود شما که می باشد، بایستی مشخص و معلوم کنیم که چه طور درآمدزایی نمایید.
لطفا یکیاز آن اشخاص نباشید که به آسانی این نصیب را رد می نمایند و آن را با یک ادله مسخره و ریاکارانه توجیه می نمایند که «اینجانب این عمل را برای پول اعمال نمی دهم». خبر اساسی: این فعالیت را برای پول اجرا میدهید.
شما مطالب خوب و ارزشمندی قرار می دهید
برای خواندن مقالات حقوقی به وبلاگ منم سر بزنید