سئوی داخلی (On-page بهینه سازی) مشمول سایتی با قابلیت و امکان خزش بیشتر (more crawlable) برای موتورهای کاوش میباشد. شما ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن توانا به جاری ساختن سهلخیس این عمل با محتوای متن باشید ولی با تصاویر قصه متعدد میباشد. موتورهای کاوش نمیتوانند تصاویر را بخوانند و نمیتوانند آنانرا بفهمند. بدین ترتیب کار کشته نخواهند بود محتوای تصویر شمارا کراول نمایند مگر اینکه مشمول خصوصیتهای ALT باشد. Alt مخفف Alternative Text میباشد و اینها تگهای متن alt میباشند رایا پارس جاییکه شما تعریف می کنید آنچه که تصویر میباشد و دربرگیرنده چه لغات کلیدی مرتبط میباشد. به عبارت دیگر به خزندهها یاری مینماید تا تصاویری که برای موتورهای کاوش نا مفهوم میباشند را بفهمند.
برای سئوی محلی بایستی مشتمل بر شهر/محل/حیطه هدفی باشید که در طول خصوصیتهای ALT ساختوساز کردهاید. این دستور به موتورهای کاوش امداد خواهد کرد که تصویر را با جای جغرافیایی مربوطه رابطه دهند. نمونه تصویر پایین مثالای از تگ alt از سرویس ها استخر است
همان گونه که می بینید تگ alt هم مشتمل بر جای (Long Beach, CA) و هم دربرگیرنده واژه و کلمه کلیدی مرتبط (Pool Cleaning) هست. این می تواند به ارتقاء شانس در مشاهده شدن شما در موتورهای کاوش برای کلمه ها کلیدی محلی یاری دهد.
4- محتوای ورقه فرود خویش را با صرفه فرمایید
هنگام درجهدهی تارنما شما در کاوش، گوگل به تعداد عده ای که بر روی وبسایت شما رفته اند و بعد از آن باگاز آن را سوراخ کردهاند دقت مینماید. در صورتی اشخاص بیشتری کهاین عمل را اجرا دهند وب سایت شما مرتبه زیرتری خواهد گرفت. چرا؟ گوگل صرفا میخواهد حاصل جستجویی را نشانه دهد که آیتم عشق و علاقه برای جستجوی اشخاص میباشد. درحالتی که که اشخاص بر روی وب سایت شما کلیک نمایند و به مقطع زمان بر نمانند این نماد بدی میباشد.
درحالتی که وقتی که اشخاص بر روی پیوند شما کلیک مینمایند و روی وب سایت شما فرود میایند، عمل آتی شما ساختوساز باور میباشد تا اشخاص بر روی تارنما بمانند. این بدان معناست که وب سایت شما با محتوای گران بها بی نیاز گردد که با عبارت گزینه جستجوی بازدیدکنندگان که برای یافتن وب سایت شما به کار گیری مینمایند مرتبط باشد. در اینجا یک سری نکته برای باصرفهسازی محتوای ورقه فرود برای بازددیکنندگان آورده میباشد:
وب سایت خویش را با محتوای کیفیت خوب و اختصاصی با به کارگیری از املا و گرامر صحیح بی نیاز فرمائید.
نصیبهای زمانبر متن را به گزارههای کوتاهتر تقسیم نمایید و یا این که از بولت برای قرائت سهل وآسانخیس آن به کارگیری نمائید.
از کلمه ها کلیدی با دفعات تکرار بالا (stuffing keywords) در محتوای خویش اجتناب فرمائید. به مکان آن از لغت ها کلیدی و عبارتها به صورت معادل در سراسر متن به کار گیری نمائید در صورتیکه آنان برای خواننده اسپم به حیث نرسند.