آشنایی استفاده کننده :
برای لینک و پیوند سازی، شما نیاز دارید که از کاربر خودتان آشنایی کافی به دست بیاورید و آن گاه برای سرگرم کردن وی با تارنما خویش، طراحی برنامه فرمائید. طراحی اپلیکیشن در صورتیکه وبسایت شما در حوزه فروش اینترنتی فعالیت دارد، میتوانید با ساخت و ساز بخشی در قضیه مطالب آموزشی و معرفی محصول ها، کاربر را درگیر نمایید؛ یا این که در شرایطی که حوزه کاری شما حرفهای خیس و تخصصی خیس میباشد، میتوانید رایا پارس مطالب ترند و داغ روز را پی بگیرید. به عنوان مثال، در حالتیکه کمپانی شما سرویس ها سم پاشی گلشن و مزارع را اجرا میدهد، میتوانید با ساخت و ساز محتوا در قضیه کشاورزی و روش نگهداری از گیاهان در فصول گوناگون، مخاطبان را به قرائت وب سایت خویش تشویق فرمائید. در تدوین استراتژی پیوند سازی داخلی آنچه مداقه دارااست، آغاز کاربر و آشنایی نیازهای اوست. در شرایطیکه که برنده گردید کاربر خویش را بشناسید، میتوانید به سراغ مرحله آنگاه، یعنی رصد کردن استفاده کننده و تعقیب کردن عشق مندی های وی بروید.
2. تعقیب کردن استفاده کننده :
فکر کنید اخیرا به خانه جدیدتان نقل جای نموده اید و اثاثیه کهنه خانه خویش را عوض نموده اید. آیا دوست ندارید هنگامی که دوستانتان به خانه شما میایند، مسیر نگاهشان را دنبال نمایید تا شگفتی را در فیسشان تماشا نمایید؟ ممکن میباشد بعضا از دوستانتان به سراغ اتاق خواب شما بروند و درباره میز پیرایش اتاق شما لحاظ بدهند، برخی دیگر ممکن میباشد به سراغ دستشویی منزل شما بروند. شما با هرکدام از این اشخاص به چه شکل خوی میکنید؟ به طبع دوستتان را از اتاق خواب و میز پیرایش به سراغ کنسول زیبای منزلتان می برید تا اورا زیر اثر قرار دهید و بقیه دوستانتان را به تماشای جکوزی در اتاق مستر منزلتان دعوت میکنید. با همین نمونه معمولی، می بایست متوجه گردید که مخاطبان رفتارهای متفاوتی با همدیگر داراهستند و شما نمی توانید برای همگی یک ورژن بپیچید؛ به همین ادله شما نیاز دارید که در استراتژی پیوند سازی داخلی، مخاطبان خویش را تیم بندی فرمایید و عشق و علاقه مندی های هریک را دریابید تا بتوانید به عبارتی چیزی را به ان ها ارائه دهید که به دنبالش می باشند. یک کدام از اینشیوه ها میتواند ارسال پست الکترونیک (پست الکترونیک مارکتینگ) و لبریز کردن هیبت نظرسنجی بوسیله استفاده کننده وب سایت شما باشد. سوالاتی که به طور پاپ آپ بر روی شیت وب سایت شما ظواهر می گردند نیز اثر گذار خواهند بود.
3. محتوای جالب ایجاد فرمائید :
در صورتیکه تصور شما از ساخت محتوا دیدنی جاری ساختن شغل های خارق العاده میباشد، خوب میباشد در نگرش خویش تجدیدنظر نمایید؛ چون محتوا دیدنی، تعجب آور و غریب وجود ندارد؛ تنها به طور غیرقابلپیشبینی ارائه میشود. برای ساختوساز محتوا دیدنی، عالی میباشد از گردباد فکری به کارگیری نمایید. میتوانید کلماتی را که به بیزینس شما مرتبط می باشند، روی یک تخته بنویسید و از همکارانتان بخواهید مرتبط ترین کلمه ها با همدیگر را تعیین نمایند. بعد از آنها بخواهید کلمه ها بی ربط را برای شما مشخص و معلوم نمایند و در نقطه پایان از آنها بخواهید یک روایت بامزه با اطلاعاتی که روی تخته نوشته اید، برایتان تمجید نمایند. اینسیرتکامل اقدامات قادر است جرقه ای در ذهنیت شما پرنور نماید تا محتوا دیدنی ساختوساز فرمایید.
4. مربوط به حوزه شغل خویش، پیوند سازی نمایید :
حواستان باشد که برای ساخت محتوا، سراغ حوزه کاری خودتان بروید و مطالبی تهیه و تنظیم نمائید که با بیزنس شما مطابقت داشته باشد. پیوند سازی وقتی برای شما موءثر خواهد بود که لغات کلیدی مربوط به بیزینس شمارا افزایش دهد. میتوانید با تنظیم اینفوگرافی، مطالب مفیدی را در کوتاه ترین مجال و به موثرترین نحوه ممکن، به مخاطبان خویش ارائه دهید.
5. شبکههایعمومی را فعال نمایید :
شبکههایمردمی ریلکس ترین شیوه برای جذب کاربر و ساختوساز محتوا و بازاریابی آن می باشند. میتوانید با ساخت اکانت کاربری در کانال های پرطرفداری مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، جی پلاس و… مطالب تولیدی ویژه خویش را به اشتراک بگذارید. استراتژی پیوند سازی داخلی به شما یاری می نماید حق تقدم تکثیر مقاله را درین شبکه های مردمی انتخاب فرمایید. بازنشر مطالب جذاب و مشغول کننده در شبکههایمردمی بسیار ریلکس میباشد و میتواند سبب ساز هدایت بیشتر مخاطبان به وب سایت شما بشود. خوب میباشد مدام در شیت فرود (لندینگ پیچ) وبسایت خویش، مطالب جالب برای جلب استفاده کننده و هدایت آن ها داشته باشید. با این عمل لینک و پیوند سازی شما موءثر واقع میشود و ترافیک وبسایت شما بالا می رود.
عالی بود مچکرم