معمولا بوسیله بسط دهندگان قابل انعطاف افزارهای گوناگون از تفحص کردن درباره احوال بازار نرم افزار دیده پوشی می نمایند؛ ولی می بایست بدانید که نصیب نصیب مهمی از فرایند ایجاد کرد نرم افزار میباشد. با مطالعه کردن میتوانید در وقت و انرژی تان صرفه جویی نمائید.
خب، درحال حاضر ممکن میباشد با اینگونه سوالاتی مواجه گردید:
نرم افزار ها و رقبای جایگزین در بازار کدامند؟
مشتریان بالقوه چه میخواهند؟ نیازها و منظور های آنان چیست؟
برای نرم افزار خودم چقدر بایستی اخذ کنم؟ کدام سبک تجاری از سایر عالی میباشد؟
پژوهش کردن پیش از ایجاد کرد نرم افزار، شمارا از مشکلات اول بدور می نماید. با ایفا پژوهش ها میتوانید احتمالات متفاوت را پذیرش و نیازهای مشتریان بالقوه را آنالیز فرمائید.
دو نوع بازرسی در بازار نرم افزار به صورت ویژه ای قادر است به شما یاری دهد:
بفهمید که رقبایتان چه اشتباهاتی مرتکب میشوند
بفهمید که آیا سایر افراد هم دنبال ایجاد کرد اپلکیشنی شبیه با اپ شما میباشند یا این که نه
شما میتوانید واحد سنجش تقاضا برای یک نرم افزار را پیش از تشکیل داد آن تقریب بزنید. درپی ما دقیقاً شیوه به کار گیری از Google Trends و Keyword Planner را برای سنجش واحد سنجش تقاضای مو جود برای یک نرم افزار بی آلایش لیست امور به شما آرم میدهیم.
درک کردن لحاظ و نگرش مشتریان هم به شما امداد خیلی متعددی میکنید. در اصطلاح میگویند که بایستی با کفش سایر افراد راه و روش بروید تا بفهمید چه رمانتیک دارا هستند. خیلی خب! شما هم این فعالیت را بکنید. عوض اینکه با خاطر شل جلوی کامپیوترتان بنشینید و کارایی فرمائید نیازها و منظور های مشتریان را در نظر گرفتن بزنید، خارج بروید و با عموم حرف نمائید.
نرم افزار شما مختص چه افرادیست؟ این اشخاص چه خصوصیاتی داراهستند؟ اپ شما روی حل نقص خاصی که یوزرها با آن دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند چه تاثیری دارااست؟ اینک آنها چطور این ایراد را حل می نمایند؟ شما با تشکیل داد این نرم افزار دنبال ساخت و ساز چه تغییری میباشید؟