ویجت ها
Flutter از ویجتهای material design library به کار گیری مینماید ، در حالی که React Native اینگونه طراحی اپلیکیشن در مشهد ابزارهایی را ندارد.
Flutter صرفا با پلتفرمهای گوشی سروکار داراست در حالی که React Native با اینترنت نیز سروکار داراست ، بدین مفهوم که در شرایطیکه بخواهیم به طور همزمان نرمافزارها را برای هر دو پلتفرم بسط دهیم فارغ از تغییر و تحول از Flutter به React Native، بایستی پیشرفت اینترنت را خاطر بگیریم.
seo
از آنجایی که Flutter از ویجتهای material design library استعمال مینماید، کارایی Flutter ممکن میباشد در حین فرصت خوب خواهد شد.
با این هم اکنون، دراین مورد از React Native عقب میباشد چون React Native از گروه ای از کامپوننت های خاص خویش به کارگیری می نماید.
Flutter فعلا حفاظت خیر از gestures ندارد، در حالی که React Native دارنده gesture handling خوب میباشد.
Flutter از عجله مشقت بار افزاری در اندروید سود میبرد در حالی که فقط تعداد محدودی دستگاه را در iOS حمایت می نماید.
بدین ترتیب ما می بایست از Flutter صرفا برای اپلیکیشن هایی استعمال کنیم که نیازی به جانبداری آیفون ندارند.
رندر Flutter به مکان hardware دستگاه در سمت Flutter اجرا میگردد، بدین مضمون که نرمافزار های Flutter بسیار بیشتر از نرم افزار های React Native تعاملی میباشند.
Flutter برای شغل های معمولی مطلوب خیس میباشد ، در حالی که React Native شغل های غامض ای مانند پیشرفت بازی را خوب از Flutter ایفا میدهد.
مقایسه ی فلاتر با kotlin برای اندروید
در شرایطیکه میخواهید در اولِ عمل ، بدانید که کاتلین چه زبانی میباشد ؛ ما در نوشتهی علمی ای توضیحات جامعی را در ارتباط با آن داده ایم.
Kotlin یک لهجه شی گرا و دوستداشتنی میباشد و اکثری از توسعه و گسترش دهندگان از آن استعمال می نمایند.
این گویش مشابه جاوا میباشد ، بدین ترتیب یادگیری یا این که تغییرو تحول به آن سهل وآسان میباشد.
همین فرمان راجع به دارت گزینه به کار گیری در فلاتر نیز درست گو میباشد ، البته قائدتا توسعه و گسترش دهندگان فلاتر نسبت به کاتلین کمتر می باشند.
تفاوت مهم که Flutter با کاتلین داراست این میباشد که اذن میدهد تا business logic و UI را یک دست فرمایید و از یک محور کد واحد برای دو پلتفرم به کارگیری فرمائید.
کاتلین میتواند business logic را یک دست نماید ، ولی رابط کاربری را نه.
Flutter ابزارهای بهتری مانند افزونه های متفاوت برای گوشه و کنار های بسط ارائه میدهد.
ابزارهای Kotlin در قابلیت و امکان های خویش محصور میباشند و گونه های زدایی با آن اینک حدودا ناممکن میباشد.
مقایسه ی فلاتر با swift برای ios
در شرایطی که میخواهید در اولِ فعالیت ، بدانید که سوئیفت چه زبانی میباشد ؛ ما در نوشتهی علمی ای توضیحات جامعی را در ارتباط با آن داده ایم.
Swift همچنان یکی دوست داستنی ترین لهجه های ساختوساز گردیده بوسیله اپل برای iOS میباشد و اکثری از گسترش دهندگان آن را به جهت فریمورک ها و داکیومنت های استثنایی تحسین می نمایند.
با مقایسه Flutter و Swift، ترکیب با Swift صد در صد بی آلایش خیس میباشد و دربرگیرنده تنظیمات کمتری میباشد.
aso یکیاز اساسی تری مباجث مرتبط با مارکتینگ بازی و نرم افزار میباشد.
ما در نوشتهی علمی ای پیش از این به رسیدگی مارکت بازی در کشورایران و دنیا پرداخته ایم و به طبع درآمدهای فوق العاده ی این صنعت بر کسی پوشیده وجود ندارد.
در سه ماهه نخستین ۲۰۲۱ ، 3.48 میلیون اپلیکیشن برای یوزرها اندروید در Google Play و در App Store نسبتاًً 2.22 میلیون اپلیکیشن برای یوزرها iOS وجود داشت.
معضلی که امروزه دستههای بازاریابی با آن روبرو میباشند این وجود ندارد که آیا می بایست روی اپلیکیشنها سرمایهگذاری نمایند تا با مخاطبان خویش مشغول شوند ، بلکه این میباشد که به چه شکل میتوانند در نوبت نخستین اشخاص را کار کشته به کشف اپلیکیشنهایشان نمایند.
اینجاست که سوژه app store optimization (ASO) وارد شغل میشود.
مسائلی که دراین نوشتهعلمی گزینه نظارت قرار خواهد گرفت عبارتند از : شیوه استحصال به درجه های فراتر در app store ، گونه های نرم افزار استور برای تبلیغ نرم افزار شما ، تاکتیک هایی برای بهبود مرتبه بندی ارگانیک خویش برای اپلیکیشن ها و …
این پست اصول بی نقص و استاندارد aso را گستردن خواهد اعطا کرد.
aso چیست
App Store Optimization (ASO) با اسم های مختلفی به عنوان مثال مارکتینگ برنامه استور و یا این که seo نرم افزار گوشی نیز شناخته میشود.
ASO اصولاً درخصوص بهبود اکران نرم افزار های شما در موتور جستجوی دکان هایی مانند Google Play یا این که Apple App Store امداد می نماید.
(قابل ذکر میباشد ما پیش از این در مقاله ها تبلیغات نرمافزار استور و تبلیغات گوگل پلی توضیحات تخصصی در ارتباط با فرآیند ی تبلیغاتی در هرمورد از این مارکت ها داده ایم ؛ ولی درین نوشتهعلمی قصد ارائه ی توضیحات بدون نقص و جامع را برای اصول سئو در هر دو مارکت را داریم.)
با ارتقا تعداد بازدیدها ، میتوانید از هدف ها دیگری مانند ارتقا ترافیک نرم افزار خویش و متقابلا ارتقا معیار دانلود آن برخوردار گردید.
مقصود ASO نسبتاًً مدام ارتقاء واحد سنجش دانلود اپلیکیشن میباشد ، ولی هدف ها تکمیلی میتواند مشتمل بر مورد ها ذیل نیز باشد :
مارک سازی بازی و نرم افزار
نظرها و درجه بندی های مثبت نرمافزار
تعداد مکرر و ارتقاء یافته ریویو اپ ها
شرکت کردن استفاده کننده
و…
البته پرسش اینجاست که در لحاظ دارید چه گونه سپرده گذاری در ASO را توجیه فرمایید ؟
خب ، پیش از هر چیزی بایستی بدین نکته مبرهن پی ببرید که یوزرها مارکت های نرم افزار و دانلود نرم افزار ها تخت گاز در درحال حاضر رویش می باشند.
طبق داده های عددی Statista.com ، از سال 2016 تعداد دانلودهای نرم افزار تلفن همراه در سراسر عالم همچنان در اکنون ارتقا میباشد :
140.68 میلیارد در سال 2016
192.45 میلیارد در سال 2018
204 میلیارد در سال 2019
218 میلیارد در سال 2020