مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


۳- پرداخت راحت‌خیس در نرم افزار‌ها
با یک نرم افزار، خرید آنلاین بسیار سهل و آسان‌خیس میباشد و از آن‌جایی که جزئیات پرداخت را می‌اقتدار در اکانت مخاطب ذخیره کرد، مشتریان ناچار نیستند هر توشه که پرداخت می‌نمایند، فرایند وارد کردن داده ها را تکرار نمایند. همینطور نرم افزار‌های گوشی به مشتریان اذن می دهند با طرز‌های پرداخت نوینی مثل استعمال از تاثیر انگشت، پرداخت را جاری طراحی اپلیکیشن در مشهد  ساختن دهند.

۴- کاهش نرخ رها شدن سبد خرید به امداد نرم افزار
قابلیت و امکان خرید سهل وآسان از روش اپلیکیشن و دسترسی راحت به تلفن‌یار، سبب ساز به کاهش نرخ رها شدن سبد خرید میشود که یک معضل مهم برای استحصال‌وکارها میباشد. هر مرحله مازاد در فرایند پرداخت، احتمال رها شدن سبد خرید را ارتقا میدهد. با یک نرم افزار گوشی، میتوانید تعداد فرآیند را کاهش دهید و تک تک پروسه خرید را صرفا با یکسری کلیک به پایان رساند. این مورد یک کدام از مهم‌ترین دلالیل تشکیل داد نرم افزار برای فروشگاه آنلاین میباشد.
۵- تجربیات کاربری خوب در نرم افزار فروشگاهی
بخش اعظمی از خریداران، به کار گیری از نرم افزار فروشگاهی را به تارنما ترجیح می دهند؛ به خصوص برای مشتریانی که اکثر اوقات از دکان شما خرید می‌نمایند، دانلود و استعمال از نرم افزار، سهل وآسان‌خیس از دسترسی به سایت در یک مرورگر اینترنت موبایلی میباشد. تجارب استفاده کننده معمولاً در یک مرورگر اینترنت تلفن‌یاروهمدم چندان صمیمانه نخواهد بود، همینطور ورود به وب سایت برای اکثر زمان ها عموم طاقت فرسا‌خیس از لمس آیکون نرم افزار میباشد.

خصوصیت‌هایی مانند قابلیت ارسال نوتیفیکیشن ترغیب‌کننده، فهرست‌مراد‌ها، فیلترکردن و آراسته‌سازی جنس، کلیه می تواند به ساخت‌و‌ساز یک تجارب خرید بی‌نظیر یاری دهد.

گفتنی میباشد در شرایطی‌که به کارگیری از یک نرم افزار سهل نباشد، اکثری از یوزرها آن را حذفِ نصب می‌نمایند. به همین ادله میباشد که فقط پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی کفاف نمی دهد بلکه پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی و سطح تلاش آن می بایست سیرتکامل‌ای باشد که بتواند تجربیات‌کاربری دلپذیر و سادگی را برای یوزرها رقم بزند.

۶- عملکرد بیشتر در نرم افزار در مقایسه با تارنما
خصوصیت‌هایی از نرم افزار همانند قابلیت ارسال اعلان‌ها یا این که به عبارتی نوتیفیکیشن‌های ترغیب‌کننده، موجع‌به موعظه مشتریان برای تصمیم‌گیری سریع‌خیس می‌گردد. نوتیفیکیشن نو چه به جهت رها شدن سبد خرید باشد یا این که یک تبلیغ نو، سبب می‌گردد که مشتریان به صورت مداوم به نرم‌افزار خویش بازگردند و این باعث به کارآمدتر شدن مراحل فروش میگردد.

پیاده سازی نرم افزار و روش جهت‌دهی مشتری در اپلیکیشن، مینیمال و معمولی‌خیس از سایت میباشد و این یعنی سهل وآسان‌خیس میتوانید مشتریان خویش را به جایی که میخواهید هدایت نمایید و فروش بیشتری داشته باشید.

۷- ارتقا قابلیت و امکان فردی‌سازی
فردی‌سازی، کلید ساخت و ساز ارتباط ها توانا با مشتری در دیده‌انداز حصول‌وکار امروزی میباشد و بیزنس الکترونیک از روش نرم افزار گوشی میتواند فردی‌سازی را به سطح بالایی برساند.

مصرف‌کنندگان نمی خواهند با آنان مانند اعدادی خلق و خوی نمایید که تک تک درآمد شمارا تشکیل میدهند، آنها میخواهند که برندها جنبه انسانی آن ها را در حیث بگیرند. این بدان معناست که محتوای فردی‌سازی گردیده را به اشتراک بگذارید تا متناسب با نیازهای آنان باشد، خیر نیازهای مردم.

یک نظرسنجی آرم اعطا کرد که ۹۱ درصد از مصرف‌کنندگان رغبت بیشتری به خرید از برندهایی داشتند که پیشنهادها و سفارش‌های مربوط به آن‌ها‌را ارائه می‌کردند؛ یعنی تجربیات خرید آنان‌را با پیشنهاد‌ جنس مبتنی بر عشق و علاقه‌مندی‌ها و سوابق خرید، آدرس اینترنتی‌های فردی‌سازی گردیده، کمپین‌های بازاریابی فردی، اعلان‌های ترغیب‌کننده و …فردی‌سازی می‌کردند.

۸- ارتقاء قابلیت نگهداری مشتری
وقتی که مشتری، نرم‌افزار (نرم افزار) شما‌را روی تلفن خویش نصب می‌نماید، به آن معناست که هر فرصت تلفن خویش را گشوده می‌نماید، لوگوی اپ شمارا می‌بیند و این به تنهایی قادر است شغل بزرگی در ارتقاء عشق و علاقه و شناخت وی با مارک شما و مراقبت او تحت عنوان یک مشتری اعمال دهد که در بیزنس الکترونیک از آن پایین اصطلاح ارتقا وفاداری مشتری خاطر میشود.

براین اساس هر توشه که وی موبایل خویش را گشوده می‌نماید اسم تجاری حصول‌وکار شما به وی یاد‌آوری می گردد و بدین ترتیب به احتمال زیاد زمانی نیاز به خرید چیز جدیدی داراست، از روی عادت و یا این که به دلیل راحتی بیشتر، برنامه شما‌را برای خرید گزینش می‌نماید.

همینطور، قابلیت ارایه اپ‌های ارتقاء وفاداری مشتری همانند تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه، دسترسی انحصاری به تولیدات یا این که گروه‌های نو و نیز فردی‌سازی تجربیات مشتری، در بستر نرم افزار بیش تر از بستر وب سایت آماده میباشد.

بیشتر عموم موبایل‌های هوشمند خویش را در حین روز به همدم دارا هستند و براین اساس مجال بیشتری برای مرور مغازه شما (در طی‌های مرده مثل فرصت حضور در وسایل نقلیه و تردد شهری) دارا‌هستند و این یعنی قابلیت و امکان بیشتر شما برای شناساندن خودتان به مشتری و جذب وی.

۹- عدم تعلق به اشکال مرورگرها
وب سایت‌ها مجبورند به مرورگرها متکی باشند البته نرم افزار را می توانید سوای پشت گرمی به مرورگر، به نحوه دلخواه خویش پیاده سازی فرمائید. ایجاد کرد اپلیکیشن چه اندروید و چه آی وی اس یک عمل تخصصی میباشد که نیاز به کدنویسی دارااست مگر این‌که از نرم افزار‌های با پوسته مهیا استعمال نمائید. شما با امداد تصاحب کردن از متخصصان می توانید هر فرصت که بخواهید با اعتنا به داده ها بیشتری که از یوزرها توده‌آوری کرده‌اید، نرم افزار مخصوص خویش را افزایش ورژن داده و آن را برای مشتریان خویش دیدنی‌خیس فرمایید.

گفتنی میباشد مشتریان میل بیشتری به تایپ کردن نظرها در نرم افزار تلفن‌یار و همدم دارا‌هستند، چون دسترسی به آن آسوده‌خیس از ورود به دسکتاپ، پیمایش وب سایت و تایپ‌کردن لحاظ میباشد. اینگونه اطلاعاتی، راهی خوب برای ارتقا روئت کرد آنلاین شما، تعریف و تمجید نام‌و‌نشان مارک شما و جذب مشتریان نو میباشد.

با منفعت‌گیری از نرم افزار، شما میدانید که رابط کاربری برای فردی که از آن به کار گیری می‌نماید چه طور به حیث خواهد رسید؛ این در حالی میباشد که به دلیل تعدّد مرورگرهای اینترنت، پی بردن این‌که تارنما شما برای هر بازدیدکننده دقیقاً چه شکلی میباشد، قادر است مشقت بار باشد.
 

  • ۰۲/۰۶/۲۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی