رمز پنهان در به شغل بردن عبارات کلیدی، به عبارتی دلیلی طراحی اپلیکیشن در مشهد میباشد که موجب ساخت ترافیک ارگانیک در وبسایتهای متفاوت مرتبط با دستیابی و امور و مشاغل متفاوت میشود و ارتقای سکو آنها را در موتورهای کاوش به هم پا داشته میباشد. این سر «محتوا مدام سبز» یا این که به عبارتی «محتوای سبز» میباشد که دراین نوشته ی علمی به توضیح آن خوا هیم پرداخت.
محتوای مدام سبز چیست؟
عبارت «مدام سبز» برای تمامی ما یک عبارت به طور کاملً آشناست. از این جهت میدانیم کهاین عبارت برای مواقعی به فعالیت میرود که یک مضمون وقت گیر برهه زمانی و حتی دائمی را القاء نماید. از این جهت میقدرت در تعریفوتمجید محتوای مدام سبز، آن را محتوایی دانست که برای یک بازه زمانی زمان بر تحت عنوان یک محتوای موءثر، دارنده جذابیت بالا، دیدنی و تماماً مربوط به نیاز مخاطبان به حساب میآید. این زمان وقت گیر می تواند به طور یکسری ماه، یک سری سال و حتی تا ابد تعریف و تمجید خواهد شد و در تک تک این بازه زمانی، کانتنت مدام سبز به ارتقاء واحد سنجش ترافیک وب سایت یاری دهد.
درواقع میقدرت مدعا شد در کنار ایجاد محتوای با کیفیت، داشتن کانتنت مدام سبز نیز در روزنگار محتوایی می تواند به ارتقاء ورودی گوگل و ساخت ترافیک ارگانیک در وبسایت متبوع یاری شایانی نماید. چراکه این محتوا تحت عنوان یک نیاز دائمی برای مخاطبان به شمار میرود که آنها را همواره به برای اخذ جواب نیاز خویش، به وبسایت متبوع هدایت خواهد کرد. همینطور یکیاز مهمترین و اساسیترین نصیبهای یک استراتژی محتوا و حتی بازاریابی محتوا، ساختوساز کانتنت مدام سبز میباشد. این نوع محتوا مخاطبان وبسایت را همواره مشغول خواهد کرد و در هر فرصت، به بازگو کردن یک غرض خاص میپردازد.
اما قابل ذکر میباشد که ایجاد محتوای مدام سبز، درواقع برای اشخاص مبتدی و تازه کار و جدیدشغل نوشته می گردد. چراکه این تیم از اشخاص که در یک خاص، تخصص و دور اندیشی مایحتاج را ندارند، به سراغ محتواهای مدام سبز خواهند رفت تا فرآیند اعمال آن را بیاموزند و یا این که در قضیه متبوع داده ها موردنیاز را حصول کنند. لذا ما یحتاج میباشد این محتوا به صورتی نوشته گردد که برای اشخاص مبتدی و تازه کار قابل ادراک باشد تا بتوانند از آن به کارگیری نمایند.
- ۰۲/۱۱/۲۸