گزینش اسم مطلوب برای نرم افزار، یکیاز مهم ترین و ابتدایی ترین امور در فعالسازی تجارت و استارتاپ می باشد. در کیس های کاری اکثری، طراحی اپلیکیشن در مشهد
مشاهده خواهیم کرد که یک مارک با تعیین اسم نامناسب، ضربهای بلند دوران به فروش و نوع بازاریابی خویش وارد نموده است.
در مقابل بعضی اوقات اسم کمپانی ها و مارکهایی به گوشمان می خورد که ذهن مارا مدتی سرگرم خویش مینماید. در یک صحبت میاقتدار خاطرنشان کرد که اسم های بسیار پرنفوذ و جذابی دارا هستند!
اسم مارک از آن دست مسائلی میباشد که مستقیما با گفت و گو فروش رابطه دارااست. بعداز پیاده سازی نرم افزار می بایست با اعتنا به شناختی که از پرسونای استفاده کننده دارید، اسمی را تعیین فرمائید که هم دیدهانداز کلی سازمان را معلوم نماید و هم در ذهن مشتری برای بلندمدت نقش ببندد. درپی یار ما باشید تا با چندین چاره طلایی برای گزینش شایسته ترین اسم نرم افزار، آشنا گردید.
انگیزه عنایت تعیین اسم در ایجاد کرد نرم افزار چیست؟
پیاده سازی اپلیکیشن همواره بر پایه ی نوع نیاز و درخواست مشتری شکل می گیرد. اسمگذاری نیز یک کدام از دیگر از قدمهای اساسی پیاده سازی نرم افزار هست که بایستی با دقت به کاربر شکل بگیرد. مداقه این زمینه در چندین سال اخیر با پرورش و توسعه کمپانیها و اقبال کلان نسبت به دعواهای دیجیتال مارکتینگ، بیشتر گردیدهاست.
در دنیای دیجیتال، فقط چندین ثانیه مجال دارید که با استفاده کننده خودتان رابطه برقرار نمایید و اولین رویکرد ارتباطی شما با مشتری نیز اسم برندتان میباشد. این اسم بایستی در به عبارتی لحظات کوتاه، این یقین را به مشتری بدهد که مارک قادر است نیاز اورا برطرف نماید.
در هر موردای که عمل نمائید، مسلما تعدادی حریف خواهید داشت، پس نام اپلیکیشنی که برای بیزنس خویش پیاده سازی می کنید، می بایست بتواند مقام خویش را فی مابین رقبا پیدا نماید.
مهمترین نکته درباره التفات فنی تعیین اسم مارک، دعوا موتورهای جستوجو میباشد؛ اسمهایی که احتمال سرچ بالاتری دارا هستند، معمولا اسمهای مطلوبتری میباشند. عالی میباشد در هنگام انتخاب اسم، خودتان را مکان کاربر بگذارید و احساس نمائید در حالتیکه اینگونه نیازی داشتید، اولین واژه و کلمهای که سرچ میکردید چه واژه و کلمهای بود.
برای ادراک بیشتر این قضیه میاقتدار نمونه تورلین را مطرح کرد. مقصود این پلتفرم، برگزاری تورهای تجربیاتگرا در کشورایران میباشد. تورلین با برگزیدن همچین نامی توانست بهآسانی غرض کلی مارک و استارتاپ خویش را به گوش مخاطبان برساند.