همان طور که میدانید موبایل در دنیای امروز یک انقلاب وسیع ای ساخت کرده و پرورش انفجاری را تجربیات می نماید. نرم افزار ها اثر بسزایی درین طراحی اپلیکیشن در مشهد پرورش داشته اند و یک بازار فوق العاده رقابتی به وجود آورده اند. 2.2 میلیون اپ در مغازه اپل و 2.5 میلیون نرمافزار در مغازه گوگل پلی وجود داراست. در اینگونه قوانینی، بازاریابان نرم افزار با معضل دشواری روبرو میشوند، چون بایستی با صدها یا این که حتی هزاران تجارت رقابت نمایند. به دنبال مواقعی که می بایست پیش از آغاز کمپین تبلیغاتی نرم افزار بدانید را معرفی خوا هیم کرد. با ما یار باشید.
برای بیشتر چشم شدن نرم افزار، ضروری میباشد که از کمپین های تبلیغاتی به کار گیری فرمایید. در واقع، تبلیغات قسمت بزرگی از ابزار بازاریابی مدرن میباشد که کمپین های متنوعی توسط این ابزار درآمد ایده آلی حصول می نمایند. طبق اطلاعاتی که به وسیله BI Intelligence منتشر گردیده، درآمد اطلاع رسانی نصب نرم افزار های آمریکا تا نقطه نهایی سال 2019 به 6.8 میلیارد دلار رسیده میباشد.
اگر که قصد دارید کمپین تبلیغاتی ساختوساز نمایید و نرم افزار خویش را معرفی نمائید، سفارش میکنیم که ورقه تبلیغات نرم افزار را استیناف فرمایید.
بدین ترتیب درصورتیکه جزء آن گروه از بازاریاب هایی میباشید که به تفکر ایفا، نظارت و سئو اولی کمپین تبلیغاتی نرم افزار خویش میباشید، ادامه مقاله را بخوانید. ما کوشش کرده ایم تا بعضی از مهمترین مواقعی که موردنیاز میباشد پیش از آغاز کمپین بدانید در یک لیست تنظیم کنیم.
فهرست عنا وین نهفته کردن لیست
1. 1 – رابطه رویش ارگانیک نرم افزار به کمپین های تبلیغاتی
2. 2- اندازه تصاحب کردن تلاش نصب کمپین – یک هنر ایده آل
3. 3- مراقب یک سری موازی شدن مخارج کمپین تبلیغاتی نرم افزار باشید
4. 4- یافتن شایسته ترین کانال تبلیغاتی برای نصب بیشتر
5. 5- تجزیه و بررسی Cohort – دوست مستمر شما
6. 6- واپسین کلیک صرفا آیتم اصلی وجود ندارد
7. 7- لینک و پیوند های عمیق در کمپین تبلیغاتی نرم افزار – روشی برای تجربیات کاربری خوب
1 – رابطه رویش ارگانیک نرم افزار به کمپین های تبلیغاتی
چنانچه بخواهیم واقعبینانه فعالیت کنیم، صرفا رویکرد برای معرفی کردن نرم افزار ها این میباشد که از منابع ارگانیک و تبلیغاتی استعمال کنیم. همانگونه که میدانید نصب ارگانیک نرمافزار ها عمدتا از گشت و گذار در دکان های نرم افزار یا این که از جستجوی ارگانیک بدست میایند.
به طبع بخوانید: مهمترین طریق های تبلیغات اینترنتی را بشناسید
یعنی اشخاص پس از جستجوی واژه کلیدی مرتبط یا این که جستجوی اسم تجاری یک اپلیکیشن را کشف می نمایند، به اپ های رفیعتر در هر مورد نگاه می نمایند، یا این که بوسیله مغازه های اپ تشویق میشوند که نرم افزار مخصوص بفردی را دانلود نمایند.
نصب های غیر ارگانیک یا این که پرداختی، نصب هایی میباشند که بوسیله تبلیغات فعال، مخاطب را به مسیر متبوع هدایت می نمایند. به خصوص این حادثه در یک کمپین تبلیغاتی یا این که یک کانال تشویقی دیده میشود که در آن یوزرها تشویق میشوند تا طرحی را دانلود نمایند.
ازآنجاکه تعداد کلی نصب یک کدام از کارداران مهم در سئو نرم افزار (ASO) میباشد، روشی که بازاریابان را قوی می سازد درجه یک نرم افزار را در حاصل جستجوی دکان بهبود بخشند، یک سپرده گذاری در نصب های غیر ارگانیک میباشد که سبب ساز بهبود مرتبه بندی یک Application میشود. (این قضیه در غایت تعداد نصب های ارگانیک را هم ارتقاء میدهد).
بدین ترتیب در صورتیکه درپی بهبود درجه های ارگانیک خویش میباشید، بایستی سعی های تبلیغاتی یا این که به اصطلاح ادزهای خویش را ارتقاع دهید.
2- اندازه به دست آوردن کارایی نصب کمپین – یک هنر ایده آل
پیش از اینکه تلفن همراه معاش ما بشر ها را در گردباد خویش قرار دهد، پیگیری و اندازه گیری کمپین های دیجیتال مارکتینگ سهل وآسان بود؛ فقط ما یحتاج بود که از Cookies به کارگیری کنیم. کوکی ها بازاریاب های آنلاین را قوی میسازند تا یوزرها را به طور ظریف و ناشناس ردیابی نمایند.
به کار گیری از این خصوصیت به اشخاص امکانی را میدهد تا اثر کمپین های تبلیغاتی نرم افزار خویش را متوجه شوند و درباره هزینه تبلیغات خویش تصمیم مدبرانه ای بگیرند.