مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

بارگیری برنامه را معدود فرمائید وقتی که نرم افزار استارت به فعالیت می نماید؛ می بایست یک‌سری فولدر را برای استارت عمل خویش بار گذاری نماید. این مسئله منجر نماید شدن سرعت لودینگ نرم‌افزار میگردد که راه‌حل آن کاهش پوشه ها برای بار گذاری میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد مواقعی که نرم افزار بایستی در اولیه بارگیری(loading)  نماید را تا جایی که قابلیت دارااست، کاهش دهید. گشوده شدن سریع یک برنامه بسیار برای یوزرها شادی بخش میباشد. هنگامی که یه نرم افزار داده ها متعددی را ارائه می دهد این مورد سبب میگردد که استفاده کننده رمز درگم گردد و در غایت از اپلیکیشن بیرون خواهد شد.

سرعت نرم افزار را بالا ببرید
سرعت اجرای اَپ برای یوزرها از عنایت بالایی برخوردار‌است و یکی‌از مهم ترین استاندارد های پیاده سازی نرم افزار میباشد. کلیه کاربرانی که از نرم افزار شما به کارگیری می نمایند؛ دوست دارا هستند کارشان در کمترین فرصت صورت پذیرد. یک عصر هنگامی استاندارد وجود داراست که یوزرها در انتظار ظواهر شدن محتوا میمانند براین اساس زمانی سرعت نرم افزار تحت باشد یوزرها مجبورمی شوند بیشتر از آن مجال استاندارد در نرم افزار در انتظار بمانند. و این یک تجربیات کاربری منفی میباشد وهمین قضیه بی آلایش انگیزه برتری اکثری از رقبا نسبت به یکدیگر بوده. برای بالابردن سرعت نرم افزار میتوانید از سرورهای حاذق به کار گیری فرمایید چون این شغل در جاری عمل کردن نرم افزار یاری خواهد کرد.

از سرور و یا این که هاست حاذق و استاندارد استعمال نمایید
بخش اعظمی از اشخاص برای اَپ های جدید ساخت و ساز گردیده ی خویش از هاست به کار گیری نمایند. البته می بایست اذعان کرد که به کار گیری از یک سرور کار کشته منجر می‌گردد سرعت گشوده شدن نرم افزار شما بسیار بالا برود. سرور مطلوب سرعت اپلیکیشن را تا حد متعددی بالا میبرد، در سریع گشوده شدن اپلیکیشن اثر بسزایی داراست همینطور منجر جاری خیس شدن همت نرم‌افزار نیز میشود. اما می بایست اظهار کرد که کد نویسی هم درین دربین اثر دارااست که متدهای نو و باصرفه خیس به طبع تاثیر نیکی پیرو داراست. هاست نیز برای آغاز شغل بد وجود ندارد، ولی سرور توانا، برخورد قابل قبولی برای نرم افزار خواهد داشت. همینطور جانبداری یک سرور قادر از نرم افزار شما، امداد می نماید تا اَپ گزینه نظرتان بسیار سرازیر عمل نماید و سرعت بالایی در اجرای فرمان العمل ها داشته باشد.

اپلیکیشن بایستی قابل انجام در همگی سیستم عوامل باشد
امروزه دو سیستم برهان ios و اندروید فی مابین تلفن همراه‌های گوشی قابل به کارگیری میباشند براین اساس عالی میباشد اپلیکیشنی داشته باشید که بر روی همگی این سیستم دلیل‌ها امکان جاری ساختن داشته باشد. چون در صورتی‌که نرم افزار شما تنها برروی یک ورژن برای یک تیم از یوزرها اندروید یا این که آیفون قابل انجام باشد شما بخش اعظمی از مشتریان خویش را از دست خواهید اعطا کرد. نرم‌افزار نویسی هر دو سیستم ادله، تفاوت چندانی ندارد ولی تفاوت عمده در رزولوشن و اندازه کاغذ میباشد پس  عالی میباشد پیش از ارائه نرم افزار، آن را بر روی کلیه این سیستم استدلال‌ها آزمون فرمایید.

بالا بردن امنیت نرم افزار؛ یک کدام از استاندارد های پیاده سازی نرم افزار
امنیت یکی عواملی میباشد که مدام از التفات بالایی منتفع بوده و خواهد بود این مسأله در زمینه‌ی نرم افزار‌ها هم درست گو میباشد. به این ترتیب امنیت یکی‌از استاندارد های پیاده سازی نرم افزار میباشد و یک رکن اصلی و اساسی به شمار می‌رود، مخصوصا برای نرم افزار‌هایی که داده ها اساسی فردی و داده ها بانکی افراد را ذخیره می‌نمایند. پس در شرایطی که می‌خواهید به یک بسط دهنده گوشی غالب تبدیل گردید، امنیت در پیاده سازی نرم افزار گوشی از مهم‌ترین نکاتی است که بایستی به آن دقت نمائید.

نرم افزار خویش را آپ دیت یا این که به روزرسانی نمائید
علایق یوزرها و نیازهای انها به صورت مداوم در حالا تغییر تحول میباشد و شما فقط با آپدیت نگه داشتن بعداز پیاده سازی نرم افزار خویش می‌توانید مدام پاسخگوی نیاز ها و سلایق مشتریان و یوزرها باشید و کاربرن خویش را نگهداری فرمایید. پس از شناسایی ایرادات نرم افزار به وسیله فید بک یوزرها در نرم افزار می توانید آنچه را که در بازخوردها تحت عنوان ایرادات یا این که نیازهای یوزرها کشف کردید، در آپدیت رسانی‌های اپلیکیشن به‌فعالیت بگیرید. همینطور موتورهای کاوش آپدیت رسانی منظم را دوست دارا‌هستند بدین ترتیب در حالتی‌که شما برنامه خویش را آپ تو دیت نکنید و از محتوای موءثر استعمال نکنید، ممکن میباشد جایگاه خویش را در نرم‌افزار استور ها از دست بدهید.
 

  • ۰۳/۰۳/۰۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی