مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


یکی پارامتر های اصلی هر تجارت، رجوع و برگشت سرمایه میباشد. برگشت سرمایه یا این که ROI هر چه بیشتر باشد، سبب طراحی اپلیکیشن در مشهد میشود که سرعت رویش بیزنس نیز بالا رود. با رسیدگی های انجام یافته، پیاده سازی نرم افزار، ریسک تجارت شما‌را به شدت کاهش میدهد و برگشت سرمایه را بالا می‌برد.

یک کدام از هدف ها هر حصول و کاری، ارتقا ROI میباشد که با رسیدگی مخارج اول پیاده سازی نرم افزار و فیض ی عمل، مطلقا متوجه خواهید شد که یک نرم افزار چه کمکی به پرورش سریع خیس بیزنس شما نموده است.

مزیت 4 : با نرم افزار سرعت فروش خویش را ارتقا دهید
در‌حالتی که که نیاز به فروش بیشتر دارید، میتوانید با پیش گویی کد ها تخفیف و آگهی از روش نرم افزار فروش خویش را ارتقاء دهید. به‌این شکل مخاطب فارغ از گشودن اپلکیشن و در موبایل خویش، اطلاعیه شمارا خواهد روئت کرد و بدین شکل فروش شما بیشتر گردد.

مزیت 5 : نرم افزار شایسته ترین کارمند شما
همگی ما نیاز به کارمندی داریم که بتواند 24 ساعته برای ما عمل نماید و هر روز به بهبود بیزنس ما امداد فرمایید. نرم افزار مثال ترین کارمند شماست. هر آماری را که از تجارت خویش نیاز داشته باشید در مشت شما قرار میدهد، به طور 24 ساعته و خود کار فعالیت ها را اعمال می‌دهد و نیاز به استراحت ندارد.

مزیت پیاده سازی نرم افزار
در کنار آحاد این مفاد با دستمزد یک الی دو ماه یک کارمند حرفه‌ای می تونید برای مدام این کارمند مثال خویش را استخدام نمایید.

مزیت 6 : به کارگیری از امکان های تلفن همراه برای تجارت خویش
شما میتوانید از قابلیت و امکان های داخلی تلفن همراه برای تجارت خویش به کار گیری فرمایید. مثلا ان می شود به فضای ذخیره سازی افلاین روی موبایل اشاره نمود. با به کارگیری از این قابلیت و امکان ها، استفاده کننده حتی فارغ از وب هم قادر است از بعضی از قابلیت و امکان های نرم افزار و بیزنس شما به کار گیری نماید.

مزیت 7 : سرعت بیشتر اپلیکیشن های گوشی نسبت به مرورگر
اکثر نرم افزار های گوشی سرعتی بسیار فراتر نسبت به وب سایت ها دارا‌هستند. بنابراین با پیاده سازی یک نرم افزار تجربیات کاربری خوشایندی برای استفاده کننده خویش تولید می‌کنیم و این آیتم در شیوه اندیشه و مشاهده کرد وی نسبت به بیزنس شما اثر گذار خواهد بود.
 

  • ۰۳/۰۳/۰۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی