مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

آی وی اس (iOS) یک سیستم استدلال تلفن همراه میباشد که به صورت انحصاری به وسیله شرکت اپل ساخت و ساز گردیده است. طراحی اپلیکیشن در مشهد اسم این سیستم‌برهان در واقع کوتاه گردیده عبارت iPhone سیستم عامل میباشد. او‌لین ورژن این سیستم‌برهان در سال ۲۰۰۷ عرضه شد. اکنون ورژن چهاردهم این سیستم‌استدلال یعنی iOS 14 روی اکثر موبایل‌های شرکت اپل مو جود میباشد. سیستم‌استدلال iOS روی آیفون‌های این شرکت استعمال می گردد و ساعت هوشمند اپل و آیپدهای این شرکت از سیستم‌استدلال‌های متعدد و منحصر به خویش یعنی watchOS و iPadOS به کارگیری می‌نمایند. امروز در موبایلتو مزایا و معایب سیستم ادله iOS را با هم تحقیق می کنیم. با ما همدم باشید تا سیستم‌دلیل انحصاری و جالب اپل را بیشتر بشناسید.

معرفی مزایا و معایب سیستم برهان iOS اپل
پس از اندروید، iOS دوست داستنی‌ترین و پرطرفدارترین سیستم‌ادله در سراسر دنیا میباشد. اپل در سال ۲۰۱۹ ذکر کرد از iOS حدود ۵۴ میلیارد دلار کسب درآمد داشته میباشد، در حالی که در سال ۲۰۱۹ درآمد گوگل از اندروید چیزی حدود ۳۹ میلیارد دلار بوده میباشد. بیشتر یوزرها اپل از کشورهای پیشرفت‌یافته میباشند و اما در کشور ایران هم هوا داران متعددی دارااست و توده‌ای که‌این موبایل را نمی‌خرند دو تیم می‌باشند، یا این که طرفدار این مارک نیستند، یا این که نمیخواهند و نمی‌توانند چندین ده میلیون برای خرید آن هزینه نمایند و به همین ادله تلفن همراه‌های اندرویدی را گزینش می‌نمایند. هم‌اینگونه بد وجود ندارد بدانید اپلیکیشن استور اپل بیشتراز دو میلیون نرم افزار داراست.

به‌دنبال مزایا و معایب سیستم ادله iOS را با هم تحقیق می کنیم.

مزایای سیستم‌استدلال iOS
استعمال ریلکس
سیستم‌دلیل iOS رابط کاربری معمولی‌ای دارااست که به یوزرها این قابلیت را می دهد تا به راحتی از تلفن همراه‌های آیفون به کار گیری نمایند. سیستم‌دلیل iOS به کاربرپسند بودن (User-friendly) دارای اسم و رسم میباشد و به همین برهان از اندروید دوست داستنی‌خیس میباشد! در صورتی‌که یک تلفن همراه کهن آیفون داشته باشید و بخواهید به یک سبک جدیدتر سفر نمائید، تغییر و تحول متعددی در رابط کاربری و سیستم‌ادله شم نمی کنید و می توانید با خیال و خاطر ریلکس با موبایل نو فعالیت فرمایید و اطلاعاتتان را آحاد و کمال به موبایل تازه جابجایی دهید. 

آیتم‌ای مطلوب برای پیشرفت‌دهندگان نرم افزار‌ها
سیستم‌ادله اندروید روی طیف بزرگ‌ای از موبایل‌ها با بعد ها گوناگون نمایشگر عرضه گردیده و همین موضوع منجر میگردد فعالیت بسط‌دهندگان اندروید خیلی طاقت فرسا باشد و ندانند چطور می بایست اپلیکیشنی بسازند که برای آحاد نمایشگرها مطلوب باشد! ولی iOS تنها روی موبایل‌های آیفون عرضه میگردند و تعداد آن ها محصور میباشد و بسط‌دهندگان می توانند شل‌خیس فعالیت نمایند. 

ساخت گرمای کمتر
آیفون‌های اپل که با سیستم‌دلیل iOS فعالیت می‌نمایند، نسبت به تلفن همراه‌های دیگر از برندهای متعدد، گرمای کمتری ساخت می‌نمایند و هنگام شغل کردن با موبایل اذیت نمی‌گردید. اپ‌های آیفون مصرف باتری پاره ای دارا‌هستند و به همین استدلال دمای باتری را بالا نمی‌مارک.

گوگل مپ
یوزرها اپل مدام گفتند تجارب فوق‌العاده و نیکی با گوگل مپ داشتند و با اینکه این اپلیکیشن ایجاد گوگل میباشد و قاعدتا می بایست روی اندروید عالی شغل نماید، البته یوزرها اندروید از برخی خصوصیت‌های گوگل مپ محروم می‌باشند و یوزرها آیفون می باشند که تجربیات آحاد و کمال دارا‌هستند.

گیمینگ
یوزرها آیفون تجربیات فوق‌العاده‌ای در حوزه بازی‌های تلفن همراه و گیمینگ دارا هستند. بازی‌هایی که برای آیفون و به صورت تخصصی‌خیس برای iOS ساخته میگردند، محصولات کمپانی‌های بلندمرتبه و مطرح دنیا میباشند و مجموع بازی‌ها از فیلترهای خاصی عبور می‌نمایند و مجموعه‌های مشقت بار‌گیر اپل آنان را رسیدگی می‌نمایند و به آنان اذن تکثیر در نرم‌افزار استور را می دهند. صرفا بازی‌هایی اذن تکثیر پیدا می‌نمایند که کدنویسی آن ها مشکلی نداشته باشد و به طور کامل جاری جاری ساختن شوند. 

شایسته ترین پلتفرم برای بیزنس
اپلیکیشن‌های مختلفی در برنامه استور وجود دارا‌هستند که میتوانند در رئیس تجارت به شما یاری نمایند. می توانید اوراق و مدارک اصلی خویش را به صورت خصوصی و با امنیت بالا در آیفون یا این که آیپد ذخیره فرمائید. هم‌اینگونه میتوانید با نرم افزار‌های مطرح کامپیوتر مثل Office365 که ورژن iOS آن بسیار بی نقص میباشد، این اوراق و مدارک را دستکاری فرمایید یا این که اکران دهید. 

رسانه
با به کارگیری از سیستم‌استدلال iOS می توانید تصاویر، ویدیوها، گیف‌ها و فولدر‌های متفاوت را روی دستگاه خویش ذخیره و آن ها را برای سایر افراد ارسال نمائید و کلی خوش بگذرانید. تلفن همراه‌های آیفون فضای کافی در مشت شما قرار میدهند. این تلفن همراه‌ها سه تنظیمات ۶۴، ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی برای فضای ذخیره‌سازی دارا هستند که میتوانید از آنان استعمال نمایید. 

سعی کلی
همت کلی iOS بسیار بهتر میباشد. در‌حالتی که یک‌سری بازی و اپ در پس‌مسئله جاری ساختن شوند، سرعت دستگاه شما ذره‌ای زیر نمی‌آید و دستگاه هیچ‌وقت هنگ نخواهد کرد. هم‌اینگونه ورژن‌های تازه iOS خوب هم می‌باشند و تجهیزات بیشتر و کوشش بهتری را در دست شما قرار می دهند.
 

  • ۰۳/۰۳/۰۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی