مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


کاتلین و جاوا دو لهجه اپ‌نویسی دوست داستنی برای بسط اندروید میباشند. هر دو لهجه مزایا و معایب خاص خویش را دارا هستند که در‌پی به نظارت طراحی اپلیکیشن در مشهد آن‌ها می‌پردازیم. مزایای کاتلین نسبت به جاوا آسانی و وضوح: کاتلین از سینتکسی مختصر و رسا به کارگیری می‌نماید که تلاوت و تایپ کردن کد را سهل وآسان می‌نماید. ایمنی: کاتلین با به کارگیری از سیستم نوع ایستا، خطاهای نرم افزار‌نویسی را در پروسه اول شناسایی و رفع می‌نماید.
قابلیت و امکان تعامل: کاتلین کاملا با جاوا سازگار میباشد و می‌قدرت از آن در کنار کدهای جاوا بهره برد.
معایب کاتلین نسبت به جاوا

تاریخچه کوتاه: کاتلین زبانی نسبتاً تازه میباشد و هنوز به بلوغ بدون نقص نرسیده میباشد.
کتابخانه‌های محصور: در مقایسه با جاوا، کاتلین هنوز تعداد کتابخانه‌های کمتری داراست.
گزینش فی مابین کاتلین و جاوا
تعیین در بین کاتلین و جاوا به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارااست. در صورتی به‌دنبال زبانی بی آلایش، ایمن و امروزی می‌باشید، کاتلین آیتم قابل قبولی میباشد. البته در شرایطی که به‌دنبال زبانی باسابقه وقتگیر و تعداد کتابخانه‌های زیاد میباشید، جاوا مورد بهتری میباشد.

قابل انعطاف‌افزارهایی که می توانید در آن ها کد کاتلین بنویسید:
Android Studio
اندروید استودیو دور و اطراف پیشرفت قانونی برای نرم افزار‌های اندروید میباشد که بوسیله گوگل ارائه گردیده‌است. این نرم افزار از کاتلین تماما هواخواهی می‌نماید و به شما قابلیت و امکان میدهد تا اپلیکیشن‌های اندروید خویش را با استعمال از این گویش کار کشته بسازید.

IntelliJ IDEA
اینتل‌جی‌آی‌دی‌ای یک فضا بسط یک پارچه  (IDE) دوست داستنی میباشد که بوسیله JetBrains ارائه گردیده‌است. این اپ از طیف پهناور‌ای از گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی، برای مثال کاتلین، جانبداری می‌نماید. IntelliJ IDEA ابزارهای مختلفی را برای پیشرفت اپلیکیشن‌های کاتلین ارائه میدهد، مانند:

پژوهش کد: IntelliJ IDEA کد کاتلین شما‌را به طور real-time رسیدگی می‌نماید و ایرادات و هشدارها را به شما علامت می دهد.
پیشنهادات کد: IntelliJ IDEA پیشنهادات کدی را برای یاری به شما در تایپ کردن کد کاتلین سریع‌خیس و کارآمدتر ارائه میدهد.
ابزارهای دیباگ: IntelliJ IDEA ابزارهای دیباگ قدرتمندی را برای امداد به شما در جستن و رفع خطاهای نرم افزار‌های کاتلین ارائه میدهد.
Visual Studio Code
ویژوال استودیو کد یک ویرایشگر کد منبع مجانی و متن گشوده میباشد که به وسیله مایکروسافت ارائه شد‌ه‌است. این اپ از طیف کبیر‌ای از گویش‌های اپ‌نویسی، برای مثال کاتلین، پناه می‌نماید. Visual Studio Code ابزارهای مختلفی را برای بسط نرم افزار‌های کاتلین ارائه می دهد، مانند:

پررنگ‌سازی نحو: Visual Studio Code نحو کد کاتلین شما‌را پر رنگ می‌نماید تا قرائت آن راحت‌خیس گردد.
پیشنهادات کد: Visual Studio Code پیشنهادات کدی را برای امداد به شما در تایپ کردن کد کاتلین سریع‌خیس و کارآمدتر ارائه میدهد.
دیباگ: Visual Studio Code ابزارهای دیباگ را برای امداد به شما در کشف کردن و رفع خطاهای نرم افزار‌های کاتلین ارائه میدهد.
 

  • ۰۳/۰۳/۰۸
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی