مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

برای جاری ساختن پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار بایستی مفاد پایین را در لحاظ گرفت: یوزرها به‌سرعت طرح ها را قضاوت کرده و به امکان به کارگیری ی آنان عنایت می‌دهند. عموم به پیاده سازی شما اهمیتی نمی دهند، بلکه به راحتی و دست‌کم عملکرد برای جاری ساختن شغل خویش التفات میدهند، طراحی اپلیکیشن در مشهد به این ترتیب پیاده سازی UI نرم افزار شما می بایست “نامرئی” باشد و استفاده کننده به طور نامحسوس شغل های خویش را با آن ایفا دهد. برای این عمل بایستی یوزرها خویش را بشناسید تا شایسته ترین رابط کاربری بصری را مجرب های بی سابقه ارائه دهید.
پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار می بایست برای مخاطب شادی بخش باشد، یا این که دستکم رضایت نصیب و عاری از سرخوردگی باشد. زمانی پیاده سازی شما نیازهای یوزرها را در نظر گرفتن می نماید، آنان می‌توانند از تجارب های فردی بیشتری منتفع شوند که‌این دستور آن‌ها‌را ذوق زده کرده و راغب به استعمال از سایت شما می نماید.
مطلوب بودن پیاده سازی ظواهر نرم افزار و فایده مندی از موادتشکیل دهنده گیمیفیکیشن می‌تواند پیاده سازی شمارا مشغول خیس نماید.
رابط کاربری می بایست اتکا یوزرها را تقویت نماید.
یک پیاده سازی UI نرم افزار عالی یک پیاده سازی احساساتی میباشد. یوزرها احساسات عالی را با برندهایی تجارب می نمایند که در همه سطح های با آنان حرف می نمایند و تجارب های لذت بخشی را برای آنها آماده می‌سازند.
پیشنهاد سرویس
برای پیاده سازی ظواهر نرم افزار می بایست رابط کاربری گرافیکی چشمگیری داشته باشید. یوزرها شما آدم ها میباشند به این ترتیب هنگام پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار بایستی بدون واسطه ترین، در دسترس ترین، ریلکس ترین در دست گرفتن، و شایسته ترین تجارب را در مشت یوزرها قرار دهید و سعی خویش را برای معمولی خیس کردن امور در پیش گیرید.

معرفی قابل انعطاف افزارهای رابط کاربری نرم افزار
در اینجا ۵ گزینه از شایسته ترین ابزارهای پیاده سازی UI نرم افزار برای شما معرفی گردد که نیازهای خلاقانه شما‌را برآورده می نمایند.

MockFlow: تیم ای از اپ ها که برای تنی چند از امور در فرآیند معمول پروژه اثرگذار میباشد. این اپ برای عمل بر روی ایده های اول بسیار خوب میباشد و شمارا کار کشته می سازد تا طرح های اصلی را به‌سرعت بسازید.
بالسامیک(Balsamiq): در صورتی‌که به‌دنبال پیاده سازی سریع می باشید، Balsamiq یک سفارش کار کشته برای شما میباشد. با امداد این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید ساختار و طرح بندی پروژه های خویش را با سهولت اجرا دهید و به‌سرعت آغاز به طراحی برنامه رابط های خویش نمائید و آن‌ها را با دسته یا این که مشتریان خویش به اشتراک بگذارید.
آکسور (Axure): یکی‌از شایسته ترین ابزارهای پیاده سازی UI نرم افزار بوده و برای پروژه های غامض خیس که به داده های پویا نیاز دارا‌هستند مطلوب میباشد. با Axure می‌توانید روی پروژه هایی تمرکز نمایید که فنی خیس میباشند و درباره‌ی ساختار و اطلاعات به اعتنا بیشتری نیاز دارا‌هستند.
InVision Studio: این ابزار به شما یاری می نماید تا رابط های تعاملی زیبایی با خصوصیت های قابل توجهی ساخت فرمائید. می‌توانید حرکات، تعاملات، برنامه کودکان ها و … را ساخت فرمایید و صفحه های هنری گوناگون را برای یک سری دستگاه ساخت و ساز نمایید که‌این دستور سبب صرفه جویی در وقت می گردد و میتوانید به ایده های بیشتری تصور کنید.
Craft: اپلیکیشن Craft در پیاده سازی UI نرم افزار پرونده های شمارا با مثال های نخستین همگام سازی می ‎کرده و سبک های شما‌را با داده های حقیقی وواقعی مالامال می نماید.

روند پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار
در پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار هر فرایند مشتمل بر آگاهی و فکر در طول مراحلی میباشد که به طراحی برنامه عمل و استحصال به هدف ها رقم خورده امداد می نماید. تجارب خوب مخاطب چیزی میباشد که جنس شما‌را برای مشتریان اختصاصی و دیدنی می نماید. با برداشتن قدم های درست، پیاده سازی به یک تجارب شادی بخش تبدیل می‌شود.

مرحله ۱: فهم و شعور
اولی مرحله در پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار، ساخت و ساز یک استراتژی و وصال به هسته مهم پروسه بسط فرآورده میباشد. اینجاست که ما میخواهیم نیاز مشتری خویش را بفهمیم و سرویس ها را بر اساس با نیاز آنها تهیه کنیم.

درین مرحله گروه پیاده سازی، ایده مال را با رئیس متاع بین میگذارند. در حین یک نشست گردباد مغزی، شما می بایست یوزرها آخری و مورد ها استعمال از فرآورده را انتخاب نمایید و در امر امتیازات فروش و رقابت پرسش نمایید.

داده ها گردآوری گردیده مورد محکمی را برای تشکیل داد مال ارائه میدهد. این مرحله برای ارائه متاع به مشتری و سرگرم کردن آنان برای گردآوری او‌لین برخورد مطلوب باشد. میتوانید سوالاتی را درباره کالا خویش به دلیل پاسخگویی مشتری و لیستی از محصول ها رقیبان تان را نیز ساخت و ساز نمایید و به فهم صحیحی از ساخت فرآورده خویش برسید.

مرحله ۲: مطالعه
زمانی ادراک نخستین به پایان رسید حالا شما فراهم موشکافی بیشتر می‌باشید. تجزیه و آنالیز رقبا، واپسین روندها و پند های تهیه و تنظیم گردیده بوسیله مشتریان قادر است شمارا به هدفتان مجاورت نماید. لیست تولیدات حریف بایستی مشمول یک تجزیه و نظارت ظریف همانند: نقاط ضعف و قوت، خصوصیت های عالی، راهکار های جذاب و… باشد.

در طی این مرحله می‌توانید به دکورا سیون احتمالی اینترنت سایتتان نیز تصور کنید. ساخت یک تابلو که تمامی نظرات در آن انباشته شده راهی خوب برای برخورد به دست آوردن پیش از آغاز فرآیند پیاده سازی UI نرم افزار حقیقی و واقعی میباشد. مکالمه مداوم با مشتریان یاری می نماید تا از ایرادات و پیوندها اشتباه خودداری نمایید.
 

  • ۰۳/۰۳/۱۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی