مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


یک کدام از خصوصیت‌های کلیدی iOS، مخلوط بی‌نظیر آن با بقیه محصول ها اپل مانند MacBook، Apple Watch و iPad میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این قابلیت به یوزرها اذن می دهد که شغل‌های خویش را میان دستگاه‌های گوناگون به طور بی‌درز ادامه دهند. قابلیت و امکان‌های iOS iOS با دسته‌ای از امکان‌های توسعه یافته، تجربیات کاربری را به نحوه چشمگیری ارتقاء بخشیده میباشد. این سیستم‌دلیل با ارائه امکاناتی متنوع و کاربردی از چندوظیفگی توسعه یافته گرفته تا همگام‌سازی دستگاه‌های هوشمند به یوزرها اذن میدهد که منفعت‌وری خویش را ارتقاء دهند و تعاملات خویش با تکنولوژی را با صرفه‌سازند. به دنبال این قابلیت و امکان‌ها را معرفی میکنیم.


قابلیت و امکان‌های چندوظیفگی
iOS قابلیت و امکان چندوظیفگی توسعه یافته‌ای را به یوزرها ارائه می دهد. به خصوص در دستگاه‌های آیپد، یوزرها میتوانند از امکان تقسیم شیت به کار گیری نمایند تا دو نرم افزار را به طور هم زمان انجام کنند که‌این فرمان تعامل در میان نرم افزار‌ها و مدیر وقت را بسیار سهل‌خیس می‌نماید.

HealthKit و ResearchKit
دو ابزار توانا اپل می‌باشند که به بسط‌دهندگان قابلیت و امکان میدهند تا از داده‌های تندستی یوزرها به صورت امن به کارگیری نمایند و اپلیکیشن‌هایی را پیشرفت دهند که به بهبود تندرست همگانی یاری می‌نمایند. این امکان‌ها پلتفرم‌هایی برای پژوهش ها پزشکی و بهداشتی ارائه میدهند که به رواج تندرست جامعه یاری می‌نمایند.

HomeKit
قابلیت و امکان رئیس دستگاه‌های هوشمند خانگی را از روش یک راءس در دست گرفتن متمرکز آماده میاورد. با استعمال از نرم افزار Home، یوزرها توانا می باشند تا سناریوهای خود کار را برای دستگاه‌های متصل در خانه تهیه و تنظیم نمایند و از امکان‌هایی مانند در دست گرفتن صوتی و دستورها از منش بدور فایده‌مند شوند.

CarPlay
اپل امکانی را برای یوزرها مهیا میاورد تا محتوای دستگاه iOS خویش را به صورت ایمن در زمان رانندگی بر روی ورقه اکران خودرو منعکس نمایند. این امکان به رانندگان اذن می دهد تا موسیقی گوش دهند، تماس بگیرند، اوامر نقشه را دنبال نمایند، و پیام‌ها را با به کارگیری از دستورها صوتی Siri ارسال یا این که اخذ نمایند، سوای آنکه نیاز به ویرایش دستی دستگاه باشد.

نرم افزار نویسی iOS
برای بسط نرم افزار‌ها بر روی iOS، اپل ابزارها و لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی خاصی را معرفی نموده است که در‌این قسمت به آنان میپردازیم.


لهجه اپ‌نویسی Swift
این گویش بوسیله اپل در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، با‌گاز به لهجه مهم برای گسترش نرم افزار‌های iOS تبدیل شد. Swift با غرض معمولی‌سازی فرایند بسط و ارتقا امنیت و سعی پیاده سازی گردیده است. این لهجه با خصوصیت‌هایی نظیر سینتکس بدیهی و خلاصه، قابلیت یادگیری راحت و سریع را برای گسترش‌دهندگان مهیا میاورد که‌این دستور منجر میشود پیشرفت‌دهندگان نو بتوانند به راحتی در پروژه‌های مرتبط با اپل آغاز به فعالیت نمایند.

Swift همینطور یک لهجه نرم‌افزار‌نویسی شی‌گرا و هم زمان تابع‌اساس میباشد که قابلیت تایپ کردن کدی پاک و منظم را میدهد و با مدد از مفاهیم توسعه یافته مانند Closure و Generics، توان بالایی را به نرم‌افزار‌نویسان میدهد. خلال این، Swift به سیرتکامل‌ای پیاده سازی شد‌ه‌است که از بخش اعظمی از خطاهای رایج نرم‌افزار‌نویسی پرهیز می‌نماید که‌این دستور سطح امنیت نرم افزار‌های پیشرفته با این گویش را به صورت قابل توجهی ارتقا می دهد. این خصوصیت‌ها سبب ساز گردیده‌اند که Swift یکی دوستداشتنی‌ترین گویش‌ها برای بسط نرم افزار‌های گوشی، به ویژه برای محصول ها اپل، باشد.
 

  • ۰۳/۰۳/۱۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی