مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


React Native و Flutter فناوری‌های جدیدی برای پیشرفت نرم افزار‌های کراس پلتفرم (cross-platform) می‌باشند. ری اکت نیتیو بوسیله شرکت فیسبوک و فلاتر به وسیله گوگل پیاده سازی گردیده‌اند. هر مورد از آن دو با ورودشان به بازار توانستند بسط‌دهندگان نرم افزار‌ و نرم‌افزار‌نویس‌ها را زیر اثر قرار دهند و محبوبیت متعددی فی مابین آن ها پیدا نمایند. Flutter و React Native تفاوت‌ها و تشابه‌های متعددی دارا هستند. به همین خیال گاهی نرم افزار‌نویس‌ها نمی‌توانند طراحی اپلیکیشن در مشهد تصمیم‌گیری نمایند که برای توسعه و گسترش نرم افزار‌ از کدام یک به کارگیری نمایند. در‌این مقاله کاملا این دو فناوری توسعه و گسترش نرم افزار را با هم مقایسه می کنیم تا به شما امداد کنیم در حالت متفاوت، تعیین قابل قبولی در بین Flutter و React Native داشته باشید.

مقایسه ری اکت نیتیو (React Native) با فلاتر (Flutter)
1. لهجه اپ‌نویسی
فلاتر و ری اکت نیتیو، هریک لهجه نرم افزار‌نویسی خاص خودشان را دارا هستند. پس گسترش‌دهندگان نرم افزار‌ برای عمل با هرمورد از آنها صرفا مایحتاج میباشد بر یک لهجه اپ‌نویسی احاطه داشته باشند. این خصوصیت والا‌ترین مزیت Flutter و React Native به حساب می آید و عمل با آنها‌را بسیار شل نموده است.

– لهجه نرم افزار‌نویسی React Native
React Native از لهجه اپ‌نویسی جاوا اسکریپت برای گسترش نرم افزار‌های کراس‌ پلتفرم به کارگیری می‌نماید. جاوا اسکریپت اینک یک کدام از پرطرفدارترین گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی میباشد و معمولا با ری‌اکت و دیگر چارچوب‌های جاوا اسکریپت به کار گیری می‌گردد. جاوا اسکریپت جزء گویش‌های اپ‌نویسی dynamically typed میباشد و نیاز به گزینش نوع متغیر ندارد.

– لهجه نرم افزار‌نویسی Flutter
فلاتر از لهجه اپ‌نویسی دارت به کارگیری می‌نماید. این گویش در سال 2011 به وسیله کمپانی گوگل ساخت و ساز شد. ولی اپ‌نویس‌ها کم کم از آن استعمال می‌نمایند. فعالیت کردن با دارت برای توسعه و گسترش‌دهندگان جاوا یا این که جاوا اسکریپت، آسوده میباشد به این دلیل که دارت بیشتر از مفاهیم شیء گرایی حفاظت می‌نماید.

2. معماری فنی
پیش از اینکه چارچوبی برای پیشرفت نرم افزار‌های کراس ‌پلتفرم تعیین نمایید، مطلقا از دید فنی آن را تحقیق فرمایید و با خصوصیت‌هایش آشنا گردید.

– معماری فنی React Native
معماری React Native به شدت متکی به سیستم مجال اجرای JS میباشد. سیستم فرصت اجرای JS به JavaScript bridge نیز پر اسم و رسم میباشد. در طی ایفا، کد جاوا اسکریپت در کد نیتیو کامپایل میگردد.  در واقعیت React Native از معماری Flux کمپانی فیسبوک فایده میبرد و برای برقراری رابطه با ماژول‌های نیتیو از JavaScript bridge به کار گیری می‌نماید.

– معماری فنی Flutter
Flutter از چارچوب دارت به کارگیری می‌نماید که بیشتر اجزای داخلی را در خویش مکان داده میباشد به همین خیال سایز بزرگی دارااست و برای برقراری رابطه با ماژول‌های نیتیو به bridge نیاز ندارد. دارت چارچوب‌های متعددی داراست، برای مثال Material Design و Cupertino. این چارچوب‌ها مجموع فناوری‌های موردنیاز برای بسط اپ‌های تلفن همراه را مهیا می‌نمایند. چارچوب دارت از موتور Skia C++ استعمال می‌نماید
 

  • ۰۳/۰۳/۲۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی