مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

برای این که بتوانیم ادراک بهتری از کلاس UIActivityViewController و قابلیت و امکان AirDrop به شما بدهیم ، ما یک نرم افزار AirDrop demo خوا‌هیم تشکیل داد. این نرم افزار بسیار معمولی میباشد. زمانی که نرم افزار فعال سازی میگردد ، ما یک table view خوا هیم رویت کرد که بعضا طراحی اپلیکیشن در مشهد از پوشه ها را به عنوان مثال پوشه تصویری ، فولدر PDF و فولدر متنی را لیست نموده است. در content view یک کلید action در کناره بالا و سمت راست از کاغذ اکران وجود دارااست. با ضربه زدن بر روی این کلید ، اپلیکیشن قابلیت و امکان AirDrop را بالا خواهد آورد و ما قادر خواهیم بود تصاویر یا این که اوراق خویش را با دستگاه های محیط به اشتراک بگذاریم.

ما شما‌را تشویق می‌کنیم که نرم افزار demo را از آغاز بسازید. ولی برای صرفه جویی در وقت ، می‌توانید برای استارت عمل ، تمپلت پروژه را ا اینجا download this project template دانلود نمایید. بعد از دانلود ، پروژه را در Xcode گشوده فرمائید. Storyboard تصویر پایین را در آن مشاهده خواهید کرد:

ما پیش از اینً ListTableViewController و DocumentViewController را برای شما طراحی کرده ایم. در شرایطی که برنامه را کامپایل و جاری ساختن فرمایید ، لیستی از پوشه ها نمایش داده میشود. در صورتی بر روی هریک از پوشه ها ضربه بزنید ، محتوای تصویری یا این که سندی آن پوشه اکران داده شود. البته ، کلید Share هنوز طراحی نشده میباشد و این چیزی میباشد که ما قصد داریم راجع‌به آن کلام کنیم.

اضافه کردن امکان AirDrop
در تمپلت پروژه ، ListTableViewController برای اکران دادن لیستی از فولدر ها در یک table view آیتم به کارگیری قرار میگیرد ، در حالی که DocumentViewController ، محتوای مدرک را در کاغذ web view اکران میدهد. کلید action در document view با روال share: از کلاس DocumentViewController  مرتبط شد‌ه‌است. مشی را با کد ذیل بازنویسی میکنیم:

- (IBAction)share:(id)sender {
NSURL *url = [self fileToURL:self.documentName];
NSArray *objectsToShare = @[url];

UIActivityViewController *controller = [[UIActivityViewController alloc] initWithActivityItems:objectsToShare applicationActivities:nil];

// Exclude all activities except AirDrop.
NSArray *excludedActivities = @[UIActivityTypePostToTwitter, UIActivityTypePostToFacebook,
UIActivityTypePostToWeibo,
UIActivityTypeMessage, UIActivityTypeMail,
UIActivityTypePrint, UIActivityTypeCopyToPasteboard,
UIActivityTypeAssignToContact, UIActivityTypeSaveToCameraRoll,
UIActivityTypeAddToReadingList, UIActivityTypePostToFlickr,
UIActivityTypePostToVimeo, UIActivityTypePostToTencentWeibo];
controller.excludedActivityTypes = excludedActivities;

// Present the controller
[self presentViewController:controller animated:YES completion:nil];

}
درصورتی که فراموش نکرده باشید ، کد بالا بسیار مشابه به کدی میباشد که ما آن را در جلسات ابتدایی توضیح داده بودیم. کد فوق ، به آسانی یک UIActivityViewController را ساخت و ساز می نماید، به غیر از AriDrop تک تک کار ها را حذف می نماید و کنترلر را تحت عنوان modal view اکران میدهد. نصیب مهارانه این شغل ، طریق تمجید اشیا برای اشتراک گذاری است. در اینجا ، فولدر را برای به اشتراک گذاشتن به باطن شیء NSURL میاوریم و فولدر URL را تحت عنوان یک آرایه به AirDrop پاس میدهیم.

دو خط آغاز از کد بالا ، مسئول تبدیل فولدر URL میباشند. خصیصه documentName ، پوشه روان (مثلا ios-game-kit-sample.pdf) در حالا اکران در document view را ذخیره می نماید. ما به آسانی مشی fileToURL: را با اسم document فراخوانی میکنیم و این مشی ، فولدر URL متناظر را گشوده می گرداند. اسلوب fileToURL: در تمپلت پروژه جان دار میباشد و کد تحت مرتبط با آن میباشد:

- (NSURL *) fileToURL:(NSString*)filename
{
NSArray *fileComponents = [filename componentsSeparatedByString:@\".\"];
NSString *filePath = [[NSBundle mainBundle] pathForResource:[fileComponents objectAtIndex:0] ofType:[fileComponents objectAtIndex:1]];

return [NSURL fileURLWithPath:filePath];
}
این کد بسیار معمولی میباشد. از جمله ، ios-game-kit-sample.pdf ترجمه شود به:

file:///Users/simon/Library/Application%20Support/iPhone%20Simulator/7.0.3/Applications/A5321493-318A-4A3B-8B37-E56B8B4405FC/AirDropDemo.app/ios-game-kit-sample.pdf. . اشکال پوشه URL بستگی به دستگاه در هم اکنون جاری ساختن دارااست. البته URL می بایست با پروتکل “file://”  آغاز گردد. با شیء file URL ، ما آرایه مربوطه را ساخت‌و‌ساز کرده و آن را به UIActivityViewController برای اشتراک گذاری به AirDrop جابجایی میدهیم.

تشکیل داد و اجرای برنامه AriDrop Demo
شغل اعمال شد. این کاری بود که برای طراحی به اشتراک گذاری AirDrop نیاز داشتیم. نرم‌افزار را بر روی یک iPhone حقیقی و واقعی کامپایل و جاری ساختن می نماییم. آری ، درسته! ما به یک دستگاه حقیقی و واقعی برای آزمایش قابلیت و امکان اشتراک گذاری AirDrop نیاز داریم. امکان به اشتراک گذاری در مشابه ساز شغل نمی نماید.
 

  • ۰۳/۰۳/۲۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی