مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

چند دایرکتوری آنلاین برای جستن API مجانی در عالم وجود دارااست که صرفا یک‌سری گزینه از آنان، میتوانند به خیر پاسخگوی توسعه و گسترش دهندگان باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد ساید Rapid API و وبسایت Public APIs اصلی ترین و شایسته ترین منابع برای یافت کردن گونه های ای پی آی در گروه بندی‌های متفاوت می باشند. مزیت این دو پلتفرم، این میباشد که می توانید پیش از خرید یا این که اخذ API موردنظر، آن را در پلتفرم خویش تست فرمایید و در شکل رضایت، مبادرت به اخذ آن فرمایید. می توانید بیش تر از 15 هزار API را درین دو پلتفرم کاوش فرمایید.

همینطور بخوانید: رابط کاربری چیست؟

چطور استعمال از API را حافظه بگیریم؟
در گام صفر، بایستی به نرم‌افزار نویسی علاقمند باشید؛ چون استعمال از APIها نیاز به علم نرم افزار نویسی داراست.

آن گاه گام اولیه، در‌صورتی‌که علاقمند به توسعه و گسترش نرم‌افزار‌های پایین اینترنت می‌باشید و شناخت متعددی با طراحی سایت ندارید، خوب میباشد در صدر در عصر مفاهیم اینترنت که به طور بدون‌پول در وبسایت سبزلرن منتشر گردیده، کمپانی فرمایید. طی این عصر، با مفاهیم اساسی و مهم در مورد اپلیکیشن نویسی اینترنت آشنا می شوید و گام اولیه برای یادگیری نرم افزار نویسی را برمی‌دارید.

پیرو، میتوانید در عصر مجانی فهم عمیق API نام نویسی کرده و به طور بدون نقص و عمیق، با مباحث مرتبط با ای پی آی آشنا گردید. فراموش نکنید عشق به اپلیکیشن نویسی و عطش یادگیری، دو پیش‌نیاز اساسی برای ورود به دنیای نرم‌افزار نویسی میباشند!

سفارش عصر: آغاز فرانت اند

عده‌بندی مطالب API چیست؟
درین نوشته‌علمی، دانستیم API چیست و واژه و کلمه API مخفف چیست. به‌دنبال با گونه های API براساس سطح دسترسی و نوع استعمال آشنا شویم و فهمیدیم چه فرآیندی طی می شود تا یک درخواست از روش API ایفا گردد. در قسمت سپس، با مزایای استعمال از API آشنا شدیم و طریق‌های درآمدزایی از روش آنان را حافظه گرفتیم. انتهای نوشته ی علمی نیز به معرفی منابع بدون‌پول برای جستن API و اینکه چه مراحلی را طی کنیم که بتوانیم از APIها به کار گیری کنیم، پرداختیم.

فراموش نکنید یادگیری مباحث اساس‌ای در اپلیکیشن نویسی، از التفات متعددی برخوردار‌است و میتواند در پروسه یادگیری نرم‌افزار نویسی، اثر مثبت داشته باشد. بسته به اینکه در چه شاخه‌ای از اپ نویسی شغل میکنید، ممکن میباشد نیاز به یادگیری مفاهیم خاصی داشته باشید.
 

  • ۰۳/۰۳/۲۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی