مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اپلیکیشنی که بتواند نیازها و رفتارهای یوزرها خویش را به صورت ظریف و ماهر آنالیز و تحلیل نماید، یک گام بالاتر از سایر نرم افزار‌های حریف میباشد. این قابلیت و امکان سبب ساز میگردد تا خالق و طراح نرم افزار، به آشنایی نیکی از یوزرها خویش رسد و درین راستا، شایسته ترین تصمیم‌ها طراحی اپلیکیشن در مشهد را برای سرویس ها‌رسانی به آنان بگیرد.


به کارگیری از سرورهای حاذق
 

در‌صورتی‌که می خواهید نرم افزار شما یک رمز و گردن از سایر رقبا فراتر باشد، خوب میباشد اعتنا خاصی به سرورهای حاذق داشته باشید. طراحان متعددی میباشند که برای اپلیکیشنی که اخیرا پیاده سازی و فعال‌ساز‌ی کرده‌اند از شایسته ترین گونه های هاست استعمال می‌نمایند. سرورهای قدرتمندی که معمولا از مدد نیکی نیز برخوردارند، اثر متعددی در ارتقا سرعت نرم افزار دارا‌هستند. همینطور داشتن یک سرور عالی و به کار گیری از تجهیزات آن برای نرم افزار منجر می گردد تا پروسه شغل با نرم افزار برای یوزرها شل‌خیس و جاری‌خیس باشد.


رعایت اختصار در پیاده سازی نرم افزار
 

موجز و مختصر بودن، همچون معمولی بودن میتواند در جذب مخاطب اثر متعددی داشته باشد. تلاش فرمایید مجموعه‌بندی‌ها، تجهیزات و آپشن‌های نرم افزار خویش را به طور مختصر و موجز در دست یوزرها قرار دهید. داده ها طبقه‌بندی گردیده و داشتن نظم، سرویس ها شمارا برای مدام در ذهن استفاده کننده محفوظ نگه می دارد. 
در‌حالتی که داده ها شما بیشتراز این‌هاست، خوب میباشد به مکان به هم ریخته کردن برنامه، برای استحصال داده ها بیشتر، مخاطب را به سایت یا این که وب لاگ خویش ارجاع دهید. متن‌ها خلاصه گردیده، منوهای بی آلایش و پیمایش شل و سریع در نرم افزار از نکات مهمی می باشند که مطلقا سبب میگردند تا یوزرها مدام برای به کارگیری از نرم افزار شما مشتاق باشند.


به کارگیری از فضای سپید به طور مدبرانه


برخی از طراحان تصور می‌نمایند می بایست از کل خلأ جانور در برگه نرم افزار خویش غایت به کار گیری را برده و آن را پر‌از داده ها و تصاویر گوناگون نمایند. این جنجال بیش تر از حد میتواند ذهن مخاطب را بهم ریخته و تمرکز اورا از میان پیروزشود. به مکان این فعالیت، عالی میباشد پاره ای زیرکانه کار فرمایید و نصیب‌هایی از صفحه ها نرم افزار را سپید و خالی بگذارید. 


متن‌ها و تصاویر زیاد خیر صرفا اثربخشی آن‌ها‌را زیاد نمی‌نماید، بلکه مخاطب را از ادامه فعالیت با نرم افزار پشیمان خواهد کرد. پس برای دوری از سردرگم شدن و فراری دادن یوزرها، مسلما عملکرد فرمایید از فضای سپید دربین متن‌ها خویش به کار گیری نمایید.


استعمال از برخورد مخاطبان
 

هر چقدر که آشنایی بهتری از نیاز مخاطبان خویش داشته باشید، در رفع این نیازمندی‌ها عالی و موثرتر فعالیت خواهید کرد. عالی میباشد برای این مسئله، در نرم افزار خویش یک قسمت منحصر به فرد برای تصویب ایده ها در لحاظ بگیرید. مخاطبان با تصویب نظراتشان به شما امداد می‌نمایند تا آشنایی بهتری از بازار هدفتان داشته باشید و نقاط قوت و ضعف کارتان را دربیاورید.
 

  • ۰۳/۰۳/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی