مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


یکی‌از دیگر از ورژن های اندروید، نسخه 2 میباشد. حدوداً بعد از 1‌سال از تکثیر ورژن 1، ورژن 2.0 در اکتبر 2009 فعال‌سازی شد. نکات اصلی این آپ دیت رسانی مشمول معرفی ناوبری در Google Maps با ارشادوراهنمایی صوتی، پناه از اضافه کردن تعدادی اکانت در یک دستگاه، اکران تصاویر دور‌نما زنده، ورقه قفل با قابلیت و طراحی اپلیکیشن در مشهد امکان گشودن قفل کشیدن و آزادکردن، اضافه کردن به سرویس ها دوربین مانند فلاش و زوم دیجیتال، گنجاندن تمدن لغت هوشمندتر برای شیت کلیدهای مجازی که از روش به کار گیری از لغت ها خاطر می‌ شوند، تامین از اندازه‌ های بیشتر ورقه اکران، بضاعت بهبود یافته برای ردیابی رویدادهای یکسری لمسی، شیوه نامه عالی روز‌نگار، نگهبانی از نمای HTML 5 و غیره.

در پهنا سه ماه بعداز نشر 2.0، 2.0.1 و 2.1 به ترتیب در دسامبر 2009 و ژانویه 2010 منتشر شدند. این نسخ عمدتاً با اصلاحات جزئی در API و بقیه رفع اشکالات سروکار دارا هستند.

اندروید 2.2 (API 8) با اسم مستعار Froyo
Froyo در واقع ترکیبی از لغت ها “Frozen Yogurt” میباشد. این ورژن در می 2010 فعال‌ساز‌ی شد. بعضا از مهم‌ترین خصوصیت های آن دربرگیرنده دفاع از Wi-Fi hotspot گوشی، اعلان های فشاری از روش Android Cloud به Device Messaging، ارتقا امنیت دستگاه از روش پشتیبانی از پین یا این که سر عبور، دفاع از Adobe Flash، کارایی اتصال USB، آپ تو دیت رسانی میباشد.

در اپلیکیشن اندروید مارکت با آپ تو دیت رسانی خود کار خصوصیت های نرم‌افزار ها، حفاظت از ماشین دارنده بلوتوث و غیره. بقیه ورژن های 2.2.1، 2.2.2 و 2.2.3 کلاً در باب رفع انواع و بقیه به روزرسانی های امنیتی بودند که تمامی در سال 2011 منتشر شدند. واپسین آنها، یعنی 2.2.3 در نوامبر 2011 منتشر شد.

اندروید 2.3 (API 9) با اسم مستعار Gingerbread
نان زنجبیلی که حتی پیش از ورژن های آجل Froyo منتشر شد، تغییرات شدیدی را در ظواهر و حس موبایل های هوشمند تشکیل داد. او‌لین تلفنی که‌این ورژن را به عهده گرفت، Nexus S بود که به وسیله گوگل و سامسونگ ساخته شد. در‌این ورژن، پیاده سازی رابط کاربری آپدیت شد تا آسانی و سرعت بیشتری را به یاروهمدم داشته باشد.

تامین از اندازه و وضوح ورقه اکران فوق العاده تعالی یک دست شد. نگهبانی از سعی NFC، کاغذ‌کلید بهبودیافته، مدد توسعه یافته از رویدادهای یک سری لمسی، دوربین‌های مختلف روی دستگاه برای مثال دوربین جلو، قابلیت و امکان اسکن/پیست توسعه یافته‌خیس از سایر خصوصیت‌های شایان توجه بودند. ورژن 2.3.1 و 2.3.2 به ترتیب در دسامبر 2010 و ژانویه 2011 منتشر شد. آن ها عمدتاً بهبودها و رفع اشکالات را برای Nexus S اعمال دادند.

اندروید ورژن 2.3.3 و محرمانه Gingerbread (API 10)
ورژن 2.3.3 در فوریه 2011 بعضی بهبودهای API و رفع گونه های را به همدم داشت. ورژن 2.3.4 بیشتر در آوریل به عبارتی سال دفاع از چت صوتی و تصویری با به کار گیری از Google Talk را معرفی کرد. درین ورژن، رمزگذاری پیش فرض برای SSL نیز از AES256-SHA به RC4-MD5 تغییر تحول یافت. ورژن‌ های 2.3.5 و 2.3.6 به ‌ترتیب در جولای 2011 و سپتامبر 2011 با اشکال متعدد رفع گونه های و بهبودها منتشر شدند. 2.3.7 در سپتامبر 2011 از کیف پول Google برای Nexus S 4G هواخواهی کرد.

اندروید (API 11) 3.0 با اسم Honeycomb
یکی‌از دیگر از ورژن های اندروید، ورژن 3 آن میباشد. در فوریه 2011، Android 3.0 Honeycomb برای نصب تنها بر روی تبلت ها و تلفن های با شیت اکران بزرگتر منتشر شد و دارنده عملکردهایی بود که نمی اقتدار آنها‌را در تلفن های با ورقه اکران کوچکتر رئیس کرد.

اصلی‌ ترین عملکردی که‌این ورژن به ارمغان میاورد، رفع نیاز به دکمه فیزیکی و در قبال معرفی دکمه‌ های مجازی برای اعمال عملکردهای آغاز، رجوع و منو بود. این ورژن نخسین بار یاور با تبلت موتورولا Xoom عرضه شد. بقیه بسط‌های UI اصلاح‌گردیده با اضافه کردن نوار سیستم اجرا شد که دسترسی سریع‌خیس به اعلان‌ ها و شرایط را در تحت کاغذ حل کرد.

گنجاندن نوار مبادرت به آیتم ‌های متنی، پیمایش، ابزارک‌ ها و اشکال دیگر محتوا در بالای شیت دسترسی پیدا می‌نماید. این ورژن همینطور انتقال فی مابین وظایف یا این که نرم افزار ها را سهل و آسان خیس می نماید. یکی از دیگر از خصوصیت های اساسی مشتمل بر قابلیت رمزگذاری مجموع داده های مخاطب بود.
 

  • ۰۳/۰۳/۳۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی