مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


ابتدا بایستی بدانیم اپلیکشن چیست و به چه معناست، آن گاه به رسیدگی پیاده سازی نرم افزار و چیستی آن بپردازیم. نرم افزار ها در واقع قابل انعطاف افزارهای مرتبط با تلفن همراه های هوشمند میباشند. صحیح مانند قابل انعطاف افزارهای مرتبط با کامپیوتر و ویندوز!!! طراحی اپلیکیشن در مشهد به تک تک پروسه پیاده سازی گرافیکی، تایپ کردن کد تا اولی ورژن برای آزمایش، پیاده سازی نرم افزار میگویند. اکنون میخواهیم با دلایل پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه و پروسه پیاده سازی نرم افزار بیشتر آشنا شویم. تا نقطه پایان نوشته ی علمی مارا ملازمت نمایید.

فرایند پیاده سازی یک نرم افزار
پیاده سازی نرم افزار نیز یک روند فرصت­بر و طاقت فرسا میباشد. به خصوص در شرایطی که قرار باشد نرم افزار برای هر دو سیستم ادله اندروید وios  پیاده سازی گردد. در صدر مدیریت تجارت بایستی بداند دقیقا چه چیزی می‌خواهد. بایستی نیاز مشتریانش را بشناسد. بداند با دقت به‌این نیازها چه خدماتی و با چه کیفیتی میخواهد ارائه دهد. حتی یک طرح ظاهری اول در ذهن خویش داشته باشد.

در مرحله بایستی شایسته ترین کمپانی پیاده سازی نرم افزار را تعیین نماید. می قدرت بیان کرد دشوارترین نصیب عمل همین تعیین میباشد. برای آشنایی یک کمپانی پیاده سازی نرم افزار حرفه‌ای و تجربیات و تخصص دسته آن کافیست مثال شغل های کمپانی مشاهده گردد. بعد از تعیین کمپانی با مشورت کردن با مجموعه پیاده سازی نرم افزار می بایست به یک طرح آخری و مناسب رسید.

از این مرحله به آنگاه وظایف بر دوش کمپانی و گروه پیاده سازی نرم افزار میباشد. این اشخاص با تخصص خویش بایستی بتوانند یک نرم افزار با ظاهری معمولی و کاربرپسند پیاده سازی نماید که همگی انتظارات بیزنس و مشتریانش را برآورده نماید.

در مرحله آینده نرم افزار پیاده سازی و ساخته می‌شود. اکنون بایستی نرم افزار بوسیله اشخاص مختلفی آزمایش گردد تا احیانا در حالتی‌که نقص‌ یا این که باگی داشت پیش از تکثیر برطرف خواهد شد. و در پایان نرم افزار منتشر گردد.

پیاده سازی نرم افزار Native چیست؟
به تشکیل داد و اپ نویسی نرم افزار با لهجه مربوط به سیستم دلیل (ساکن یا این که Native ) گفته می گردد. برای نرم‌افزار نویسی نرم افزار های اندروید از لهجه Java و برای لهجه Apple (ios) از گویش objective-c به کارگیری میگردد. نرم‌افزار نویسی و پیاده سازی نرم افزار Native نسبت به طریق های دگیر وقت گیر میباشد. چون برای هر یک از سیستم دست اندرکاران بایستی بصورت غیر وابسته کدنویسی صورت پذیرد.

اصلی ترین مزیت برنامه های Native استعمال کمتر از منابع سیستم ادله و hardware و همچنین بالا بودن سرعت اپلیکیشن هست.

مزایا

سرعت بالای عمل با نرم افزار
دسترسی به مجموع سنسورها و تجهیزات موبایل مانند GPS - دوربین -  موقیعت تلفن همراه - سنسورهای حرکتی - دفترچه تلفن - پیامک ها و...
به کار گیری دست کم از منابع سیستم
پایداری بالا
قابلیت نصب و استعمال در اکثر ورژن های سیستم دلیل
قابلیت ساخت و ساز نرم افزار آفلاین
Opnesource نبودن فولدر خروجی
معایب

کدنویسی مجدد برای پلتفرم های متفاوت مانند (ویندوز - ios)
سرعت کدنویسی کندتر
هزینه نرم افزار نویسی فراتر
اکثر نرم افزار های ماهر مانند instagram , Facebook, Youtube, Telegram, Whatsapp و... بصورت Native با پلتفرم های گوناگون مانند React - Flutter اپلیکیشن نویسی گردیده اند.

پیاده سازی نرم افزار هیبردی (Hybrid) چیست؟
در دعوا پیشین به پیاده سازی و اپلیکیشن نویسی نرم افزار Native اشاره کردیم و گفتیم که چه مزایا و معایبی داراست. کلاً با پیاده سازی یک نرم افزار هیبریدی دیگر نیازی وجود ندارد مخارج جدا ای برای پیاده سازی نرم افزار برای سیستم دلیل های مختلفی نظیر اندروید، آی وی اس و ویندوز بپردازید. در طی کمتر و با هزینه کمتر شما نرم افزار خویش را خواهید داشت. نرم افزار های هیبردی با لهجه های HTML , CSS, jаvascript پیاده سازی و نرم افزار نویسی می‌شوند و به جهت راحتی نرم‌افزار نویسی در میان عموم دوست داستنی میباشد. نرم افزار های هایبردی بوسیله Cordova و افزونه ها آن قابلیت و امکان دسترسی به بخش های سیستم برهان یا این که موبایل گوشی مانند دوربین - GPS و... را دارا هستند. و این دسترسی جزئی است و دسترسی جامعی به همگی بخش ها ندارند.

ابزارهای دوستداشتنی در پیاده سازی نرم افزار هایبردی:

Apache Cordova - یک پلتفرم بر محور اینترنت است که اذن میدهد نرم‌افزار نویس کدهای خویش را در آن قرارداده و نرم افزار خویش را بسازد. این ابزار افزونه های بسیار متعددی دارااست که به نرم افزار نویس قابلیت می‌دهد به تجهیزات موبایل دسترسی پیدا نماید و یک نرم افزار با مختصات Native ساخت و ساز نماید. و همان گونه که اشاره شد این دسترسی و ابزار محصور می باشد.
ionic Framework - یک فریمورک بدون‌پول می باشد که برپایه Angular Js تاسیس شده است و باطن خویش Cordova را نیز داراست و با ظواهر گرافیکی قشنگ و Component هایی که داراست قابلیت تولید نرم افزار بسیار زیبایی را آماده میکند. دیگر مزیت ionic سرعت بالای Debug کدنویسی می‌باشد که در وقتی که شما در اکنون کد نویسی میباشید و پروژه خویش را ذخیره می کنید در به عبارتی لحظه می‌توانید تغییرات خویش را ببینید.
Framework7 - از سایر فریمورک های دوستداشتنی می‌باشد که تجارب کاربری بسیار بالایی را تولید میکند. و....
مزایا

نادر هزینه بودن تشکیل داد در حین کمتر
اخذ خروجی های گوناگون برای تلفن های یار و همدم (اندروید - ios - ویندوز - mac)
سرعت کدنویسی بالا و سهل وآسان
معایب

سرعت ذیل نسبت به اپلیکیشن های Native
امنیت ذیل به انگیزه Opensource بودن خروجی
به کار گیری بالا از منابع سیستم برهان
 

  • ۰۳/۰۴/۰۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی