مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


درین نصیب، عملکرد میکنم طرز‌ها را یاور با مثالٔ حقیقی و واقعی و جاری ساختن‌گردیده رسیدگی کنم. از طرفی، با هم خوا هیم مشاهده کرد که هر مورد برای چه دارایی‌ و قوانینی خوب پاسخ می دهند. طراحی اپلیکیشن در مشهد ۱. تارنما داشته باشید و در کانال‌های اجتماعی شغل فرمایید داشتن یک تارنما و یک حساب در کانال‌های اجتماعی به شما یاری می‌نماید جامعه‌ای از عده ای تشکیل دهید که به نرم افزار شما یا این که نیاز دارا‌هستند یا این که نیاز پیدا خواهند کرد.

از طرفی، در شرایطی‌که کسی به شما نیاز پیدا نماید، با شما آشنا گردد. چطور؟

یا این که در گوگل جست‌وجو می‌نماید که شما به‌واسطهٔ بهینه سازی در حاصل چشم می شوید یا این که در کانال‌های اجتماعی مثل اینستاگرام دنبال شما می گردد که گشوده هم با ورقهٔ نرم افزار روبه‌رو می‌گردد.

از طرفی، هنگامی شما تبلیغات پیامکی، تلویزیونی و بیلبوردی ایفا می‌دهید، اسم شما در ذهن استفاده کننده حک می‌گردد. این تبلیغات که با غرض ارتقاء دور اندیشی جاری ساختن می گردند، به جست‌وجوی اسم شما سبب ساز میشوند.

شاید بعضا در دکان‌ها دنبال شما باشند و شاید هم از گوگل و کانال‌های اجتماعی استعمال نمایند.

نیاز وجود ندارد مسلماً وب سایت شما وب لاگ داشته باشد. یک وب سایت معمولی و حتی تک‌کاغذ‌ای هم کارتان را خط مش می‌اندازد.

مگر اینکه بخواهید شیوه‌های نادر‌هزینهٔ تبلیغات را با بازاریابی محتوایی مخلوط نمایید که آن مجال می بایست برای فعال سازی وب لاگ دست‌به‌فعالیت گردید.

استفاده کننده خویش را بشناسید و ملاحظه کنید چه نیازهایی دارااست. بعداز آن، محتوایی مرتبط منتشر فرمایید و در دل برخی مطالب، میتوانید نرم افزار خویش را هم تبلیغ نمائید. به آن ها نشانه دهید چطور نیازشان را رفع میکنید.

ولی این تبلیغ می بایست مثل یک توصیه در کنار بقیه راهکارها باشد و خیر تنهاً تبلیغاتی! زیرا گام نخستین، ارائهٔ محتوایی پر ارزش میباشد که برای کاربر منفعت داشته باشد و خیر تبلیغ.

زدن وبلاگ از روی اختیار میباشد؛ البته رعایت مفاد تحت اجباری میباشد:

معرفی نرم افزار و خدماتی که ارائه می کنید؛ به‌سیرتکامل‌ای بنویسید که کاربر متوجه خواهد شد چه بهره‌ای برای وی دارید
برای مثالً به‌جای این که بگویید «ابزارهای بارداری و سنجش سالم»، میتوانید بگویید «سن بارداری و معیار کالری مورد نیاز را با چندین کلیک اکانت نمائید»
خیلی پر‌نور دربارهٔ خصوصیت‌ها حرف نمائید و عالی میباشد تصاویری از خویش نرم افزار در کنار خصوصیت‌ها بگذارید
نظرها یوزرها را عده‌آوری و در وبسایت اکران دهید. بقیه یوزرها بالقوهٔ شما می بایست بفهمند حقیقتاً به وعدهٔ خویش کار میکنید
طرق دانلود نرم افزار را در بالای وبسایت بگذارید و مطمئن گردید دسترسی بدین نصیب شل و سریع میباشد
برای مثال، نرم افزار لیوم روی گرفتاری‌های یوزرها مقصود خویش در وب سایت دست گذارده میباشد. یک کدام از اینکه مصرف باتری را با نصب نرم افزار کاهش می‌دهید و دیگری داده ها شما در هواخواهی میباشد.

با اعتنا به محصول نرم افزار، این موضوع برای یوزرها بسیار التفات داراست و به همین خیال، در به عبارتی وبسایت به آن اشاره نموده است.

حساب شما در کانال‌های اجتماعی هم محل نیکی برای جذب استفاده کننده با ارائهٔ محتوای نفیس میباشد. پایگاهی توانمند که میتوانید از آن برای استحضار‌رسانی و یادگرفتن به کارگیری از نرم افزار به کار گیری فرمائید.

به طبعً لینک و پیوند دانلود نرم افزار را در بایو بگذارید. یک‌سری هایلایت را هم به یادگرفتن و سوال‌های رایج دربارهٔ نرم افزار تخصیص دهید.

فراموش نکنید محتوای شما بایستی درگیر‌کننده باشد تا استفاده کننده شما‌را دنبال نماید.

در کنار محتواهای مجانی، میتوانید از محتواهای مشوق‌دار برای جذب استفاده کننده تازه هم استعمال نمایید. این محصول محتوا خیلی زود دست‌به‌دست میگردد و یوزرها متعددی با شما آشنا میگردند.

خوب میباشد تارنما و کانالٔ اجتماعی خویش را با بقیه طریق‌های تبلیغات ترکیب نمائید تا شایسته ترین فیض را بگیرید.

برای مثالً‌ داشتن تارنما به شما امداد می‌نماید از تبلیغات در وبسایت‌های پر طرفدار هم منفعت ببرید. در‌این کمپین، تبلیغ شما در تارنما‌های اهل ایران اکران داده می‌گردد.

در صورتیکه استفاده کننده روی آن کلیک نماید، با لندینگ پیج شما روبه‌رو میشود که نرم افزار را معرفی کرده‌اید. در‌پی، او‌را در‌این شیت به نصب نرم افزار ترغیب میکنید.

برویم سراغ شایسته ترین تبلیغ نرم افزار پزشکی، یعنی تبلیغات نصب نرم‌افزار!

 

۲. تبلیغات نصب نرم افزار، شایسته ترین آیتم روی میز میباشد
نام آن بخشید می زند که برای چه کاری مطلوب میباشد! چرا شایسته ترین آیتم میباشد؟ به یک سری ادله:

هنگامی کسی تبلیغ را ببیند و روی آن کلیک نماید، مستقیماً به ورقهٔ نرم افزار هدایت می‌گردد
با مخاطب تلفن همراه سروکار دارید که تلفن همراه خویش را در اختیار داراست (کاهش اصطکاک و خودداری از آلزامیر)
مزاحم شغل استفاده کننده نیستید (بعضی تبلیغات در وبسایت‌ها به‌استدلال مکان‌ بد اکران، سبب میگردند استفاده کننده نتواند محتوا را بخواند و از دیده تبلیغات ببیند!)
هنگامی هزینه میکنید که مخاطب نرم افزار را نصب نماید
کاربرانی را غرض می گیرید که حقیقتاً به نرم افزار پزشکی و تندرست نیاز دارا هستند
برای اکران تبلیغات نصب نرم افزار، شما ۲ روش دارید:

با مالک نرم افزار‌ها مکاتبه فرمایید
از پلتفرم‌های واسطه استعمال فرمائید
موردٔ دوم به‌مراتب عالی میباشد؛ زیرا به شما اذن میدهند در لحظه به مخاطبی دست پیدا نمائید که در پی شماست یا این که به اپلیکیشنتان نیاز دارااست.

از طرفی، هزینه تبلیغات کاهش پیدا می‌نماید؛ زیرا نیاز وجود ندارد مکان ثابتی را برای مدام اجاره نمایید.

در انتها، می بایست به قضیه حضور در هزاران نرم افزار اهل ایران و فرنگی و همینطور مغازه‌های دارای اعتبار اشاره کنم که با مکاتبه قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد!
 

  • ۰۳/۰۴/۰۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی