مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


نرم‌افزار نویسی کراس پلتفرم طراحی اپلیکیشن در مشهد ما در مقاله‌ها قبل لرنی لایت بارها نام کراس پلتفرم را به عمل برده بودیم ، که برای بعضا از دوستان عزیز پرسش شد که نرم افزار نویسی کراس پلتفرم (Cross Platform) یا این که یک سری سکویی به چه معناست ! به همین انگیزه تصمیم گرفتیم این نوشته‌ی‌علمی را برای شما دوستان عزیز لرنی لایت مهیا کردیم که بدون نقص با اپلیکیشن نویسی یک سری سکویی (کراس پلتفرم) آشنا گردید !

نرم افزار نویسی کراس پلتفرم (یک‌سری سکویی) چیست ؟
اپلیکیشن نویسی تعدادی سکویی نوعی نرم افزار نویسیه که شما با یکبار کد نویسی می تونید خروجی هایی برای سیستم برهان های متفاوت بگیرید که خب مزایا و معایبی داره که به دنبال باهاشون آشنا میشیم

در اپلیکیشن نویسی cross platform شما با یکبار کد نویسی اپلیکیشن هایی می سازید که امکان اعمال در سیستم ادله مختلفی دارن به این ترتیب میتونید در وقت و انرژیتون صرفه جویی فرمایید.


مزایا اپ نویسی کراس پلتفرم چیست ؟
صرفه جویی در حین : چون با یکبار کد نویسی می تونید خروجی های مختلفی بگیرید ! (این گزینه یک کدام از شایسته ترین مزایا اپلیکیشن نویسی کراس پلتفرم هستش)
صرفه جویی در هزینه ها : نیاز وجود ندارد انیمیشن رو به چندین اپلیکیشن نویسی مثلا یک نرم افزار نویس اندروید و یک نرم افزار نویس ios بسپارید ! بلکه میتونید با اختیار به یک نرم افزار نویسی که کراس پلتفرم شغل میکنه طرحی برای سیستم برهان های متعدد داشته باشید.
همت نسبتا بالا: اما خیر به اندازه نرم‌افزار های نیتیو
منفعت و جامعه آماری بیشتر
معایب نرم‌افزار نویسی چندسکویی چیست ؟
مصرف باتری بیشتر نرم افزار ها
اشغال وسعت بیشتر از دستگاه ها نبست به اپ های نیتیو

شایسته ترین کادر وورک های کراس پلتفرم
کادر وورک ionic :
ionic دوست داستنی ترین فریمورک نرم افزار نویسی چندسکویی میباشد جالبه بدونید که آیونیک یک کادر ورک open source بوده که لایسنس آن وابسته به MIT ست.

قابلیت و امکان استفاده HTML، CSS و JAVASCRIPT در‌این فریمورک، دست developer ها رو در پیاده سازی و ساخت و ساز عالی یک نرم افزار ی کراس پلتفرم بازتر می کنه. 

مشاهده منبع این نصیب از متن

کادر وورک فلاتر (گاددد)
به شخصه خودم خیلی عشق و علاقه مند به قاب وورک فلاتر هستم  فلاتر یک قاب وورک متن برهه زمانی در سال 24 اکتبر 2019 منتشر شد این قاب وورک با اینکه مقطع متعددی از فرصت انتشارش نمیگذره ولی به‌سرعت میان برنامه نویس ها کراس پلتفرم دوستداشتنی شد ، فلاتر با گویش دارت که اونم بوسیله گوگل بسط داده گردیده سازش داره

قاب وورک زامارین : 
زامارین یک کادر وورک متن گشوده پیشرفته به وسیله مایکروسافت میباشد که با لهجه پر اسم و رسم c# سازش داره ، کد های ساخت‌و‌ساز گردیده در زامارین به راحتی در اشکال سیستم کارداران قابل اجراست و تا اینک زامارین در بیشتراز 10 هزار کمپانی آیتم به کار گیری قرار گرفته.

کادر وورک ری اکت نیتیو :
این کادر وورک پیشرفته بوسیله رخ بوک دیرین (متا مدرن) میباشد که امروزه طرف داران متعددی رو جذب کرده ، این قاب وورک با گویش جاوا اسکریپت سازش داره که همین سبب ساز گردیده محبوبیتش فی مابین برنامه نویس ها دو چندان بشه.
 

  • ۰۳/۰۴/۰۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی