مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


کیفیت کوشش سیستم استدلال یک کدام از دیگه از تفاوت‌­ موبایل اندروید و ios به اکانت میاد. فردی سازی در هر موضوعی که رخداد بیفته به تلاش خوب منتهی می‌­شه. در کمپانی اپل با دقت به انحصاری بودن سیستم استدلال ios برای تلفن همراه آیفون، مهندسی برنامه و hardware موبایل­‌های آیفون بوسیله یک طراحی اپلیکیشن در مشهد رئیس واحد و هوشمند ایفا می‌­شه؛ براین اساس سود این دستور هماهنگی بدون نقص مشقت بار­‌افزار و قابل انعطاف‌­افزار تلفن همراه­‌های آیفون می­‌شه که می­‌تونه تلاش سیستم‌­برهان در تلفن همراه­‌های آیفون رو ارتقاء بده.

در امر سیستم استدلال اندروید اینطوریه که هر موبایل هوشمندی که کد این سیستم دلیل رو از گوگل اخذ می‌­کنه، می بایست از لحاظ مشقت بار افزاری، تلفن همراه هوشمند خودش رو سازگار با این سیستم دلیل کنه. بخاطر این‌که کمپانی‌های گوناگون کار سازش رو باکیفیت‌های گوناگون جاری ساختن می‌دن، نمی‌شه در زمینه ی کوشش سیستم استدلال اندروید یک حیث واحد و بی نقص اعطا کرد؛ زیرا به جهت تفاوت در چگونگی سازش به وسیله مارک­های گوناگون در تلاش این سیستم­‌ادله تفاوت به وجود میاد.

با این‌که امروزه گوگل seo‌­های زیاد و دقیقی رو برای ارتقا و افزایش عملکرد سیستم­‌استدلال اندروید در موبایل­‌های متفاوت اعمال داده ولی این یک واقعیته که در‌این مورد مدام ios یک پله از اندروید فراتر بوده. عالی بودن کارایی ios  نسبت به اندروید به خصوص در نصیب باتری به طور کامل مشهود و واضحه. زمینه دیگه‌­ای که منجر می­‌شه به سعی عالی ios نسبت به اندروید پی ببریم، افت سعی سیستم ادله اندروید با سپری شد روزگار که درباره ی سیستم دلیل ios این زمینه بسیار کمرنگ‌­خیس از سیستم برهان اندرویده.

تفاوت اندروید و آیفون در نصب و به کار گیری از نرم افزار­‌ها
هر دو سیستم دلیل مغازه‌­هایی دارا هستند که به یوزرها‌شون اذن می‌ده نیاز­هاشون رو با استعمال از اون مغازه‌­ها رفع کنن. ولی راجع به تفاوت موبایل اندروید و ios در جمهوری اسلامی ایران در حوزه نرم افزار­‌ها می­‌شه بیان کرد که سیستم استدلال موبایل آیفون اذن نصب نرم افزار­‌های سوا دکان خودش رو به دارندگان آیفون نمی­‌ده.

این در حالیه که مصرف کنندگان تلفن همراه‌­های هوشمند در درون جمهوری اسلامی ایران گاهی نیاز دارا‌هستند که اپ­‌های داخلی رو که در مغازه ios  وجود نداره روی تلفن همراه­ داشته باشن. این محدودیت موبایل‌­های آیفون از این جنبه می‌تونه سبب کاهش محبوبیت اون در جمهوری اسلامی ایران بشه؛ زیرا تعداد نرم افزار­‌های فارسی برای سیستم دلیل اندروید و ios تفاوت متعددی با همدیگه داره.

ترازو تفویض فعالیت نرم افزار­‌ها و تعامل با عملکردهای سیستم دلیل
یکی‌از دیگه از تفاوت‌ تلفن همراه­‌ اندروید و آیفون در ترازو دسترسی نرم افزار­‌ها به سیستم‌­عامله. زیرا اپل روی امنیت بالا خیلی تاکید داره، دسترسی نرم افزار‌­ها رو محصور می‌کنه و در عوض دسترسی اونا نسبت به سیستم استدلال منعطف فعالیت نمی‌­کنه. تلفن همراه­‌های هوشمند اندرویدی به شما قابلیت دسترسی به اپلیکیشن‌های گشوده رو در دورنما به راحتی می­‌ده و شما می­‌تونین خیلی ریلکس در حالی که درگیر یک شغل هستین به طور همزمان اپ دیگه‌ای رو هم جاری ساختن کنین.

البته این قابلیت و امکان در تلفن همراه­‌های آیفون وجود نداره. پس با مقایسه­ تلفن همراه‌­های اندروید و ios در مسئله مرتبط با یکسری وظیفه­‌گی و همینطور واحد سنجش انعطاف­‌پذیری سیستم­‌دلیل می‌­شه اعلام‌کرد اندروید در درجه بالاتری نسبت به ios قرار می گیره.
 

  • ۰۳/۰۴/۰۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی