مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


اندروید 2.2 (API 8) با اسم مستعار Froyo
Froyo در واقع ترکیبی از کلمه ها “Frozen Yogurt” میباشد. این ورژن در می 2010 راه‌اندازی شد. بعضی طراحی اپلیکیشن در مشهد از مهمترین خصوصیت های آن مشمول حمایت از Wi-Fi hotspot موبایل، اعلان های فشاری از روش Android Cloud به Device Messaging، ارتقاء امنیت دستگاه از روش پشتیبانی از پین یا این که سر عبور، هواخواهی از Adobe Flash، سعی اتصال USB، آپدیت رسانی است.

در نرم‌افزار اندروید مارکت با آپدیت رسانی اتومات خصوصیت های نرم‌افزار ها، هواخواهی از ماشین دارنده بلوتوث و غیره. بقیه ورژن های 2.2.1، 2.2.2 و 2.2.3 کلاً در خصوص رفع انواع و بقیه به روزرسانی های امنیتی بودند که کلیه در سال 2011 منتشر شدند. واپسین آن‌ها، یعنی 2.2.3 در نوامبر 2011 منتشر شد.

اندروید 2.3 (API 9) با اسم مستعار Gingerbread
نان زنجبیلی که حتی پیش از ورژن های آتی Froyo منتشر شد، تغییرات شدیدی را در ظواهر و شم تلفن همراه های هوشمند تشکیل داد. اولی تلفنی که‌این ورژن را به عهده گرفت، Nexus S بود که بوسیله گوگل و سامسونگ ساخته شد. در‌این ورژن، پیاده سازی رابط کاربری آپدیت شد تا آسانی و سرعت بیشتری را به یاور داشته باشد.

نگهبانی از اندازه و وضوح شیت اکران فوق العاده بلندمرتبه یکدست شد. پناه از همت NFC، کاغذ‌کلید بهبودیافته، پناه توسعه یافته از رویدادهای تعدادی لمسی، دوربین‌های مختلف روی دستگاه مثلا دوربین جلو، امکان نسخه برداری/پیست توسعه یافته‌خیس از سایر خصوصیت‌های شایان توجه بودند. ورژن 2.3.1 و 2.3.2 به ترتیب در دسامبر 2010 و ژانویه 2011 منتشر شد. آنان عمدتاً بهبودها و رفع اشکالات را برای Nexus S اعمال دادند.

اندروید ورژن 2.3.3 و خصوصی Gingerbread (API 10)
ورژن 2.3.3 در فوریه 2011 بعضا بهبودهای API و رفع انواع را به هم پا داشت. ورژن 2.3.4 بیشتر در آوریل به عبارتی سال پناه از چت صوتی و تصویری با به کارگیری از Google Talk را معرفی کرد. در‌این ورژن، رمزگذاری پیش فرض برای SSL نیز از AES256-SHA به RC4-MD5 تغییر و تحول یافت. ورژن‌ های 2.3.5 و 2.3.6 به ‌ترتیب در جولای 2011 و سپتامبر 2011 با اشکال متفاوت رفع گونه های و بهبودها منتشر شدند. 2.3.7 در سپتامبر 2011 از کیف پول Google برای Nexus S 4G حمایت کرد.

اندروید (API 11) 3.0 با اسم Honeycomb
یک کدام از دیگر از ورژن های اندروید، ورژن 3 آن است. در فوریه 2011، Android 3.0 Honeycomb برای نصب تنها بر روی تبلت ها و تلفن های با برگه اکران بزرگتر منتشر شد و دارنده عملکردهایی بود که نمی قدرت آن‌ها را در تلفن های با برگه اکران کوچکتر مدیر کرد.

اساسی‌ ترین عملکردی که‌این ورژن به ارمغان میاورد، رفع نیاز به دکمه فیزیکی و در قبال معرفی دکمه‌ های مجازی برای ایفا عملکردهای آغاز، رجوع و برگشت و منو بود. این ورژن نخسین بار یاور با تبلت موتورولا Xoom عرضه شد. بقیه توسعه و گسترش‌های UI اصلاح‌گردیده با اضافه کردن نوار سیستم ایفا شد که دسترسی سریع‌خیس به اعلان‌ ها و شرایط را در ذیل برگه حل کرد.

گنجاندن نوار مبادرت به آیتم ‌های متنی، پیمایش، ابزارک‌ ها و اشکال دیگر محتوا در بالای شیت دسترسی پیدا می‌نماید. این ورژن همینطور انتقال در بین وظایف یا این که نرم‌افزار ها را راحت خیس می نماید. یکی از دیگر از خصوصیت های اساسی مشمول قابلیت رمزگذاری تک تک داده های استفاده کننده بود.

اندروید (API 12) 3.1 با اسم Honeycomb
این ورژن که در می 2011 منتشر شد، اصلاحات UI دیگری را ارائه کرد. مهم‌ترین خصوصیت آن امان از جوی‌بار استیک، گیم پد، کیبورد فرنگی و دستگاه های نشانه گر بود. همینطور اتصال بهتری برای اسباب و اثاث جانبی USB داشت.

اندروید 3.2 خصوصی Honeycomb (API 13)
ورژن 3.2 که در جولای 2011 منتشر شد، عمدتاً دفاع طاقت فرسا افزاری را بهبود اعطا کرد و بضاعت نرم افزار های گوناگون برای دسترسی به فولدر های روی کارت SD را ارتقاء اعطا کرد. برخی از عملکردهای نگهبانی از نمایشگرها نیز درین آپ تو دیت رسانی افزایش یافتند تا تغییرات ظاهری نمایشگر در دستگاه های متفاوت اندروید را با تمرکز بیشتری در دست گرفتن نمایند.

اندروید 3.2.1 در سپتامبر 2011 رفع اشکالات و بهبودهای جزئی امنیتی، Wi-Fi و پایداری را به همپا داشت. برخی به‌روزرسانی‌های دیگر برای Google Books، Adobe Flash و Android Market انجام یافته میباشد.

در 30 آگوست 2011، 3.2.2 و 3.2.3 منتشر شد و در ژانویه 2012، 3.2.5 منتشر شد. کلیه آن‌ها عمدتاً راجع به رفع انواع و بقیه بهبودهای جزئی برای Motorola Xoom و Motorola Xoom 4G بودند.

در دسامبر 2011، ورژن 3.2.4 خصوصیت Pay As you Go را برای تبلت های 3G و 4G معرفی کرد و واپسین ورژن از این خصوصی، 3.2.6، که در فوریه 2012 منتشر شد، خطاها اتصال داده را که هنگام غیرفعال کردن شرایط هواپیما در 4G موتورولای Xoom آمریکا با آن مواجه بود، برطرف کرد.
 

  • ۰۳/۰۴/۱۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی