مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


خب، برای اینکه بتوانید خوب تصمیم پایانی‌تان را درخصوص تشکیل داد نرم‌افزار یا این که اینترنت نرم افزار بگیرید، در پی به مزایا و معایب هر دوی اینها اشاره می کنم. با اینجانب همدم باشید. طراحی اپلیکیشن در مشهد مزایا سازش بالا! مغایر نرم افزار که برای یک موبایل با سیستم دلیل خاص ساخته می‌گردد، از جمله تنها تلفن‌های یار اندروید، اینترنت نرم افزار‌ها سازش بالایی داشته و با هر پلتفرمی، از رایانه گرفته تا تلفن همراه اندروید و IOS در دسترس شما میباشند.
هزینه‌های اندک: هزینه فعال سازی و ایجاد کرد یک اینترنت نرم افزار نسبت به هزینه‌های ایجاد کرد نرم افزار کمتر میباشد. چراکه برای ایجاد کرد اینترنت نرم‌افزار، به لهجه‌های اپلیکیشن نویسی کمتر و در سود متخصصان و فرصت کمتری نیاز دارید.
مراقبت ارزان: در‌حالتی که تا الان تجربیات تشکیل داد یک پلتفرم نرم افزار نویسی‌گردیده را داشته باشید، می دانید که در مجموع این سیستم‌ها به صورت مداوم با ایرادات فنی روبرو میگردند. در اینترنت اپلیکیشن‌ها مجموعاَ اشتباهات و نیاز به بروزرسانی تا حدودی کمتر از نرم افزار بوده و در سود هزینه‌های مراقبت‌اش یه خرده کمتر میباشد.
بروزرسانی بی آلایش! مغایر نرم افزار‌ها که دایم می بایست پس از بروزرسانی به یوزرها برای نصب ورژن تازه خبر بدهید، محتوای اینترنت نرم‌افزار‌ها به راحتی بروز میگردند. این یعنی نیاز وجود ندارد دایم در همت باشید تا استفاده کننده را متقاعد به بروز کردن ورژن نرم‌افزار‌اش نمائید. زیرا استفاده کننده با هر ورودش، به ورژن تازه اپ وارداتی.
فارغ از نیاز به دانلود: برای اینکه یوزرها را به ورود به اینترنت اپلیکیشن دعوت فرمائید، کافی میباشد یک لینک و پیوند برای‌شان بفرستید. پس عملا نیاز به دانلود هیچ نرم افزار جدا‌ای ندارند و سریع وارد ورژن اینترنت شما میشوند.
معایب
مستلزم وب: آری، احتمالا می دانید که اکثر زمان ها نرم افزار‌ها فارغ از نیاز به وب هم روی تلفن استفاده کننده شغل می‌نمایند ولی اینترنت نرم‌افزار‌ها الزاما مستلزم وب می باشند. اما چنانچه قصدتان تشکیل داد یک نرم افزار فروشگاه آنلاین یا این که اینگونه چیزی باشد، در هر درحال حاضر می بایست استفاده کننده برای مشاهده محتوای برنامه اینترنتش را فعال نماید. براین اساس خیلی برای شما فرقی نمی‌نماید.
بازاریابی ضعیف! در صورتیکه قصدتان از پیاده سازی نرم افزار این میباشد که آن را در مارکت‌های نرم افزار مثل گوگل پلی، بازار و نرم‌افزار استور آیفون منتشر نمایید، خب این قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد. پس عملا اینترنت برنامه بیشتر برای آن‌مجموعه از عده ای مطلوب میباشد که مقصود‌شان فقط ارتقا دسترسی به وب سایت و تجارت اینترنتی‌شان میباشد. خیر الزاما ساخت و ساز یک مسیر بازاریابی دیگر.
تلاش کمتر: مسلما نمی‌توانید انتظار داشته باشد ورژن اینترنت برای یوزرها گوشی شما به اندازه یک نرم افزار Native قابلیت و امکان داشته باشد.
UX ضعیف‌خیس: با دقت به اینکه دست‌تان برای ساخت و ساز تغییرات به اندازه نرم افزار گشوده وجود ندارد، احتمالا تجارب کاربری (ریلکس بودن استفاده کننده در به کار گیری از نرم‌افزار) آن نسبت به نرم افزار ضعیف‌خیس باشد.
مزایا و معایب نرم افزار
خب، حال بیایید به سراغ نرم افزار رفته و ببینیم که مزایا و معایب پیاده سازی نرم افزار چیست؟ آیا به صرفه میباشد که برای ساختنش هزینه کنیم؟ با اینجانب همدم باشید.

مزایا
کوشش بالا: با اعتنا به وجود گویش‌های اپلیکیشن نویسی مخصوص و متفاوت در ایجاد کرد این نرم‌افزار‌ها، از نگاه همت، سازش و امنیت بسیار توانا میباشند و دست شمارا گشوده می گذارند.
UX عالی: در نرم افزار‌ها می توانید تا حد متعددی امکان‌های آیتم نظرتان را منحصربه‌فرد نمایید و این یعنی تجربیات کاربری خوب.
بازاریابی در مارکت‌ها: شما می توانید با تکثیر نرم افزار‌تان در مارکت‌های دانلود نرم‌افزار تلفن همراه، آنان را بازاریابی کرده مخاطبان بیشتری را به سمت خودتان جذب فرمائید.
معایب
هزینه‌های بالا: مهم ترین مشکلی که در ارتباط نرم افزار‌ها وجود دارااست، این میباشد که هم تشکیل داد‌شان و هم محافظت و حتی بروزرسانی آنان، هزینه‌های متعددی را می‌طلبد. حتی ممکن میباشد بدون چاره گردید یک یا این که چندین اپ نویس را استخدام فرمایید تا به صورت مداوم روی اپ شما عمل نمایند.
راز و کله زدن با مارکت‌ها: درصورتی که حسابی روی بازاریابی در مارکت‌های دانلود اپ اکانت کرده‌اید، بدانید که می بایست کلیه ضوابط آن ها را رعایت نمائید. در غیر اینصورت نمی‌توانید ورژن‌های تازه نرم افزار‌تان را در آن ها منتشر کرده یا این که حتی ورژن قبل نرم افزار‌تان را هم حذف می‌نمایند.
بروزرسانی دستی: یک نرم افزار تلفن همراه بایستی به صورت مداوم بروز خواهد شد. بروزرسانی‌ها هم در اصل با مقصود از فی مابین بردن اشتباهات قبل و ساخت‌و‌ساز قابلیت و امکان‌های تازه میباشد. حال ایراد اینجاست که می بایست هر توشه ارسال نوتیفیکیشن و... مخاطبان را ترغیب به بروزرسانی نرم افزار فرمائید و ولی بخش اعظمی از آنان هم نرم افزار را بروز نمی کنند.
 

  • ۰۳/۰۴/۱۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی