مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


Quoda یک نرم افزار کدنویسی در تلفن همراه میباشد که جز دوست داستنی‌ترین نرم افزار‌ها در جهان به شمار می آید و امروزه بخش اعظمی از پیشرفت‌دهندگان از آن برای کدنویسی در تلفن همراه به کار گیری می‌نمایند. این نرم افزار همانندی بسیار متعددی به Notepad++ دارااست و قابلیت و امکان‌های متفاوتی را نیز به طراحی اپلیکیشن در مشهد شما ارائه میدهد. یکی‌از مهم ترین خصوصیت‌های این نرم افزار نرم افزار‌نویسی در گوشی این میباشد که از لهجه‌های مختلفی حفاظت می‌نماید که به عنوان مثال آن‌ها می‌اقتدار به گویش‌های نرم افزار‌نویسی پایتون، جاوا، سی، سی پلاس پلاس، پی اچ پی، جاوا اسکریپت و اچ تی ام ال اشاره نمود. این نرم افزار دارنده یک فضای ذخیره‌سازی ابری میباشد که ذخیره کدها را برای شما معمولی‌خیس می‌نماید و دسترسی بهتری را به کدها برای شما مهیا می‌نماید.

تشخیص و رمزگذاری خود کار، قابلیت و امکان کامل شدن اتومات کدهایی که به لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی متعدد مندرج‌اند، تطبیق پرانتزها به‌شکل به طور کامل خود کار و ... برای مثال مهمترین خصوصیت‌های آن به شمار می آیند. در شرایطی‌که قصد دارید در تلفن همراه هوشمند خویش به‌شکل اثر گذار کدنویسی فرمائید بی‌شک این نرم افزار می تواند یکی‌از شایسته ترین مورد‌هایی باشد که در دست شما قراردارد. یکی‌از کاربردهای اساسی این نرم افزار استعمال از آن برای ایجاد کرد و نرم‌افزار‌نویسی نرم افزار‌های اندرویدی به لهجه جاوا میباشد که می توانید از این امکان نیز غایت فایده را ببرید.

برای کارکردن با این نرم افزار کافی میباشد که آن را دانلود و روی تلفن همراه خویش نصب فرمائید. با ورود به شیت مهم این نرم افزار یک ورقه کدنویسی پیش‌فرض را مشاهده می کنید که در مراجعات آینده بدین نرم‌افزار این ورقه در واقع واپسین شیت‌ای میباشد که شما در ویرایشگر می‌بندید. با کلیک روی آیتم new file from template یک برگه برای شما گشوده می گردد که می توانید پوسته و لهجه نرم افزار‌نویسی خویش را گزینش فرمایید. به‌دنبال با کلیک روی آیتم create پروژه و پوشه تازه برای شما ساخته شود. با گزینش آیتم java class یک پوشه جاوا به صورت ذیل برای شما گشوده میشود که میتوانید کدهای جاوای خویش را درون آن نوشته و اعمال نمائید:

package com.company.example;

public class untitled{

            public static void main(String[] args){

}

}
نرم افزار کدنویسی QuickEdit

شناخت با نرم افزار کدنویسی در گوشی QuickEdit
QuickEdit یک نرم افزار کدنویسی در تلفن همراه بسیار سریع و با صرفه میباشد که برای تلفن همراه‌ها و تبلت‌های اندرویدی پیاده سازی گردیده‌است. این نرم افزار دارنده کوشش بسیار خیر میباشد و میتواند در پوشه‌هایی که تعداد خطوط کد بالایی دارا‌هستند (بیشتراز 10000 خط) سعی بهتری را نسبت به بقیه اپلیکیشن‌های جان دار دراین مورد از خویش نشانه دهد. این ویرایشگر به صورت اتومات می‌‌تواند عملیات رمزنگاری روی پوشه‌های شمارا اعمال دهد اما بااین‌اکنون این قابلیت و امکان برای شما وجود داراست که پیکربندی آن را متناسب با نیاز خویش تغییر و تحول دهید. یک کدام از مهمترین خصوصیت‌های نرم افزار کد نویسی در تلفن همراه این میباشد که شما میتوانید پوشه‌های مرتبط با پروژه خویش را از منابع متفاوت برای مثال Google Drive، Dropbox و ... در آن بار گذاری نمائید.

خصوصیت اساسی دیگر این ویرایشگر این میباشد که از اشکال گوناگون گویش‌های اپ‌نویسی هواخواهی می‌نماید که برای مثال این لهجه‌ها نیز می‌اقتدار به مواقعی مانند لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی جاوا اسکریپت، جاوا، سی شارپ، سی پلاس پلاس، سوئیفت، روبی، پرل و ... اشاره نمود. برای به کارگیری از این نرم افزار کافی میباشد که آغاز آن را از روش مغازه‌های منحصر نرم افزار‌های اندرویدی دانلود کرده و روی تلفن همراه خویش نصب فرمایید. در پی با اجرای این نرم افزار شما میتوانید روی آیتم new کلیک کرده و یک پروژه تازه ساخت‌و‌ساز فرمائید یا این که این‌که فولدر‌های دیرین خویش را با استعمال از مورد open انجام کرده و به کدهایی که پیش‌ازاین نوشته‌اید دسترسی پیدا کرده و آن‌ها‌را دستکاری نمایید.

نرم افزار Turbo-Editor

نرم افزار Turbo-Editor برای کدنویسی در گوشی
در‌این نصیب از معرفی نرم افزار کد نویسی قصد داریم درباره نرم افزار Turbo-Editor سخن کنیم که یکی‌از شایسته ترین نرم افزار‌های جانور در این باره میباشد. این نرم افزار به صورت بسیار بی آلایش‌ای پیاده سازی گردیده‌است و امکان‌های متنوعی را به شما ارائه می دهد. یکی مهم ترین خصوصیت‌های این برنامه کد نویسی در موبایل  این میباشد که از گویش‌های گوناگون اپلیکیشن‌نویسی پناه می‌نماید و محدودیتی را در این مورد برای شما به وجود نمی‌آورد. برای مثال گویش‌هایی که درین نرم افزار مدد می شوند می‌قدرت به گویش‌های معروفی مانند پایتون، پی اچ پی، جاوا اسکریپت، جاوا و ... اشاره نمود.

این نرم افزار کدنویسی مطابق جدیدترین استانداردهای سیستم‌برهان اندروید پیاده سازی و ایجاد شده است و به همین انگیزه نیز یوزرها اندروید میتوانند از آن برای کدنویسی به کار گیری نمایند. برای نصب این نرم افزار شما عمل بسیار بی آلایش‌ای را پیش رو خواهید داشت و میتوانید آن را از روش مغازه‌های منحصربه‌فرد نرم افزار‌های اندرویدی دانلود و نصب نمایید. بعداز نصب این نرم افزار روی تلفن همراه خویش کافی میباشد که وارد آن گردیده و روی آیتم new project کلیک نمائید. با این شغل یک پروژه نو برای شما تولید می شود. ولی شما می توانید گویش نرم افزار‌نویسی دلخواه خویش را نیز در طول ایجاد کرد پروژه تعیین کرده و بعد از آن پروژه را تولید فرمایید.

  • ۰۳/۰۴/۱۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی