مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

زمانی که پنجره‌ای ظواهر میشود و درخواست می‌نماید تا به شرایط مکانی ما دسترسی داشته باشد، و ما بر روی اذن دادن کلیک میکنیم چه واقعه نیکی قادر است بیفتد؟ بعضی نرم افزار‌ها تجارب بهتری را آماده می‌نمایند؛ مانند صورت‌بوک که اشخاص مجاورت طراحی اپلیکیشن در مشهد را به شما توصیه میدهد. بعضی نرم‌افزار‌های دیگر مانند Uber یا این که Google Maps سوای فهمیدن وضعیت مکانی استفاده کننده، نمی‌توانند به صدق فعالیت نمایند.

این نرم‌افزار‌های بر اساس حالت مکانی، از وضعیت مکانی دستگاه استعمال می‌نمایند تا بعضا تجهیزات را فعال کرده، و در اختیار گرفتن نمایند. اپ‌های بر اساس شرایط مکانی مانند Find My iPhone در انجام روزمره ما با فهمیدن این که ما کجا هستیم، یاری می‌نمایند.



حالت مکانی قادر است در اپلیکیشن‌هایی مانند Tinder یک همت نخستین باشد، یا این که می تواند در نرم افزار‌هایی مانند Instagram یک همت کمکی باشد. زمانی که شما در Instagram یک عکس را آپلود می کنید، این اپلیکیشن یک جای را به شما توصیه می دهد تا بتوانید حالت مکانی خویش را نیز بر روی آن قرار دهید. وضعیت‌ها چه یک کارایی مهم باشند یا این که خیر، تجربیات کاربری را گسترش میدهند.

در‌این نوشته‌علمی، درباره کامپوننت‌های فناوری مهم نرم‌افزار‌های بر مبنا حالت مکانی به شما توضیح خواهم بخشید و شما طریق گسترش‌دهی یک نرم‌افزار این چنینی با به کارگیری از React Native را خواهید آموخت. در بالا، اینجانب به طور خلاصه React Native را تعریف خواهم کرد و آن را با گسترش‌دهی اپلیکیشن ساکن مقایسه خواهم کرد. بعد رویکردهایی را برای اخذ و اکران وضعیت مکانی در یک اپ با شما به اشتراک خواهم گذاشت. در انتها، در یک مسیر کوتاه بعضا از معضل‌های پیاده سازی و این که چه گونه React از پس آن ها بر میاید را برای شما تعریف خواهم کرد.

ابزاری برای توسعه و گسترش دهی نرم‌افزار بر اساس وضعیت مکانی: React Native
در‌این قسمت، اینجانب به طور خلاصه کادر‌وورک React Native، نکات مثبت و منفی آن و این که چرا برای تشکیل داد نرم افزار‌های بر محور وضعیت مکانی خوب میباشد را تعریف خواهم کرد.

React Native یک قاب‌وورک JavaScript متن گشوده میباشد که پیشرفت دهندگان را کار کشته می‌سازد تا اپلیکیشن‌های در بین پلتفرمی را به همدم رفتارهای مستقر آنها بسازند.

«خلق» در‌این تعریف چیست؟ بگذارید توضیح دهم. iOS و اندروید مختلف می باشند. (رابط‌های آنها گوناگون می باشند، کارتن‌های آنان گوناگون میباشند، و اکثری چیزهای دیگر هم مختلف می‌باشند.) داشتن اپ شبیه برای iOS و اندروید مستلزم توسعه و گسترش‌دهی دو اپلیکیشن مستقل خواهد بود. این پروسه پیش از این یک پروسه طاقت فرسا بود، البته پیشرفت دهندگان با به کارگیری از React Native یک دسته کد می‌نویسند، و این کد به صحت بر روی هر دو پلتفرم عمل می‌نماید.

این زمینه استخراج و امور را حاذق می‌‌سازد تا اپ‌های خویش را هم برای iOS و هم برای اندروید ارائه دهند، و این یعنی یک بازار تبارک‌خیس. به همین انگیزه میباشد که بخش اعظمی از کمپانی‌ها استعمال از React Native را ترجیح می دهند؛ چون نمی‌توانند هزینه توسعه و گسترش‌دهی دو اپ جدا را بدهند، یا مطمئن نیستند کاربرانشان از اندروید استعمال می‌نمایند یا این که iOS. و با پیش گویی این که بازار دربین پلتفرمی احتمال داراست تا سال ۲۰۲۰ به مقدار ۸۰ میلیارد دلار رویش نماید، این ابزار یک گزینش منطقی برای نو‌کاران به حیث میرسد.

درحال حاضر بیایید نکات مثبت و منفی React Native را در موضوع توسعه و گسترش‌دهی اپ‌های بر محور حالت مکانی توضیح دهیم.

نکات مثبت React Native

فی مابین پلتفرمی بودن. به جای‌اینکه یک کد مستقل برای هر سیستم (iOS و اندروید) بنویسید، میتوانید یک کد بنویسید تا هر دو سیستم ادله را به کار در بیاورد. و شما بدون چاره نیستید رابط کاربری و تجربیات کاربری متفاوتی پیاده سازی فرمائید.
سعی بالا. React Native از در دست گرفتن‌ها و ماژول‌های مستقر استعمال می‌نماید. کد متبوع با کامپوننت‌های iOS و اندروید متناظر تعامل می‌نماید و کد را به APIهای ساکن رندر می‌نماید. تمرکز بر روی API مستقر میباشد. این ابزار با به کار گیری از یک thread رابط کاربری مستقل، عملکرد اپ را افزایش میدهد.
متن گشوده بودن. جامعه React Native، و همینطور تعداد کامپوننت‌های متن گشوده هر روز پرورش می‌نمایند. این قضیه شمارا کارکشته می‌سازد تا تجربیات خویش را دربین اعضای جامعه به اشتراک بگذارید، کادر‌وورک را ارتقاء دهید و چاره‌هایی برای باگ‌های جان دار پیدا نمایید. کل این موردها در ادغام، مراحل توسعه و گسترش‌دهی را تسریع میدهند.
این ابزار از هدر رفتن پول پرهیز می‌نماید. سه نکته گذشته به یک برتری قابل مراعات ختم می شوند: React Native از هدر رفتن پول شما دوری می‌نماید. این ابزار از ایجاد کرد دو اپ غیر وابسته سریع‌خیس میباشد و در سود مجال کمتری برای تست و تکثیر MVP موردنیاز میباشد.
گرچه، بعضی مورد ها هم می‌باشند که شاید نخواهید در آن ها از React Native به کارگیری فرمائید. مانند:

  • ۰۳/۰۴/۱۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی