مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا همت هوش تصنعی در گوشی را تحقیق کنیم. دورانی که از گوشی تنها برای برقراری تماس و ارسال پیام به کار گیری می‌شد، پیشین میباشد. در بعد از ظهر هوش تصنعی و مصنوعی، دستگاه‌های ما به دستیارهای فردی حقیقی تبدیل گردیده‌اند که کار کشته به یادگیری و تطبیق با نیازهای ما می‌باشند. طراحی اپلیکیشن در مشهد البته دقیقاً هوش تصنعی و مصنوعی چیست؟ به گویش بی آلایش قادر خواهیم بود آن را بضاعت یک ماشین برای تبعیت و ایفا کارهایی که نیاز به هوش انسانی دارا‌هستند، تعریف و تمجید کنیم. درباره ی تلفن های هم پا، این بدان معناست که دستگاه های ما میتوانند داده ها را تجزیه و چک نمایند، تصمیم بگیرند و اقدامات را به صورت جداگانه ایفا دهند.

کلید کیفیت همت هوش تصنعی در تلفن همراه در الگوریتم ها و سبک های یادگیری ماشینی میباشد که به کار گیری می‌شود. این الگوریتم‌ها مانند مغز توان دستگاه ما برای فهم و پردازش داده ها می‌باشند. از روش یادگیری ماشینی، الگوریتم‌ها را می‌قدرت بر روی مقادیر متعددی داده فراگیری بخشید تا الگوها را تشخیص دهند، از تجربه پیشین درس بگیرند و کوشش خویش را در طی فرصت بهبود بخشند.

بعد از یادگرفتن الگوریتم‌ها، می‌اقتدار آن ها را بر روی گوشی ما برای جاری ساختن شغل های متعدد پیاده‌سازی کرد. برای مثال، میتوانیم از تشخیص فیس برای گشودن قفل تلفن همراه خویش، از دستیارهای مجازی مانند سیری یا این که دستیار Google برای جواب به سؤالات و ایفا اقدامات یا این که حتی نرم‌افزار‌های ترجمه خود کار که به ما اذن میدهند به لهجه‌های متفاوت رابطه برقرار کنیم، به کارگیری کنیم.

اعتنا به‌این نکته ضروری میباشد که هوش تصنعی و مصنوعی در تلفن های هم پا فقط به وظایف مذکور در صدر محصور نمی‌شود. همینطور در اپ های عکاسی برای بهبود چگونگی تصاویر، در سیستم های پیشنهاد برای ارائه محتوای فردی به ما و حتی‌د‌ر تشخیص تقلب در تراکنش های مالی به کارگیری می گردد.

به صورت خلاصه، هوش تصنعی در تلفن های یار دنیایی از تجهیزات و راحتی هایی را به ما می‌دهد که تا قبل از این غیرقابل تصور بود. دستگاه های ما به ملازمان هوشمندی تبدیل گردیده اند که مارا فهم و شعور می نمایند، به ما امداد می نمایند و ما‌را شگفت زده می نمایند. به این ترتیب نوبت آنگاه که از موبایل خویش به کار گیری می‌کنید، به خاطر داشته باشید که در پس آسانی ظاهری آن، کانال بغرنج ای از الگوریتم ها و سبک های یادگیری ماشینی مخفی میباشد که به صورت خستگی ناپذیر عمل می نمایند تا معاش شما‌را سهل خیس نمایند.

 

شیوه سعی هوش تصنعی و مصنوعی در تلفن همراه


امروزه موبایل های هوشمند به نصیب مهمی از معاش ما تبدیل گردیده اند. این دستگاه ها خیر صرفا به ما قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام را میدهند، بلکه به لطف هوش تصنعی و مصنوعی (AI) قدرتمند به جاری ساختن شغل های غامض تری نیز می باشند. در‌این نوشته‌ی‌علمی، طریق کارایی هوش تصنعی و مصنوعی در گوشی و اینکه به چه شکل به بهبود تجارب ما با این دستگاه‌ها یاری می‌نماید را تحقیق خوا هیم کرد.

 

تشخیص صدا: یکی شایان توجه ترین جنبه های هوش تصنعی در موبایل، بضاعت آن در تشخیص و شعور صدای آدم میباشد. این بدان معنا میباشد که ما میتوانیم با استعمال از امرها صوتی با تلفن خویش تعامل داشته باشیم و اقدامات مختلفی مانند ارسال پیام، برقراری تماس یا این که جستجوی داده ها آنلاین ایفا دهیم. هوش تصنعی تلفن همراه از الگوریتم های غامض ای برای تبدیل سیگنال های صوتی به متن و فهم و شعور معنای پشت آن لغات به کارگیری می نماید.
دستیاران مجازی: دستیاران مجازی یکی از دیگر از مثال های دوستداشتنی هوش تصنعی در تلفن های یاور می‌باشند. این اپ ها از تکنیک های یادگیری ماشین برای فهم و شعور نیازهای ما و ارائه جواب های مرتبط استعمال می نمایند. چه در هم اکنون جستجوی داده ها به طور آنلاین، تهیه یاد آوری یا این که در اختیار گرفتن بقیه دستگاه‌های متصل باشیم، دستیارهای مجازی برای سهل وآسان‌خیس کردن معاش روزانه ما پیاده سازی گردیده‌اند.
تشخیص فیس: اکثری از تلفن های یاور نیز از هوش تصنعی و مصنوعی برای تشخیص صورت به کارگیری می نمایند. این فناوری به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که قفل موبایل خویش را به آسانی با نگاه کردن به کاغذ اکران گشوده فرمایید. هوش تصنعی و مصنوعی روی موبایل الگوهای مخصوص شکل را تجزیه و نظارت می نماید و آن‌ها‌را با داده های ذخیره گردیده قبل مقایسه می نماید تا مشخص و معلوم نماید آیا استفاده کننده دسترسی مجاز داراست یا این که نه. خلال این، بعضا از تلفن های یار از تشخیص صورت برای بهبود چگونگی عکس ها و ارائه عملکردهای زیبایی در حین حقیقی وواقعی به کارگیری می نمایند.
ترجمه بلادرنگ: هوش تصنعی و مصنوعی در تلفن های یاروهمدم نیز رابطه در بین عده ای را که به لهجه های گوناگون حرف می نمایند تسهیل نموده است. برخی از سبک‌های گوشی دارنده اپلیکیشن‌های ترجمه بلادرنگ می باشند که از الگوریتم‌های هوش تصنعی برای تبدیل فوری گفتار یا این که متن از یک گویش به گویش دیگر به کار گیری می‌نمایند. این دستور مجال های جدیدی را برای مسافرت، ایفا کسب و کار و رابطه با عموم در سراسر عالم گشوده نموده است.
 

  • ۰۳/۰۴/۱۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی