مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

مشاهده و تصویب فرآیندها
یکی فرایند اساسی در نظارت نیازمندی‌ها در پیاده سازی نرم افزار، مشاهده و تصویب فرآیندها میباشد. در‌این مرحله، شما می بایست به اعتنا فرآیندها و جریان کاری‌های مو جود در سازمان یا این که بیزنس خویش را نظارت نمایید و آنها را به صحت تصویب فرمائید. این فرآیندها می توانند طراحی اپلیکیشن در مشهد مشتمل بر همه عمل‌ها، روند و قدم‌هایی باشند که در حین سعی سازمان ایفا می شوند.

مشاهده و تصویب فرآیندها به شما یاری می‌نماید تا به وضوح بفهمید چه‌طور سازمان یا این که بیزنس شما شغل می‌نماید و چه نیازمندی‌هایی برای پیاده سازی نرم افزار دارید. با تمرکز در مشاهده این فرآیندها، می توانید نقاط ضعف و نیازمندی‌هایی که در سازمان وجود دارا‌هستند را شناسایی نمائید.

در‌این مرحله، می توانید از طریق‌های مختلفی برای مشاهده و تصویب فرآیندها به کارگیری نمائید. به عنوان مثال، میتوانید با به کارگیری از تکنیک‌های مشاهده بی واسطه، فرآیندها را به صورت بدون واسطه ببینید و در شکل ضرورت آنها‌را ضبط نمائید. همینطور، میتوانید از مذاکره با پرسنل و مدیران سازمان به کار گیری فرمائید تا جزئیات بیشتری درباره فرآیندها دستیابی فرمایید.


- پیاده سازی نمودارهای UML
در پروسه پیاده سازی نرم افزار‌ها، به کارگیری از نمودارهای UML تحت عنوان یک ابزار حاذق برای ارزیابی نیازمندی‌ها و پیاده سازی سیستم به عمل می‌رود. نمودارهای UML، یک گویش استاندارد برای مدلسازی سیستم‌های قابل انعطاف‌افزاری میباشد که بوسیله دسته‌های پیشرفت و پیاده سازی به خواسته رابطه و هماهنگی دربین اعضای دسته به کارگیری می‌گردد.

یکی نمودارهای UML اصلی برای چک نیازمندی‌ها، نمودار Use Case میباشد. این نمودار به طراحان نرم افزار امداد می‌نماید تا به شعور عمیق‌تری از نیازمندی‌های یوزرها برسند و سناریوهای متفاوت به کارگیری را مدلسازی نمایند. این نمودار مشمول اکتورها، کاربردها و رابطه ها دربین آن ها میباشد و به وضوح آرم می دهد که یوزرها در نرم افزار چه شغل‌هایی اجرا می دهند و چه طور با سیستم تعامل دارا‌هستند.

نمودارهای دیگری نیز در UML وجود دارا‌هستند که در نظارت نیازمندی‌ها آیتم به کارگیری قرار میگیرند. مثلا، نمودار کلاس‌ها که نشانه می دهد چه کلاس‌هایی در سیستم وجود دارا‌هستند و هر کلاس چه خصوصیت‌ها و روابطی با بقیه کلاس‌ها دارااست. همینطور، نمودارهای دوالیتی و مشی‌بندی که برای تعریف خوی سیستم استعمال میگردند.

- استعمال از پوسته‌ها و هیبت‌های استاندارد
استعمال از پوسته‌ها و هیبت‌های استاندارد در پیاده سازی نرم افزار‌ها بسیار اصلی میباشد. این پوسته‌ها و هیبت‌ها، الگوهایی میباشند که بوسیله صنعت پیاده سازی نرم افزار‌ها سفارش می شوند و در پیاده سازی و تجربیات کاربری خوب بسیار مؤثر می باشند.

به کارگیری از پوسته‌ها و هیبت‌های استاندارد دارنده یکسری مزیت میباشد. اولاً، آن ها به یوزرها یاری می‌نمایند تا با سرعت بیشتری با نرم افزار آشنا شوند. هنگامی که یوزرها با الگوهایی که تا قبل از اینً در نرم افزار‌های شبیه تجربیات کرده‌اند آشنا باشند، یافت کردن قابلیت و امکان‌ها و اجرا وظایف آیتم نیازشان آسوده‌خیس میباشد.
 

  • ۰۳/۰۴/۱۹
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی