مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


3. Objective-C
در کل، Objective-C یک لهجه اپلیکیشن نویسی کلیه منظوره و شی گرا میباشد که پیام رسانی طراحی اپلیکیشن در مشهد به مدل Smalltalk را به گویش اپلیکیشن نویسی C اضافه می نماید. این لهجه دارنده تایپ پویا، تایپ جزئی، پارامترهای نامگذاری گردیده برای متدها و فراخوانی توابع، و گونه های داده های گوناگون برای مثال اشیا، ساختارها، آرایه ها، فن ها و غیره میباشد.
Objective-C در بالا در دهه 1980 بوسیله Brad Cox و Tom Love در استپ استون (فعلا بخشی از Novell) ساخته شد. این لهجه تحت عنوان گسترش لهجه نرم افزار نویسی C برای مدد از تکنیک های OOP (نرم افزار نویسی شی گرا) ساخت شد.
از هر دو سیستم برهان سیستم عامل X و Windows ora پناه می نماید.

مزایا Objective-C 

Objective-C یک گویش نرم افزار نویسی حاذق میباشد که برای شغل بر روی دستگاه های اپل و اندروید پیشرفته میباشد.
برخلاف Swift، Objective-C یک کتابخانه مجال ایفا ندارد، به‌این مضمون‌ که اپ پیش از انجام بایستی کامپایل خواهد شد. به همین برهان، Objective-C یک لهجه نرم‌افزار نویسی سطح زیر در حیث گرفته میگردد.
Objective-C شی گرا میباشد و از اپلیکیشن نویسی خط مش ای و همینطور نرم‌افزار نویسی تابعی هواخواهی می نماید.
همینطور قابلیت ارث بردن از کلاس‌های والد را مهیا می‌نماید، که سبب ساز می شود فعالیت سایرافراد سوای نیاز به آغاز از آغاز سهل وآسان‌خیس گردد.
معایب Objective-C

Objective-C یک گویش مشقت بار برای یادگیری میباشد. برای اینکه بتوانید یک نرم‌افزار نویس اثرگذار در لهجه گردید، بایستی مفاهیم و امرها مختلفی را بدانید.
با Objective-C نمی توانید به اندازه لهجه های دیگر فعالیت متعددی جاری ساختن دهید. هنگام به کارگیری از این گویش، آیتم های متعددی برای توسعه و گسترش دهندگان نیست، براین اساس در شرایطی‌که می‌خواهید ایده نرم‌افزار شما غالب باشد، می بایست به اندازه کافی برای گویش نرم‌افزار نویسی Objective-C معمولی باشد.
بعضی می‌گویند که به اندازه گویش های دیگر کارآمد وجود ندارد. مثلا، جاوا به جهت طریق مدیر اختصاص خاطر کارآمدتر میباشد.

4. گویش اپ نویسی C++
C++ یکی لهجه اپلیکیشن نویسی پیاده سازی نرم افزار در دنیا میباشد.
این زبانی میباشد که بوسیله اکثری از بسط دهندگان بازی و مهندسان نرم‌افزار به کار گیری می گردد.
همینطور برای مبتدیان نیز خوب میباشد، چون دارنده قابلیت و امکان های شی گرا میباشد که یادگیری آن را آسوده خیس می نماید.

مزایا لهجه نرم‌افزار نویسی C++

C++ یک لهجه نرم‌افزار نویسی همگی منظوره میباشد که بیش تر از 40 سال میباشد که وجود دارااست. هنوز هم به وسیله علم آموزان برای یادگیری اپ نویسی به کارگیری می‌گردد و یک کدام از دوستداشتنی ترین گویش ها در بین بسط دهندگان برنامه ماهر است.
C++ دارنده خصوصیت های قدرتمندی میباشد که به شما قابلیت می‌دهد باگ ها را تخت گاز پیدا نمائید و کدهایی با کوشش بالا ساخت و ساز نمایید. اکثر اوقات در مواقعی که سرعت ضروری میباشد مانند بازی های ویدیویی یا این که سیستم دست اندرکاران به کارگیری میگردد. یک خصوصیت، const، به شما قابلیت و امکان می‌دهد مقادیر تغییرناپذیر را در طی تمجید به مکان وقتی که برای نخسین بار به کار گیری میگردند، تعریف و تمجید نمائید.
مزیت دیگر C++ این میباشد که هم از اپلیکیشن نویسی شی گرا و هم از مدل های اپ نویسی روش ای امان می نماید که منجر می‌گردد بسته به نیاز شما فی مابین آن ها جابجا گردید. C++ همینطور تامین بهتری از اسمبلی داخل خطی نسبت به گویش های دیگر مانند جاوا یا این که Objective-C ارائه می‌دهد.

معایب گویش نرم‌افزار نویسی C++

C++ یک گویش نرم افزار نویسی شی گرا میباشد که در سال 1980 توسعه و گسترش یافت. مزایای متعددی دارااست، البته معایبی نیز داراست.
C++ نکات مثبتی مانند بضاعت و توان ساخت‌و‌ساز کد امن خیس و انواع زدایی سریع مشکلات دارااست. با این هم اکنون، کشف کردن نرم‌افزار نویسانی که‌این لهجه را می‌دانند طاقت فرسا میباشد و نسبت به بقیه گویش ها کاربرپسندتر میباشد.
ضمن این، تمامی مرورگرهای اینترنت از C++ حمایت نمیکنند، که به کارگیری از این لهجه را برای برنامه نویس ها برای نرم افزار های اینترنت طاقت فرسا می نماید.
همینطور شایان بیان میباشد که C++ نمی‌تواند روی دستگاه‌هایی با حافظه موقت سیستم تحت (خاطر دسترسی تصادفی) انجام خواهد شد. فقط مزیت این فعالیت این میباشد که در حالتی‌که نرم افزار روی این دستگاه ها فعالیت نماید بسیار سریعتر خواهد بود!

5. گویش اپلیکیشن نویسی C#
سی شارپ و پایتون دو مورد دوستداشتنی فی مابین گویش اپلیکیشن نویسی پیاده سازی نرم افزار می‌باشند، ولی به اندازه لهجه های دیگر رایج نیستند. در شرایطی‌که میخواهید یک گویش تازه حافظه بگیرید و به پند نیاز دارید، این دو شایسته ترین راندمان سپرده گذاری در حین را به شما میدهند.
در صورتی یک بسط‌دهنده نرم افزار می باشید که در ادامه معضل جدیدی می‌باشید، سی شارپ یک گزینش بهتر میباشد. این یک کدام از مرسوم ترین لهجه های اپ نویسی در عالم میباشد و مایکروسافت از آن به کارگیری می نماید. میتوانید از سی شارپ برای تایپ کردن اپ‌ها برای همگی دستگاه‌های ویندوز و همینطور برای نرم افزار‌های Windows Phone و Xbox One به کار گیری نمائید.
پایتون یکی بخش اعظمی از لهجه های نرم افزار نویسی دوستداشتنی میباشد که بوسیله بسط دهندگان نرم افزار استعمال می گردد. همینطور با پیش بینی امکان استعمال پیاده سازی شد‌ه‌است و بوسیله یک مقر بلندمرتبه استفاده کننده امان می‌شود. میتوانید از آن برای گسترش اپلیکیشن‌ها و بازی‌های چندین پلتفرمی در دستگاه‌های iOS و Android به کارگیری فرمایید. همینطور به اندازه کافی توانمند میباشد که در نرم افزار های کاربردی اینترنت، پروژه های یادگیری ماشین، اشتباهات دانش داده و رابط های طاقت فرسا افزاری آیتم استعمال قرار گیرد – در اصلً هر چیزی که می‌خواهید!

مزایای گویش نرم افزار نویسی c#

درصورتی که به‌دنبال زبانی می باشید که یادگیری آن سهل باشد، نحوی کارآمد داشته باشد و متن گشوده باشد، لهجه نرم‌افزار نویسی سی شارپ می‌تواند گزینش خیر باشد.
سی شارپ یک لهجه نرم افزار نویسی شی گرا همگی منظوره میباشد که به وسیله مایکروسافت ساخت و ساز گردیده و برای ایجاد کرد اشکال نرم افزار های گوناگون پیاده سازی گردیده‌است. این گویش در سال 2000 تحت عنوان جانشین گویش دیگر مایکروسافت به اسم C++ منتشر شد.
خصوصیت های سی شارپ عبارتند از:
قابلیت و امکان های توانا اپ نویسی شی گرا
امان از چند گویش
هواخواهی از کتابخانه های کد مندرج به لهجه های دیگر، مانند C++ و Visual Basic .NET
پناه از یکسری وظیفه ای و یک سری حرفه ای
تیم آشغال

معایب لهجه اپلیکیشن نویسی c#
لهجه سی شارپ یک لهجه نرم‌افزار نویسی شی گرا میباشد که به وسیله مایکروسافت پیشرفته میباشد. فعلا یکی‌از دوستداشتنی ترین گویش هایی میباشد که از گسترش نرم‌افزار برای ویندوز، اندروید، iOS و بخش اعظمی از دستگاه های دیگر مدد می نماید.
سی شارپ همانندی های متعددی به جاوا در نحو و ساختار داراست. با این حالا، جنبه های مخصوص خویش را داراست.
یکی‌از نکات منفی این گویش اپ نویسی این میباشد که فاقد جامعه بزرگی از توسعه و گسترش دهندگان و اپ نویسانی میباشد که می‌توانند به بهبود کد یا این که ارائه جانبداری یاری نمایند. این بدان مضمون‌ میباشد که در شرایطی که پیرو داده ها بیشتر در باب روش به کارگیری از این گویش میباشید، به اندازه یک لهجه دیگر مانند جاوا، داده ها در دسترس را پیدا نخواهید کرد.
 

  • ۰۳/۰۴/۲۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی