مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

لهجه اپ نویسی کاتلین یک لهجه نرم افزار نویسی تماماً کاربردی ، open-source و آزاد میباشد که در بالا برای ماشین مجازی جاوا ( JVM ) و اندروید پیاده سازی گردیده‌است و خصوصیت های نرم‌افزار نویسی شی گرا و کاربردی را با هم مخلوط می نماید. این اپلیکیشن بر امکان همیاری ، ایمنی ، طراحی اپلیکیشن در مشهد وضوح و هواخواهی ابزار متمرکز گردیده است.از کاتلین می قدرت برای هر نوع پیشرفت بهره مند شد ، اعم از اینترنت سرور ، اینترنت سمت مشتری (client) و اندروید.با استعمال از Kotlin / Native ، تامین از سیستم ادله های دیگر مانند سیستم های embedded system ، macOS و iOS در دسترس میباشد.

در 17 مه 2017 ، گوگل دفاع سکو یک خویش از کاتلین را اظهار کرد ، به‌این معنا که کاتلین به گویش قانونی پیشرفت اپلیکیشن اندروید تبدیل شد.از آن مجال ، جت برینرز اثبات کرد که می قدرت از Kotlin برای تایپ کردن اپلیکیشن های iOS نیز با توفیق بهره مند شد ، نرم‌افزار قانونی KotlinConf 2017 تماماً در کاتلین ساخته شد و از iOS ، Android و همینطور بیشتر مرورگرها از روش اپ اینترنت خویش امان میکرد.با جانبداری روزافزون از هر دو سیستم برهان اساسی موبایل ، کاتلین به محبوبیت بیشتری دست پیدا می نماید و به حیث میرسد آتی آن صرفا به اندروید محصور نمی‌شود.

 

مقایسه گویش اپلیکیشن نویسی کاتلین با جاوا
درمقایسه کاتلین با جاوا در حالی که قواعد گویش با جاوا سازگار وجود ندارد ، که معمولاً برای توسعه و گسترش اپلیکیشن ها برای سیستم ادله اندروید به کار گیری می‌گردد ، کاتلین قادر است با کد جاوا همیاری نماید. به عبارت دیگر ، کدی که در کاتلین مندرج میباشد با جاوا طبیعتا عمل می نماید.

کاتلین از استنباط تهاجمی برای گزینش گونه های مقادیر و کلمه ها استعمال می نماید.لهجه کاتلین علیرغم اینکه در سال 2011 معرفی شد ، فورا بعداز اعلام پشتیبانی قانونی تحت عنوان لهجه پیشرفت رتبه یک آندروید ، آیتم دقت جامعه جهانی قرار گرفت.صادقانه بیان کنم ، موسسات پیشرو فناوری مانند Atlassian ، Uber یا این که Pinterest مدتها پیش از هواخواهی قانونی کاتلین برای گسترش نرم‌افزار های اندروید به کار گیری از آن را استارت کرده بودند.

 

کاتلین یک گویش امروزی و قادر میباشد که دارنده بخش اعظمی از خصوصیت های موثر میباشد. بسیار رسا و خلاصه خیس از جاوا میباشد.در حالی که جاوا آوازه خویش را تحت عنوان یک فناوری کار کشته و قابل پشت گرمی به دست آورده میباشد ، فاقد اکثری از خصوصیات میباشد و به‌تدریج منسوخ میشود و کاتلین را تحت عنوان یک کاندیدای بهتر برای جایگزینی آن معرفی می نماید.

کاتلین از دید نظرها و هدف ها بسیار مشابه به Apple’s Swift میباشد. تشابه های فی مابین این دو لهجه به بسط دهندگان اندروید و iOS یاری می نماید تا به راحتی فی مابین توسعه و گسترش برای هر سیستم استدلال جابجا شوند.

 

هنگامی سخن از مزایای تماماً فنی میگردد ، کاتلین هواخواهی مرتبه یک از اپلیکیشن نویسی کاربردی را ارائه میدهد ، حتی در‌حالتی که عمدتا شی گرا باشد ، از هر دو پارادایم بیشترین سود را میبرد و تجهیزات نو اپ نویسی را  ارائه می‌دهد.به غیر از اندروید واخیراً نیز iOS ، کاتلین برای توسعه و گسترش JVM نیز خوب میباشد که ساخت اپ های دسک تاپ ، اینترنت و دکمه سرور را با به کار گیری از چارچوب های جاوا ساکن مانند Spring ، Vaadin ، Spark ، Hadoop و غیره تسهیل می نماید.ضمن این ، شما میتوانید با به کارگیری از کامپایلر Kotlin to JavaScript ،اپلیکیشن های با هیبت اثبات را تایپ نمایید. در سود می‌توانید اپ های Node.js را با به کار گیری ازکاتلین تولید نمایید. یادگیری کاتلین ابزاری جهانی را در دست شما قرار میدهد که حاذق خواهید بود از آن برای گونه های پیشرفت به کارگیری فرمایید.همینطور قابل ذکر میباشد که کاتلین هنوز زیر توسعه و گسترش بیشتری جای‌دارد ، به این ترتیب می اقتدار انتظار داشت که با سپری شد فرصت بهبود یابد.

 

سازندگان گویش در درحال حاضر تست با Kotlin / Native میباشند که کد کاتلین را در باینریهای مستقر کامپایل می نماید. این به ما قابلیت و امکان می‌دهد اپلیکیشن هایی را برای لینوکس ، ویندوز یا این که macOS بسط دهیم.ولی موردها بیشتری وجود داراست، مجموعه جت برینز(JetBrains) در هم اکنون شغل بر روی Kotlin Multiplatform میباشد. این خبر دارای هیجان میباشد چون به لطف این فناوری میتوانیم تا اپلیکیشن های یک سری پلتفرمی را با مقر کد مشترک برای مثال نرم‌افزار های Android و iOS توسعه و گسترش دهیم.همان طور که مشاهده می‌کنید ، بعدی برای شرکت ها بسط دهنده کاتلین حقیقتاً براق به حیث می‌رسد.
 

  • ۰۳/۰۴/۲۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی