مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


در ماه ژوئیه سال 2005 گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. کمپانی خرد اندروید که به وسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت شالوده‌گذاری گردیده بود، در مسئله ساخت‌و‌ساز نرم افزار و نرم‌افزار‌های کاربردی برای تلفن همراه عمل می کرد. اندی روبین رئیس ارشد طراحی اپلیکیشن در مشهد اجرایی این مجموعه بعداز پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌رده رئیس مهندسی این مجموعه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.


در واقع می‌اقتدار روبین را شالوده‌گذار اندروید دانست. چرا‌که او خلال اینکه ایده ساخت اندروید را در کمپانی خرد خویش رشد بخشید، در سمت مدیریت این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم ادله اندروید را با اسم کمپانی خرد گذشته خویش روانه بازار کند.

دسته اندروید به رهبری روبین شغل خویش را برای ساخت پلتفرم تلفن همراه بر پایه ی کرنل لینوکس شروع کردند. درز اخباری از شغل‌های این گروه به فارغ گوگل، باعث بروز شایعاتی بر پایه ی گرایش گوگل به ساخت و ساز موبایل در اواخر سال 2006 شوید. این شایعات هنگامی بیشتر قوت گرفت که در سپتامبر 2007 نشریه اینفورمیشن و یک در گزارشی خبر از تصویب یکسری حق امتیاز و ابتکار در حوزه گوشی به وسیله گوگل بخشید.

این سیستم برهان بر طبق هسته سیستم دلیل لینوکس پیشرفته میباشد. در واقع مدیر و سئو یاد، رابطه با hardware و خدمت های سیستم، امنیت، رئیس پردازش ها و رئیس منابع دستگاه تلفن همراه را هسته لینوکس جاری ساختن میدهد و اندروید صرفا لایه ایست که رابطه در میان استفاده کننده و سیستم ادله را برقرار می نماید. این لایه قابل انعطاف افزاری به وسیله جاوا طراحی گردیده‌است و به همین انگیزه توانا به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همچون لینوکس اوپن سورس خواهد بود و بسط دهندگان بیشماری بر روی آن شغل می نمایند.

Android به لهجه معمولی سیستم عاملی میباشد برای دستگاه های گوشی و تلفن همراه های هوشمند که به وسیله بیش تر از 30 شرکت پر اسم و رسم حفاظت می‌شود. اندروید اوپن سورس میباشد و پیشرفت دهندگان می‌توانند با به کار گیری از Android SDK گونه های نرم افزار اندروید را برای این سیستم ادله بنویسند. در واقع اندروید بستری را مهیا می نماید تا برنامه نویس ها نرم افزار اندروید بتوانند هرچه سریعتر و خوب نرم‌افزار هایی بسازند که از آحاد خصوصیت های یک تلفن همراه هوشمند استعمال نماید. اندروید به معنای حقیقی و واقعی “ گشوده” (Open) میباشد، یعنی اپ نویس می‌تواند از کل توان یک گوشی استعمال نماید. اندروید قابلیت و امکان به کار گیری از توابع داخلی موبایل گوشی همانند شماره گیری، پست کردن SMS یا این که به کارگیری از دوربین موبایل را به برنامه نویس ها می‌دهد تا بتوانند نرم افزار اندروید قادر و کاربردی برای یوزرها بسازند.

نرم افزار اندروید چیست؟
نرم افزار اندروید یا این که به عبارتی اپلیکیشن تلفن همراه اندروید ابزاری میباشد که بوسیله آن مخاطب می‌تواند عمل های ما یحتاج خویش را بسته به کاربری این نرم افزار اجرا دهد.


برای دانلود نرم افزار گوشی بسته به بستر آن دکان هایی وجود داراست که شما می‌توانید این ابزارها را از این دکان ها دانلود کنید. برای دانلود نرم افزار اندروید شما می‌توانید از روش دکان نرم افزار اندروید گوگل یا این که اصطلاحا Play Store مبادرت به دانلود این قابل انعطاف افزارهای اندروید کنید. این نرم افزار های اندروید ممکن میباشد بسته به حیث تولید کننده به طور بدون‌پول و یا این که به طور مبلغی ارائه شوند. یکی‌از دیگر از جای هایی که می‌توانید در آن مبادرت به دانلود نرم افزار اندروید فرمایید \"نرم افزار اندروید بازار\" میباشد. این نرم افزار اندروید اهل ایران بوده و از لهجه فارسی دفاع می نماید و از آن‌جا که در Play Store ممکن میباشد تمامی ابزارهای اهل ایران و فارسی جانور نباشند شما می توانید از روش این نرم‌افزار به دانلود نرم افزار های اندروید متعدد و مختلف در هر قضیه ای که نیاز دارید بپردازید. مثلا در بازار، قابلیت و امکان دانلود نرم افزار اندروید به عنوان مثال نرم افزار اندروید خزانه ها، نرم افزار اندروید وقت ها فقهی، نرم افزار اندروید بورس، نرم افزار اندروید پزشکی، نرم افزار اندروید روز‌نگار خورشیدی، نرم افزار اندروید تلگرام و وایبر و واتساپ، نرم افزار اندروید اینستاگرام و غیره وجود داراست. حتی در‌صورتی‌که که شما بخواهید اطلاعاتی را از شهر خودتان در دسترس داشته باشید ممکن میباشد بتوانید در نرم افزار اندروید بازار به دانلود آنان مبادرت فرمائید. از جمله از موردها پیاده سازی نرم افزار گوشی در مشهد قابل انعطاف افزارهایی در بازار وجود داراست که میتوانید از روش این برگه اطلاعاتی در خصوص آنان استخراج فرمایید، البته در صورتیکه بخواهیم در بعضی از پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه مشهد را اسم ببریم می شود به نرم افزار اندروید نقشه هم پا مشهد، نرم افزار تلفن همراه مشهد گردی، نرم افزار اندروید نقشه آفلاین مشهد، نرم افزار تلفن همراه مشهد اتفاق افتاد، نرم افزار اندروید شهرنمای مشهد، نرم افزار اندروید اتوبوس های مشهد، نرم افزار گوشی مشهد آهن و همینطور نرم افزار اندروید مشهد پزشک معالج اشاره نمود.
 

  • ۰۳/۰۴/۳۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی