مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


گر میخواهید بدانید نرم افزار چیست و با اشکال،مزایا و کاربردهای نرم افزار اندروید و نرم افزار iOS آشنا گردید پس این مقاله را از دست ندهید. طراحی اپلیکیشن در مشهد شاید امروزه کمتر کسی را بتوان یافت که یک تلفن همراه یار داشته باشد البته واژه نرم افزار یا این که اَپ به گوشش نخورده باشد. معمولا در موبایل تلفن همراه هرمورد از ما ده‌ ها نرم افزار وجود دارااست که هرمورد نیازهای خاصی را برای ما رفع می نمایند. ولی آیا حقیقتا میدانید که نرم افزار چیست و گونه های آن کدام میباشد و چه مزایا و کاربردهایی داراست؟ با ما یار باشید تا با جواب این سوالهای پی ببرید.

نرم افزار چیست ؟
نرم افزار (application) یا این که آن طور که به صورت روزانه به عمل میبریم اَپ (app) نوعی اپلیکیشن میباشد که قادر است بر روی رایانه، تبلت، تلفن همراه هوشمند یا این که بقیه دستگاه های الکترونیکی نصب و جاری ساختن خواهد شد. به نرم افزار ها «نرم افزار کاربردی» یا این که «نرم‌افزار کاربردی» هم گفته می گردد.

شاید در واکنش نخستین با این پرسش که نرم افزار چیست به‌این اندیشه کرده باشید که آن هم قابل انعطاف افزاری مثل بقیه قابل انعطاف افزارها میباشد ولی این طور وجود ندارد. نرم افزار با قابل انعطاف افزارهایی مثل نرم‌افزار سیستم برهان کامپیوترها و لهجه های نرم افزار نویسی از قبیل html یا این که php مختلف میباشد.

مراد از نرم افزار به عبارتی اَپ هایی میباشد که معمولا در موبایل یا این که در کامپیوتر به کار گیری می‌گردد. نرم افزار اکثر زمان ها برای عملکردهای خاص و محصور ساخته میشوند.

سوپر نرم افزار چیست
گفتیم که نرم افزار ها کاربرد محدودی دارا هستند. در شرایطی‌که نرم افزار ها کاربردهای چندگانه داشته باشند و توانا به ارائه طیفی از سرویس ها باشند به آنان سوپر نرم افزار یا این که سوپر برنامه گفته میگردد.

مثل اسنپ در صدر تنها یک نرم افزار ساده بود و سرویس ها دسترسی به ماشین کرایه ای برای سفرهای باطن شهری ارائه می بخشید. البته به گذر زمان خدماتش را توسعه بخشید و حال اشکال سرویس ها مشتمل بر درخواست خودرو، موتور، وانت، توصیه خوراک، رزرو هتل و اقامت گاه های ارزان، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس را هم ارائه می نماید. پس اسنپ حال یک سوپر نرم افزار به حساب می‌آید.

کاربرد و مزایای نرم افزار چیست
اپلیکیش ها تحت عنوان اپلیکیشن کاربردی کار کشته به اعمال طیف وسیعی از عملیات میباشند. بعضی از این موردها عبارتند از:

مدیر اطلاعات و داده ها
رئیس اوراق (سیستم های تبادل سندها)
پیشرفت تصویری و ویدیویی
پست الکترونیک، پیام رسان ، چت صوتی و تصویری و همیاری
حسابداری، کارها مالی و مدیر حقوق
رئیس منابع سیستم های ERP و CRM
رئیس منابع انسانی مانند استخدام، ترکیب یا این که تفکیک نیروی انسانی
رئیس پروژه
رئیس فرایند تجارت
نرم‌افزار آموزشی و سیستم های فراگیری الکترونیکی (LMS)
اپ کاربردی بهداشت و معالجه
بدین ترتیب نرم افزار ها امور را برای یوزرها تلفن همراه های هوشمند و کامپیوترها ریلکس کرده اند. کاربرد نرم افزار کلان میباشد و به طور تقریب برای آحاد نیازهای شما از خرید اشکال کالاها، اگاهی از حالت آب و هوا، منش ها، گونه های خبرها، تماشای زنده نرم‌افزار ها، تبادل پیام، تشکیل تیم ها و شبکه‌های‌مردمی و … اپلیکیشنی وجود داراست.
 

  • ۰۳/۰۴/۳۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی