مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


آمارها آرم می‌دهد که دستگاه های موبایل اینک بر روش اعمال امور در وب موفق میباشند، به این ترتیب حضور موبایلی امروزه طراحی اپلیکیشن در مشهد ضروری میباشد. البته فقط داشتن یک ورژن موبایل از یک وبسایت دیگر کفاف نمی دهد و عموم به صورت فزاینده ای از اپلیکیشن های گوشی بر روی وبسایت ها استعمال می نمایند. براین اساس در حال حاضر وقت آن میباشد که به صورت دور از شوخی درپی ساخت‌و‌ساز یک اپ Android و یا این که iOS برای وبسایت خویش باشد. یکی‌از بی آلایش ترین رویکرد ها به کار گیری از نرم افزار ساز بدون‌پول وردپرس میباشد که به‌دنبال به معرفی شایسته ترین آنان خوا هیم پرداخت.

تفاوت دربین نرم افزار و وبسایت واکنشگرا چیست؟
در اصلً سایت های موبایل ورژن هایی از سایت رومیزی شما می‌باشند که برای به کار گیری در صفحه ها کوچکتر و طرز های ورودی لمسی دستگاه های گوشی مانند تبلت یا این که تلفن باصرفه گردیده اند. دسترسی به آنها از روش یک مرورگر اینترنت، صحیح مانند یک دستگاه رومیزی میباشد و نیاز به اتصال بی واسطه به وب داراست.

از سوی دیگر نرم‌افزار های موبایل میتوانند به شما دسترسی به اطلاعات و محتوای شبیه جان دار در تارنما مربوطه را بدهند. البته جایی که آن ها برتری دارا‌هستند این میباشد که میتوانند عملکردهای بیشتری را حتی‌د‌ر شکل عدم اتصال به وب ارائه دهند. یک نمونه عالی Google Maps میباشد، جایی که تارنما به طور کاملً به اتصال وب متعلق میباشد، در حالی که نرم افزار گوشی به شما قابلیت و امکان میدهد نقشه ها را برای مشاهده آفلاین، ذخیره موردها دلخواه و موردها دیگر بارگیری نمایید.

آیا بایستی وبسایت وردپرس خویش را به نرم افزار تبدیل کنم؟
داشتن یک نرم افزار و اپلیکیشن گوشی ضروری وجود ندارد، البته به جهت مزایای قابل توجهی که به وسیله اپلیکیشن ها ارائه میشود، محبوبیت و استعمال از آن‌ها به صورت پیوسته در درحال حاضر ارتقا میباشد.

مزایای استعمال از نرم افزار ساز بدون‌پول وردپرس
یوزرها می‌توانند بخش اعظمی از عملکردهای نرم افزار را استعمال کرده و در وضعیت آفلاین به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
نرم افزار ها سریعتر از وبسایت ها می‌باشند.
تجهیزات فردی سازی بیشتر.
قابلیت و امکان پوش نوتیفیکیشن و هشدارها به راحتی از روش اپلیکیشن و خیر از روش آدرس اینترنتی.
قابلیت و امکان ارائه امکان های خاص دستگاه موبایل.
حضور خوب مارک، به ویژه با اعتنا به اینکه نشان نرم‌افزار در ورقه اساسی دستگاه گوشی استفاده کننده شما تمامی جا حضور خواهد داشت.
تولید یک نرم افزار از وب سایت وردپرس بوسیله نرم افزار ساز مجانی وردپرس به شیوه شگفت آوری بی آلایش میباشد و به‌دنبال به معرفی چند تا از شایسته ترین پلاگین های مو جود خوا هیم پرداخت.

AppMySite
AppMySite ساخت و ساز و پیاده سازی نرم افزار اندروید و ios از یک وب سایت وردپرس را در چهار مرحله بسیار سهل وآسان می نماید. آغاز برای یک اکانت نام نویسی میکنید و آن گاه ظواهر اپلیکیشن را فردی سازی می‌کنید. زمانی که از ظواهر آن راضی می باشید، اپلیکیشن را از روش پلاگین به تارنما خویش متصل می‌کنید، بعد از آن میتوانید آن را بارگیری کرده و به Google Play و Apple App Store ارسال نمایید.

خصوصیت های کلیدی AppMySite عبارتند از:
طیف کلان ای از مورد های سفارشی سازی نرم افزار به عنوان مثال کاغذ اساسی
وارد کردن اتوماتیک منوهای وبسایت
گوشه و کنار اکران اینترنت بسیار با صرفه گردیده
پیش اکران نرم افزار با به کارگیری از مشابه سازهای اندروید و iOS
خصوصیت آزمایشی برای تست زنده اپ بر روی تلفن هوشمند
افزودن صفحه ها CMS نامحدود
طیف کلان ای از پلاگین ها
فیلترهای هوشمند و آیتم های سازمان دهی
مقر علم و مستندات جامع
هم‌زمان سازی به طور همزمان با وبسایت شما
مشابه سازی مجال حقیقی وواقعی
تامین از درگاه های متعدد پرداخت
ترکیب رسانه های اجتماعی
دستکاری نامحدود اپلیکیشن
مخلوط WooCommerce، برای مثال سبد خرید و پرداخت
AppMySite یک پلاگین دوستداشتنی برای تبدیل وب سایت وردپرس شما به یک اپ میباشد و دارنده بیش تر از 7000 بارگیری در هم اکنون جاری ساختن و معدل امتیاز استفاده کننده 4.6/5.0 ستاره.
 

  • ۰۳/۰۵/۰۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی