مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در حالتی‌که صاحب و مالک استخراج و کاری می‌باشید یا این که قصد راه‌اندازی استخراج و کاری را دارید و می‌خواهید فروش سرویس ها و تولید ها خویش را ارتقا دهید می بایست به اندیشه شناخت با گونه های پیاده سازی نرم افزار باشید. چرا‌که نرم افزار پروسه خرید و رابطه با مشتری طراحی اپلیکیشن در مشهد را آسوده خیس می نماید. پیاده سازی نرم افزار گوشی در واقع روند ایجاد و طرح ریزی های گوشی است که قابل انجام بر روی پلتفرم های متفاوت تلفن همراه باشند. خواسته از پلت هیبت تلفن همراه، سیستم دلیل تلفن همراه هست مثلا سیستم برهان گوشی اپل IOS است و پلتفرم گوشی گوگل، اندروید میباشد. درین نوشته‌ی علمی ما برای شما گونه های پیاده سازی نرم افزار را به شما معرفی خوا‌هیم کرد.

معرفی گونه های پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه
نرم افزار به شما یاری می نماید مزیت های رقابتی خویش را ارتقا دهید و از رقبای خویش متمایز گردید. فروش خویش را ۲۴ ساعته نمائید و مخارج تبلیغاتی خویش را کاهش دهید. به راحتی می‌توانید با ارسال نوتیفیکیشن، مشتریان خویش را از جدیدترین محصول ها و سرویس ها باخبر فرمایید. هرمورد از گونه های پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه دارنده مزایا و معایبی می‌باشند. طراح نرم افزار بسته به نوع عمل و تجارت شما مکلف میباشد سازگارترین نوع را گزینش نماید.

نرم افزار نیتیو (Native Apps) یا این که همان نرم افزار های ساکن
این مجموعه از نرم افزار ها به طور ماهر اپ نویسی میشوند و اکثر نرم افزار های گوشی برنده و دارای شهرت از این نوع نرم‌افزار نویسی سود کرده اند. نرم افزار هایی از قبیل: اسنپ ، تپسی، دیجی مال و …  .

اپ موبایل مستقر یک برنامه میباشد که در یک گویش اپلیکیشن نویسی خاص مانند Objective C برای iOS و Java برای سیستم ادله های اندروید کد نویسی گردیده‌است. اپ ساکن برای به کار گیری در یک پلت هیبت یا این که دستگاه خاص پیاده سازی گردیده است. این نرم‌افزار های مستقر گوشی، کوشش سریع و قابلیت و امکان اعتقادوباور بالا را ارائه میدهند. آن‌ها همینطور به دستگاه های متفاوت تلفن مانند دوربین و محل کار نشانی دسترسی دارا‌هستند. همینطور، یوزرها میتوانند از بعضی اپ ها سوای اتصال به وب استعمال نمایند. با این اکنون، این نوع اپ برای پیشرفت مستلزم هزینه میباشد، چون مختص یک سیستم برهان پیاده سازی میگردد، و کمپانی را ناچار می نماید تا ورژن های تکراری را که در سیستم ادله های دیگر شغل می نمایند، بسازد. اکثر بازی های ویدئویی اپلیکیشن های ساکن تلفن همراه می‌باشند. یک نرم افزار مستقر صرفا میتواند روی یک نوع سیستم دلیل موبایل انجام گردد: iOS، Android، Blackberry، Symbian، Windows Phone، WebOS، و… . در‌حالتی که می‌خواهید تجارب اپ خویش را برای یوزرها Android یا این که Blackberry نیز در دسترس یوزرها قرار دهید، نیاز به بسط و مراقبت یک ورژن غیر وابسته از اپلیکیشن دارید.

 

نقاط مثبت نرم افزار‌های مستقر یا این که نیتیو:
با دقت به اینکه پیاده سازی منحصربه‌فرد برای یک سیستم استدلال ساکن شکل می گیرد، سرعت و همت بسیار بالا را دارا خواهد بود.
رضایت‌مندی بالا یوزرها فیض پیاده سازی رابط و تجارب کاربری داهیانه میباشد چون با رابط کاربری سیستم برهان مطابقت مطلوبی دارااست.
دسترسی سریع و منفعت‌مندی از برنامه‌های مستقر از روش مخزن‌های مخصوص همانند گوگل پلی و نرم‌افزار استور قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.
گسترش نرم افزار بدین شیوه از نظر امنیتی و کاربری برتری های بسیار متعددی نسبت به بقیه طریق ها دارااست .
 

نقاط منفی نرم افزار‌های مستقر یا این که نیتیو:
از آن جایی که مخزن‌های نرم افزار آغاز ورژن آپدیت یک اپلیکیشن را پذیرش و آن‌گاه عرضه می‌کنند، اکثر اوقات مسافت به روزرسانی‌ها زمان بر‌خیس گردد.
عدم سازش با پلت هیبت های گوناگون نرم افزار های  ساکن ،   )Cross Platformچند سکویی) نیستند و برای داشتن اپلیکیشن روی پلت هیبت های متعدد نیاز به مجدد نویسی کدها برای پلت هیبت های متبوع میباشد.
هزینه توسعه و گسترش و ورود به سیستم استدلال‌های دیگر بالا بوده و توسعه آن‌ها مقرون به صرفه وجود ندارد.
برای به کار گیری مداوم از نرم‌افزار به دور و اطراف و منابع متعددی احتیاج خواهید داشت.
اینترنت نرم افزار (Web App)
اینترنت نرم افزار یا این که اپ پایین اینترنت،یک کدام از گونه های پیاده سازی نرم افزار میباشد که با به کارگیری از مرورگر اینترنت و از روش کانال های محلی یا این که وب آیتم به کار گیری قرار میگیرد. اصولا، اینترنت نرم افزار ها اپ هایی می‌باشند که صرفا از روش اینترنت قابل به کار گیری می باشند. بیشتر به کارایی و کارکرد اینترنت نرم افزار ها اعتنا میشود و محتوای آن‌ها چندان عنایت ندارد و معمولا لبریز محتوا نیستند. به صورت نمونه، خدمت جیمیل یک اینترنت نرم افزار دارای اسم و رسم میباشد. اینترنت نرم افزار ها قابلیت دسترسی به داده ها استخراج و امور را از هر مکانی و در هر وقتی از شبانه روز، برای یوزرها اینترنتی مهیا می نمایند. اینترنت نرم افزار بعداز تجزیه و بررسی و رسیدگی یک دسته و معلوم نمودن ظریف نقش ها، عملکردها، و… برای آن تیم پیاده سازی می‌گردد و قابل ارائه در کانال داخلی و وب است.

نقاط مثبت اینترنت نرم افزار‌ها:
با تمرکز بر اینکه برای مجموع سیستم ادله‌ها قابل دسترسی می باشند، پس هزینه بسط کمتری را به یاور خواهند داشت.
دسترسی از روش مرورگر، یوزرها را تخصیص گوشه و کنار و منابع به نرم افزار بی‌نیاز خواهد کرد. (فارغ از نیاز به منابع و دور و اطراف یاد)
در هر مجال و جای‌جای و صرفا با امداد مرورگر قابل دسترس می‌باشند.
نقاط منفی اینترنت نرم افزار‌ها:
سوای اتصال به وب قابل انجام نیستند و همت آفلاین نیست.
داده‌ها و خروجی در مرورگرها تفاوت دارااست. (تلاش متعلق به نوع مرورگر)
بازاریابی ضعیفی دارااست چون از روش مارکت ها نمی قدرت آن را پیشرفت اعطا کرد.
دارنده امنیت ضعیف است.

  • ۰۳/۰۵/۰۲
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی