مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


دگرگونی دیگر در دنیای پیاده سازی نرم افزار ها، فناوری چت‌ بات میباشد. این تکنولوژی منجر عالی شدن طراحی اپلیکیشن در مشهد تجربیات ی کاربری و گسترش و بهبود استخراج و امور می‌گردد. چت بات فناوری ای میباشد که با به کارگیری از آن پاسخگویی به سوال های یوزرها بسیار شل گردیده است. چت بات در دنیای نرم افزار ها کاربرد بسیار متعددی دارااست و امور با آن بسیار شل گردیده‌است.

بات ها، قابلیت و امکان های فراوانی دارا‌هستند و میتوانند مکان نرم افزار های مدرن را بگیرند؛ مثلا امروزه یک بات به تنهایی قادر است همه سوال های یوزرها در ارتباط با داده ها هواشناسی را جواب دهد. چت بات میتواند بخش اعظمی از امور را همچون یک دستیار اجرا دهد.

۱۲–لود به نحوه Lazy Loading

Lazy Loading نیز تکنولوژی دیگری میباشد که دنیای پیاده سازی نرم افزار را در گیر دگرگونی نموده است. با به کار گیری از فناوری Lazy Loading سرعت لود تصاویر در نرم افزار ها ارتقاء یافته میباشد.

تکنولوژی های تازه پیاده سازی نرم افزار

۱۳–نرم افزار های آنی

نرم افزار های آنی، نرم افزار هایی می‌باشند که سریعا روی تلفن همراه ایفا می‌شوند و نیازی به نصب آنان روی تلفن همراه وجود ندارد. به علاوه، وسعت چندانی را نیز در خاطر تلفن همراه اشغال نمی نماید.

۱۴–بلاک چین(Block chain)

با به کارگیری از فناوری بلاک چین کل معاملات و تراکنش های یک کمپانی، تصویب می‌گردد و نمی اقتدار رکوردهای ذخیره گردیده را تغییر‌و تحول اعطا کرد. با این عمل هکرها نمی توانند به اطلاعات دسترسی پیدا نمایند.
 

  • ۰۳/۰۵/۰۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی