مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


گردهمایی بیست و نهم : اضافه کردن Cloud Backend به نرم‌افزار iOS با به کار گیری از Parse – نصیب دوم این نوشته‌ی‌علمی ، قسمت دوم از یادگرفتن Cloud Backend میباشد. در قسمت نخستین از این محرمانه آموزشی ، پیشگفتار ای در زمینه ی سرویس ها (Backend BaaS) ارائه نمودیم و اپلیکیشن Recipe را برای استعمال از این نوع سرویس ها ، تغییر‌و تحول دادیم. به طراحی اپلیکیشن در مشهد مکان ذخیره سازی امر پخت ها به طور محلی و در باطن نرم افزار ، فرمان پخت ها را به Parse backend ، جابجایی دادیم. اکنون ، نرم‌افزار Recipe به Parse متصل میباشد و امر پخت ها ، از cloud دانلود می‌شوند.

در حالتی‌که قسمت اولیه از این خصوصی آموزشی را تحقیق کرده اید ، فعلا بایستی شعور اساس ای از Parse SDK را دستیابی کرده باشید. در نصیب نخستین ، شیوه بازیابی اشیا از Parse را فراگیری دادیم. در‌این قسمت ، طرز ذخیره سازی فرمان پخت های تازه در Parse backend را نماد خوا هیم اعطا کرد. ولی ، طرز حذف امر پخت از cloud را نیز خواهید آموخت.

ما فعالیت بر روی پروژه Xcode را که در قسمت نخستین ساخته ایم ، ادامه خوا هیم بخشید. از این رو ، در حالتی که پروژه و تمرین گرد هم آیی گذشته را ایفا نداده اید ، اکیداً پیشنهاد میشود که یادگرفتن نشست قبلی را رسیدگی کنید.

بیایید شغل را استارت کنیم.

 

آغاز عمل
پیش از این که وارد نصیب کدنویسی شویم ، بیایید به امکان های جدیدی که قرار میباشد ایفا کنیم ، نگاه سریعی بیاندازیم. پیش از اینً ، ما یک نرم‌افزار Recipe ساخته ایم که امر پخت ها را از Parse بازیابی کرده و آنان‌را با استعمال از کلاس PFQueryTableViewController ، اکران می‌دهد. در‌این قسمت ، ما دو امکان دیگر را به نرم افزار اضافه خوا‌هیم کرد که عبارتند از :

ساخت و ساز فرمان پخت نو و انبارکردن آن در cloud
حذف نمودن امر پخت جان دار از cloud

پیاده سازی رابط کاربری
در رابط کاربری اساسی برنامه ، تغییرات متعددی را جاری ساختن نکرده ایم. با این اکنون ، برای این که به استفاده کننده این قابلیت و امکان را آماده نماییم که بتواند امر پخت جدیدی را وارد کند ، یک view controller نو ، اضافه خوا هیم کرد. View controller نو با اسم “New Recipe” با ضربه زدن بر روی کلید “+” در رابط کاربری مهم ، فعال می‌گردد.  از روش کاغذ نو تولید گردیده ، استفاده کننده میتواند داده ها امر پخت را که دربرگیرنده اسم ، بازه زمانی مجال پخت ، مواد اول و تصویر فرمان پخت میباشد ، کامل کند.

از آن جایی که نمیخواهیم بر روی مسائل مرتبط با پیاده سازی تمرکز کنیم ، در اینجا ، طرز ایجاد کرد رابط کاربری را آرم نخواهیم بخشید. view controller نو ، یعنی  “New Recipe”  یک ذیل کلاس از UITableViewController میباشد و با استعمال از static table view ساخت می گردد. اما ، ما شما‌را تشویق می‌کنیم که رابط کاربری را خودتان بسازید ، البته ، برای صرفه جویی در طول ، می‌توانید پروژه را از اینجا download the Xcode project from here  دانلود کنید (آزمایش گردیده در Xcode 4.6.3). فولدر را از شرایط زیپ بیرون کرده و آن را گشوده کنید. سایر این فراگیری را به تشکیل داد تمپلت کد ، تخصیص خوا هیم بخشید.

پیش از ادامه شغل ، به خیال داشته باشید که application ID و client key را در پوشه RecipeBookAppDelegate.m ، به ID های Parse مربوط  به پروژه خویش ، تغییر‌و تحول دهید.
 

  • ۰۳/۰۵/۰۶
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی