مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

در‌این مقاله قصد داریم درباره مسیر یادگیری نرم‌افزار‌نویسی گوشی کلام کنیم. فعلا موبایل‌های هوشمند و نرم افزار‌های موبایلی تمام عالم را فراگرفته‌اند و کلیه عموم برای اکثری از مسائل روزانه خویش از تلفن همراه هوشمند و اپ‌های موبایلی استعمال می‌نمایند. نظرسنجی‌های شکل‌گرفته طراحی اپلیکیشن در مشهد نماد می دهد که اشخاص با موبایل‌های هوشمند بسیار عالی از مرورگرها رابطه برقرار می‌نمایند. اینک اندروید و IOS سیستم‌دلیل‌های دوست داستنی برای موبایل‌های هوشمند به شمار می آیند که اندروید دارنده مخاطبان بیشتری میباشد.

نرم‌افزار‌نویسی تلفن همراه

نکات مقدماتی درباره نرم‌افزار‌نویسی گوشی
به‌طورکلی اپ‌نویسی تلفن همراه را می‌اقتدار به دودسته اپلیکیشن‌نویسی نیتیو و کراس پلتفرم تقسیم‌بندی کرد. نرم افزار‌هایی که به‌شکل مستقر و انحصاری برای یک پلتفرم خاص ساخت‌و‌ساز می شوند را نرم افزار‌های نیتیو می‌نامند. در بنا شده در این طریق، یک نرم‌افزار‌نویس صرفا برای پلتفرم اندروید یا این که فقط برای پلتفرم IOS نرم افزار‌نویسی می‌نماید.

برای پلتفرم اندروید شما می توانید از گویش‌های کاتلین و جاوا استعمال فرمایید. تا سال‌های سال جاوا برای پیشرفت اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های اندرویدی به کار گیری میشد و هنوز جز گویش‌های پرقدرت و سریع به صورت کلی جهان به شمار می آید. این لهجه یک گویش شی گرا میباشد که کلاً جهان هوا داران متعددی دارااست و اکثری از شروع‌آپ‌های جهان به همین گویش در اندروید بسط داده گردیده‌اند که مثلا آن‌ها می‌‌اقتدار به تلگرام اشاره نمود. در سال 2018 کمپانی گوگل لهجه نرم‌افزار‌نویسی کاتلین را به‌تیتر گویش دوم نرم افزار‌نویسی برای اندروید معرفی کرد. کاتلین بسیار سریع و ایمن میباشد و یک گویش اپ‌نویسی شی گرا هست. با استعمال از این لهجه شما میتوانید کدهای خویش را به صورت خلاصه‌تری نسبت به جاوا بنویسید.

گوگل این گویش را برای بهبود گسترش نرم افزار‌های اندرویدی ارائه داده میباشد و زیرا گوگل از آن مدد می‌نماید عالی میباشد که پیشرفت‌دهندگان اندرویدی به ندرت به سمت این لهجه هجرت نمایند. سرپرست مجموعه تولید کننده این لهجه اپ‌نویسی میگوید: کاتلین یک لهجه قادر و شی گرا میباشد که قصد دارااست عالی از جاوا فعالیت کرده و به گسترش‌دهندگان جاوا اذن دهد تا به تدریج به‌این گویش مسافرت نمایند. پس در حالتی‌که قصد دارید نرم افزار‌نویسی نیتیو اندروید را بیاموزید و مسیر اپ‌نویسی اندروید را استارت فرمایید عالی میباشد که شغل خویش را با گویش کاتلین استارت نمایید.

ابزار گسترش نرم‌افزار اندروید

شایسته ترین ابزارهای بسط نرم‌افزار‌های اندرویدی
به دنبال کلام درباره مسیر یادگیری اپلیکیشن‌نویسی اندروید و ios اذن دهید تا با ابزارهایی که برای این شغل مورداستفاده قرار می گیرند نیز آشنا شویم. اندروید استودیو برای اپ‌نویسی اندروید ارائه گردیده‌است که شما می توانید در آن از گویش‌های جاوا و کاتلین به کارگیری نمایید. ولی بایستی بدانید که‌این ابزار از فلاتر نیز حفاظت می‌نماید که در پی درباره آن بیشتر حرف خوا‌هیم کرد.

  • ۰۳/۰۵/۰۷
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی