مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


شما یک نرم افزار خوب تولید کرده‌اید. به طور طبیعیً امیدوارید که مخاطبان شما نیز مانند شما آن را دوست داشته باشند یا این که دستکم استقبال از آن در حدی باشد که کسب درآمد داشته باشد! البته چه گونه توفیق را تعریف و تمجید می کنید و معیار بسط خویش را به سمت هدف ها آخری خویش می‌سنجید؟ چنانچه میخواهید برای توفیق نرم افزار خویش به سمت هدفی جنبش فرمائید، می بایست بتوانید هر لحظه واحد سنجش گسترش خویش را در مسیر وصال به اهدافتان اندازه بگیرید و هر فرصت ما یحتاج بود، مسیر خویش را بهبود ببخشید. شایسته ترین شیوه برای جاری ساختن این فعالیت، تعریف و تمجید KPI میباشد. درین نوشته‌ی علمی حافظه میگیریم KPI چیست و چه‌گونه می‌قدرت شایسته ترین KPI نرم افزار را تمجید کرد.


چرا ضروریست که KPI نرم افزار را تعریف‌و‌تمجید کنیم؟
شما در هر مرحله از فعالیت روی نرم افزار خویش، مورد نیاز دارید که به یاری ابزارهایی معیار توفیق طراحی اپلیکیشن در مشهد و بسط خویش را بسنجید. از وقتی که شما یک MVP (کمینه جنس پذیرفتنی) دارید، مایحتاج میباشد داده‌ها را توده‌آوری و تجزیه و ارزیابی فرمائید. در‌این مرحله داشتن KPI به شما امداد می‌نماید که هزینه‌های خویش را به صرفه‌خیس نمایید و از اتلاف هزینه‌ها خودداری فرمایید. این تجزیه و استدلال‌ها به شما یاری می‌نماید دیدگاه صحیحی از مسیری که می روید داشته باشید و معدود‌خیس به بیراهه بروید.

با اعتنا بدین مفاد، ضروریست قبل از آغاز گسترش جنس و یا این که آغاز کمپین‌های بازاریابی و فروش، KPI نرم افزار خویش را مشخص و معلوم نمائید. همینطور این شغل نگرش چندجانبه‌ای نسبت به مسائل به شما میدهد. فرض نمایید واحد سنجش فروش شما طی سه ماه پیشین به اندازه‌ای که انتظار داشته‌اید نبوده میباشد. به امداد تعریف‌و‌تمجید KPI میتوانید متوجه گردید که اختلال در کدام نصیب از فعالیت بوده میباشد و پروسه بهبود را عملی فرمائید.

آغاز تبلیغات
اصولا تعریف‌و‌تمجید KPI هم یک روءیت کرد قبل‌نگر به شما میدهد که متوجه گردید مسیری که آمده‌اید چقدر باصرفه بوده، اشتباهات چه بوده و چطور می‌قدرت مسیر را باصرفه‌خیس کرد و هم دیدی آتی‌نگر به شما میدهد که مخاطرات احتمالی پیش‌رو چیست و چطور می‌قدرت سعی بهتری در بعدی داشت.

در‌حالتی که هنوز نمی‌دانید KPI چیست، این نوشته‌ی‌علمی را بخوانید.

چطور برای یک نرم افزار KPI انتخاب کنیم؟
برای پرداختن به‌این مورد ما یحتاج میباشد آغاز بدانید که یک سری تیم KPI نرم افزار وجود دارااست و کدام‌یک از آنان مربوط به نیاز نرم افزار شماست.

KPIهای همگانی (General KPIs)
KPIهای تعاملی (Engagement KPIs)
KPIهای مالی (Financial KPIs)
KPIهای تجربیات کاربری (User Experience KPIs)
KPIهای بازاریابی (Marketing KPIs)
KPIهای همگانی (General KPIs)
این تیم از KPI نرم افزار را به عبارتی‌طور که از نامش پیداست می‌قدرت همگانی‌ترین تیم نامید. این تیم از شاخص‌های کلیدی همت بر این مورد تمرکز دارا هستند که چه‌طور می‌اقتدار عملکردهای کلی یک نرم افزار را اندازه‌گیری کرد. حدودا آحاد گسترش‌دهندگان در آحاد نرم افزار‌ها موردنیاز میباشد که به‌این تیم از KPI نرم افزار ها اعتنا نمایند البته این‌که هریک از این شاخص‌های کلیدی کوشش چقدر مهمند، موضوعیست که بستگی به نرم افزار شما داراست.

تعداد نصب (Installations)
در شرایطی‌که فکر‌میکنید هرکس نرم افزار شما‌را دانلود می‌نماید قطعا آن را نصب خواهد کرد، طاقت فرسا در اشتباهید. این قضیه دلایل مختلفی دارااست. ممکن میباشد کاربر با دیدن اخطارهایی که ممکن میباشد پیش از نصب نرم افزار به وسیله موبایلش به وی داده می شود، بترسد و از نصب پرهیز نماید. یا این که نرم افزار شمارا به غلط دانلود نموده است و یا این که پس از دانلود فراموش کرده آن را نصب نماید که نشانه می دهد این نرم افزار جذابیت کافی را برای استفاده کننده نداشته میباشد. این مورد به هر دلیلی که باشد اساسی میباشد و ضروریست بتوانید تعداد نصب حقیقی و واقعی نرم افزار خویش را معین فرمایید.

تعداد حذف اپلیکیشن (Uninstallations)
در شایسته ترین شرایط، هر کس تصمیم میگیرد نرم افزار شمارا حذف نماید، برهان این فعالیت را تحت عنوان یک برخورد برای شما ارسال می‌نماید. ولی قابل حدس میباشد که‌این رخداد چندان رایج وجود ندارد. این‌که برهان حذف نرم‌افزار چه چیزی بوده، موضوعیست که به یاری دسته‌ای از داده‌ها به دس میاید. ولی همین که بدانید چه تنی چند از یوزرها نرم‌افزار شمارا حذف کرده‌اند، زمینه اصلی و قابل توجهی میباشد. خص.صا در حالتی‌که این حذف، در دوران فرصت کوتاه و به طور گروه‌ای اعمال گرفته باشد.
 

  • ۰۳/۰۵/۱۰
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی