مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

نصب اندروید استودیو
چرا نصب اندروید استودیو؟ نرم‌افزار Android Studio یک ابزار حاذق برای پیشرفت نرم افزار های اندروید با به کار گیری از لهجه های نرم‌افزار نویسی جاوا، کاتلین و C ++ می‌باشد. اندروید استودیو در واقع یک IDE یا این که به عبارتی فضا بسط یک پارچه میباشد که آحاد ابزار های مایحتاج برای طراحی اپلیکیشن در مشهد یادگرفتن اندروید استودیو را در دست برنامه نویس ها تلفن همراه قرار می‌دهد. با ما یار و همدم باشید تا طریق نصب این نرم‌افزار توانا را گزینه تحقیق در اختیار بگذاریم.

IDE چیست؟
IDE مخفف کلمه ها Integrated Development Environment به معنای دور و اطراف توسعه و گسترش یک دست می‌باشد. یک دور و اطراف گسترش به شما قابلیت و امکان کدنویسی، کامپایل کردن، خطایابی و خروجی تصاحب کردن از پروژه را خواهد اعطا کرد. فارغ از داشتن این تجهیزات، نرم‌افزار نویسی کردن بسیار مشقت بار و دشوار می گردد. اطراف های توسعه و گسترش باعث ارتقا سرعت کدنویسی ما خواهند شد.

hardware مایحتاج برای نصب Android Studio
نصب اندروید استودیو مستلزم داشتن کارت گرافیک خفن و سطح بالا وجود ندارد؛ البته استعمال از یک پردازنده عالی و دستکم 8 گیگابایت خاطر RAM برای اجرای سرازیر اندروید استودیو پیشنهاد میشود. به دنبال hardware های پیشنهادی وب سایت قانونی این IDE را آیتم نظارت قرار می‌دهیم.

سیستم ما یحتاج ویندوز
64-bit Microsoft® Windows® 8/10
x86_64 CPU architecture; 2nd generation Intel Core or newer, or AMD CPU with support for a Windows Hypervisor.Framework
8 GB RAM or more
8 GB of available disk space minimum (IDE + Android SDK + Android Emulator)
1280 x 800 minimum screen resolution
سیستم ما یحتاج مک
MacOS® 10.14 (Mojave) or higher
ARM-based chips, or 2nd generation Intel Core or newer with support for Hypervisor.Framework
8 GB RAM or more
8 GB of available disk space minimum (IDE + Android SDK + Android Emulator)
1280 x 800 minimum screen resolution
سیستم لازم لینوکس
Any 64-bit Linux distribution that supports Gnome, KDE, or Unity DE; GNU C Library (glibc) 2.31 or later.
x86_64 CPU architecture; 2nd generation Intel Core or newer, or AMD processor with support for AMD Virtualization (AMD-V) and SSSE3
8 GB RAM or more
8 GB of available disk space minimum (IDE + Android SDK + Android Emulator)
1280 x 800 minimum screen resolution
نکته: همان طور که از عنوان ها بالا پیداست، نصب اندروید استودیو در سیستم استدلال های مختلفی نظیر ویندوز، مک، لینوکس و حتی کروم قابلیت و امکان پذیر هست.

پروسه نصب اندروید استودیو
برای نصب اندروید استودیو بایستی یک‌سری از روند را پشت راز بگذاریم. این فرایند به ترتیب در‌پی بیان میگردند. هر مورد از این فرآیند مداقه خاص خویش را داشته و می بایست به ترتیب انجام شوند.

مرحله اولیه : دانلود و اجرای اپ  Android Studio
دانلود اپلیکیشن اندروید استودیو مسلما اولی مرحله نصب اپ Android Studio خواهد بود. شما می‌توانید از روش پیوند معلوم گردیده درپی، واپسین نسخه از این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

Download Android Studio
بعداز دانلود اپلیکیشن، یک فولدر exe در چنگ شما قرار گرفته که با دابل کلیک کردن بر روی آن می توانید نصب نرم‌افزار را استارت نمایید. بر پایه ی تصویر ذیل، کافیست تا مسیر نصب برنامه را معین و یک‌سری next معمولی را کلیک فرمایید. اپ اندروید استودیو در مسیر مشخص و معلوم گردیده برای شما نصب شود.
 

  • ۰۳/۰۵/۱۱
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی