مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

جذب یوزرها به یک اپلیکیشن به طور ارگانیک مشتمل بر seo بازدید نرم‌افزار از روش سئو نرم افزار استور (ASO)، تشویق نظرها و جایگاه بندی های مثبت یوزرها و ساخت‌و‌ساز آیکون ها و اسکرین شات های جالب نرم‌افزار میباشد. ASO ضمانت می نماید که نرم‌افزار در نتیجه ها کاوش فراتر ظواهر گردد و شانس کشف ارگانیک را ارتقا می‌دهد. طراحی اپلیکیشن در مشهد نظرها و سکو بندی های مثبت یوزرها تحت عنوان ثابت اجتماعی و ساخت‌و‌ساز پشت گرمی در میان یوزرها بالقوه فعالیت می نماید. نمادها و اسکرین شات های جالب نرم افزار دقت یوزرها را به خویش جلب کرده و بها پیشنهادی نرم‌افزار را منتقل می نماید. براین اساس یوزرها را تشویق می نماید تا اپ را سوای متکی بودن به تبلیغات آنلاین و مبلغی، پژوهش و دانلود نمایند.

جذب استفاده کننده برای نرم افزار از روش نشانی اینترنتی

جذب یوزرها به یک نرم‌افزار از روش پست الکترونیک دربرگیرنده ساخت‌و‌ساز یک لیست پست الکترونیک، ارسال نشانی اینترنتی های فردی و هدفمند، اجرای کمپین های داخلی، اعمال کمپین های تبلیغاتی و به کارگیری از نرم افزار های ارجاع میباشد.

ساخت یک لیست پست الکترونیک به شما قابلیت می‌دهد مستقیماً با یوزرها بالقوه رابطه برقرار فرمائید، در حالی که نشانی اینترنتی های فردی سازی گردیده متناسب با علایق و ترجیحات آن‌ها منجر ارتقا تعامل می گردد. یک کمپین تبلیغات آنلاین یوزرها را در خصوص بروزرسانی ها و پیشنهادها مطلع می نماید.

بدین ترتیب این طرز بازاریابی نرم افزار، یوزرها را تشویق می نماید تا نرم افزار را به دیگرافراد نیز معرفی نمایند و مقر کاربری را بسط دهند. از روش این استراتژی های بازاریابی ایمیلی، می شود به طور موءثر یوزرها را جذب کرد و تعامل آن ها را تقویت نمود. همینطور دانلود و به کار گیری از نرم‌افزار نیز ارتقا مییابد.

جذب استفاده کننده برای نرم افزار از روش اینفلوئنسری

جذب یوزرها به یک اپ از روش اینفلوئنسری مشتمل بر شرکت کردن با اشخاص یا این که سازمانهای با نفوذی میباشد که میتوانند نرم‌افزار را برای مخاطبان خویش تبلیغ و تأیید نمایند. این طریق را می اقتدار از روش همیاری با اینفلوئنسرها، دسترسی به اینفلوئنسرهای نظارت کننده، تشویق به محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله مخاطب، به کارگیری از سفیران مارک و تعامل با کارشناسان صنعت و رهبران فکری به دست آورد.

به کار گیری از نفوذ این اشخاص یا این که نهادها به توسعه و گسترش دامنه دسترسی نرم افزار، فایده گیری از مخاطبان جانور و اعتبار آن ها برای جذب یوزرها تازه امداد می نماید. شرکت کردن استراتژیک با اینفلوئنسرها موجب ساخت محتوای جالب و تقویت رابطه ها میگردد. بنابراین اپ میتواند روءیت کرد، اعتبار و در غایت جذب استفاده کننده برای نرم افزار را به دست آورد.

مخارج بازاریابی اپلیکیشنی چقدر میباشد؟
هزینه جذب استفاده کننده برای نرم افزار بسته به کارداران گوناگون مانند استراتژی های بازاریابی به شغل گرفته گردیده، مخاطبان غرض، مقام نرم افزار و مقیاس متبوع کمپین بازاریابی میتواند به صورت قابل توجهی گوناگون باشد. هزینه جذب مخاطبان به نرم افزار می‌تواند از یک سری صد دلار برای کمپین های خرد تا هزاران یا این که حتی میلیون ها دلار برای کمپین های گران قدر یا این که جهانی متغیر باشد.

 عواملی که در هزینه جذب مشتری به نرم افزار نقش دارا هستند عبارتند از:

سرویس ها سئو برنامه استور
مخارج تبلیغاتی (مانند تبلیغات داخل طرحی، تبلیغات رسانه های اجتماعی، همیاری های تأثیرگذار)
ساخت‌و‌ساز و توزیع محتوا
مخارج مغازه نرم افزار
تجزیه و محاسبه و seo مداوم
اختصاص میزان دارایی مبنی بر هدف ها خاص، منابع و مخاطبان غرض نرم افزار، استحصال یقین از یک استراتژی بازاریابی طراحی برنامه گردیده و اعمال گردیده که با هدف ها اپ و محدودیت های دارایی همسو باشد، اساسی میباشد.

CPI یک سبک پرداخت میباشد که معمولاً در بازاریابی نرم‌افزار به کارگیری می‌شود. این ترازو به هزینه ای اشاره داراست که تبلیغ کننده برای هر نصب یا این که دانلود نرم افزار خویش می‌پردازد که به یک کمپین بازاریابی خاص یا این که منبع، نسبت داده می‌شود.

با سبک پرداخت CPI، تبلیغ کنندگان صرفا هنگامی هزینه را پرداخت می نمایند که استفاده کننده با توفیق اپلیکیشن خویش را روی دستگاه نصب کرد‌ه باشد.

سوال ها متداول در خصوص بازاریابی نرم افزار
موثرترین شیوه بازاریابی نرم افزار چیست؟
اثربخشی شیوه ها بسته به عواملی مانند مخاطبان غرض، مقام و رقابت اپ گوناگون میباشد. با این اکنون، ترکیبی از استراتژی هایی مانند ASO، تبلیغات هدفمند، همیاری های تأثیرگذار و محتوای جالب، اکثر زمان ها می‌تواند نتیجه ها مثبتی به یار و همدم داشته باشد.

چقدر ارتفاع میکشد تا حاصل عملکرد برای بازاریابی نرم افزار به فیض رسد؟
سخن نهایی

جذب یوزرها و بازاریابی نرم افزار به یک نرم افزار کاربردی مستلزم یک راه جامع میباشد که طرز ها و استراتژی های متفاوت را ادغام می نماید. سئو برنامه استور (ASO) امکان مشاهده و کشف نرم‌افزار را در دکان های اپلیکیشن ضمانت می نماید. در حالی که تبلیغات از روش شبکه هایی مانند تبلیغات داخل طرحی، تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی و تبلیغات کاوش به مخاطبان بیشتری یاری می نماید.
 

  • ۰۳/۰۵/۱۳
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی