مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات تخصصی طراحی اپلیکیشن

ارائه مقالات طراحی اپلیکیشن

مقالات طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

دانلود نرم افزار های گوشی در سراسر عالم در حالا ارتقاء میباشد بخصوص در جمهوری اسلامی ایران که به جهت اینکه 90 درصد یوزرها تلفن همراه های هوشمند اندرویدی می باشند، تشکیل داد نرم افزار اندروید در حق تقدم گسترش دهندگان حرفه‌ای اهل ایران ست. طراحی اپلیکیشن در مشهد با ارتقاء تقاضای یوزرها برای نرم افزار ‌ها، بازار نرم افزار‌ های تلفن های یاروهمدم در درحال حاضر توسعه و گسترش میباشد – در واقع، مطالعات پیش ‌بینی می ‌نمایند که نصب نرم افزار‌های Google Play Store تا سال 2024 به 139 میلیارد رسد.

با اعتنا به هزینه بیش تر از 10000 دلار صرفا برای پیشرفت نرم افزار، به لحاظ میرسد ورود به حوزه توسعه و گسترش و ساخت و ساز اپلیکیشن نیاز به سرمایه متعددی داراست.

ولی یک خط مش نو برای ساختن نرم افزار وجود دارااست و آن استعمال از قابل انعطاف افزارهای تشکیل داد اپ متن ‌گشوده و بدون پول میباشد.

استعمال از این قابل انعطاف افزارهای بدون پول مزایای متعددی داراست که برخی از آنان عبارتند از:

کدنویسی و پیشرفت اپلیکیشن را سریعتر می نمایند
دانلود آن‌ها مجانی میباشد
مخارج صدور تایید صلاحیت و محافظت را به دستکم میرسانند
مقیاس بندی و یک پارچه سازی را سهل خیس می نمایند
موج استعمال از قابل انعطاف افزارهای متن گشوده در پیشرفت اپ و اینترنت در اکنون توسعه و گسترش میباشد.

برای مثال Velo by Wix را در لحاظ بگیرید. این پلت هیبت به برندها و ماشین کرایه ای های گسترش اذن میدهد تا سایت ها و نرم‌افزار های اینترنت توسعه یافته را با مخارج بسیار کمتری ساخت‌و‌ساز نمایند.

درین نوشته ی علمی، شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای نرم افزار ساز بدون‌پول که می‌توانند به شما امداد نمایند یک نرم افزار گوشی رقابتی مقرون به صرفه و سریع را بسازید معرفی می‌کنیم. با ما یاروهمدم باشید.

یادگیری یکسری لهجه اپ نویسی (و فواید آن)

قابل انعطاف افزارهای اپ ساز قابل انعطاف افزارهایی میباشند که برای مردم قابل دسترسی میباشند و گسترش دهندگان می‌توانند به آنان دسترسی داشته باشند و برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار های گوشی آنها‌را تغییر تحول دهند.

امکان‌های این قابل انعطاف افزارها برای افزودن یا این که حذف خصوصیت ‌ها یا این که تغییر و تحول عملکردها به نرم افزار‌ نویسان اذن می ‌دهد تا اپ ‌های کلیه کاره را برای همگی دستگاه‌ های موبایل و سیستم‌ دلیل‌ها ساخت و ساز نمایند.

نرم‌افزار‌ ها و پلتفرم‌ های قابل انعطاف‌ افزاری پیاده سازی نرم افزار
گزینش اپلیکیشن یا این که اپلیکیشن منبع گشوده شما به سیستم برهان، مشخصات و پلتفرمی که میخواهید برای آن اپلیکیشن بسازید بستگی داراست.

دوست داستنی ترین نرم افزار ها عبارتند از:

نرم افزار های ساکن
اپلیکیشن های ساکن از گویش های نرم‌افزار نویسی خاصی به کار گیری می نمایند و برای سیستم دست اندرکاران و پلتفرم های تلفن همراه خاص پیاده سازی گردیده اند. این نرم‌افزار ها در واقع اپ های تخصصی می باشند که میتوانند از همگی خصوصیات در پلت هیبت رقم خورده خویش استعمال نمایند.

پیشرفت دهندگان Apple/iOS از Swift و Objective-C به کار گیری می نمایند
گسترش دهندگان اندروید از جاوا و XML استعمال می نمایند
گسترش دهندگان نرم افزار های ویندوز از HTML5،.NET، C# و CSS3 به کار گیری می نمایند
نرم افزار های اینترنت مانند اپلیکیشن های مستقر شغل می نمایند و اپ های کامپیوتری خدمت گیرنده-سرور می‌باشند که به مرورگر نیاز دارا‌هستند. CSS، جاوا اسکریپت و HTML5 اپ هایی می باشند که بسط دهندگان اکثر زمان ها برای ساخت این اپ ها از آنان به کارگیری می نمایند. ما کلیه زبانهای نرم افزار نویسی را در اینجا فراگیری داده ایم

تعدادی مثال از اپلیکیشن های اینترنت عبارتند از:

خرده فروشی های آنلاین
تاراج های آنلاین
هیبت های آنلاین
صفحه های پهناور
تبدیل فولدر
کلمه پردازها
نرم‌افزار های هیبریدی/کراس پلتفرم
این نرم‌افزار ها می‌توانند روی یک‌سری سیستم دلیل و پلتفرم شغل نمایند و موادتشکیل دهنده اپ های مستقر و اینترنت را با هم ادغام نمایند. همینطور می‌توانند دارنده خصوصیت های سیستم برهان باشند و از فناوری های اینترنت متقابل سازگار به کارگیری نمایند.

اپ های کراس پلتفرم معمولاً سریعتر از اپ های ساکن گسترش می‌یابند و به تعمیر و محافظت کمتری نیاز دارا‌هستند.

در حالی که‌این اپ ها با‌گاز اپلیکیشن های مستقر نیستند و در مقایسه با آن ها دارنده خطاها بیشتر و چگونگی ذیل تری میباشند، میتوانند عملکردهای جدیدی را در چند ورژن از اپلیکیشن به دست آورند چون بسط دهندگان می‌توانند آنان‌را بر طبق یک شالوده بسازند.

نرم‌افزار های هیبریدی از قابل انعطاف افزارهایی مانند React Native، Sencha Touch، Ionic و Xamarin به کار گیری می نمایند.

شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای تشکیل داد نرم افزار در سال 2022
این قابل انعطاف افزارهای متن گشوده و بدون پول دارنده دسته ای کبیر از امکان ها می‌باشند و شایسته ترین رابط کاربری را به شما ارائه می‌دهند تا با‌گاز نرم‌افزار خویش را به حقیقت تبدیل نمائید. توجه نمائید بعضی از این موردها پلت هیبت می باشند خیر اپلیکیشن، علتش هم بی آلایش میباشد، هر که اینگونه پلت هیبت باارزشی ساخت‌و‌ساز می نماید، آن را در پوسته برنامه ارائه نمی نماید که بعدا به طور کرک گردیده رمز از همگی مکان عالم در بیاورد! درضمن همگی قابل انعطاف افزارهای ایجاد کرد اپ اندروید ذیل بدون پول میباشند!

برخی از مورد ها پایین هم اپلیکیشن ویندوزی برای ایجاد کرد نرم افزار دارا هستند هم اپ تلفن همراه. می بایست کاوش نمایید، یعنی نام اپلیکیشن را به انگلیسی وارد گوگل نمایید و یک کلمه و واژه”اپلیکیشن” جلو آن بگذارید.
 

  • ۰۳/۰۵/۱۴
  • دیزاین اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی